Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Rautaperse - 24.12.2019, 01:27Lainaus käyttäjältä: Norja - 23.12.2019, 19:08Lähes kaikki masterit on.Olemalla masteri saa pillua .Niin totta
Lainaus käyttäjältä: Norja - 23.12.2019, 19:08Lähes kaikki masterit on.Olemalla masteri saa pillua .
Lähes kaikki masterit on.
Osa täällä tuntuu tosiaan puhuvan jostain sellaisista ns. catfish-tapauksista ja osa taas jostain "epäaidosta dominoinnista", mitä ikinä se onkaan, mistä en oikein saa kiinni.Tapahtuuko tuollaista catfishingiä paljon täällä? Musta tuntuu, että enimmäkseen niissä olisi kyse kuitenkin vaan siitä, että joko menee pupu pöksyyn, tai sitten ei osata kommunikoida ja kertoa ettei sittenkään kiinnosta, tai aika ei riitä, tai muuta vastaavaa.
Koska kaipaan elämääni ihmisiä, jotka eivät ole syvällä kaapissa, niin koen kiinnostuksen tapahtumiin ja miitteihin tärkeänä
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 24.12.2019, 19:52Koska kaipaan elämääni ihmisiä, jotka eivät ole syvällä kaapissa, niin koen kiinnostuksen tapahtumiin ja miitteihin tärkeänäPitääkö tämä käsittää niin, että jos ei käy miiteissä = kaapissa?
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 24.12.2019, 19:52Koska kaipaan elämääni ihmisiä, jotka eivät ole syvällä kaapissa, niin koen kiinnostuksen tapahtumiin ja miitteihin tärkeänäEn ainakaan suosittele käsittämään asiaa niin. Kai ihminen voi olla erittäin julkikinky, vaikka ei kävisi koskaan missään. Tämä tosin vaatii ehkä erittäin aktiivista osallistumista netin syövereissä ja tunnistettavuutta profiilin keinoin.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 25.12.2019, 08:38Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 24.12.2019, 19:52Koska kaipaan elämääni ihmisiä, jotka eivät ole syvällä kaapissa, niin koen kiinnostuksen tapahtumiin ja miitteihin tärkeänäEn ainakaan suosittele käsittämään asiaa niin. Kai ihminen voi olla erittäin julkikinky, vaikka ei kävisi koskaan missään. Tämä tosin vaatii ehkä erittäin aktiivista osallistumista netin syövereissä ja tunnistettavuutta profiilin keinoin.Tästä saa nyt väistämättä sellaisen käsityksen, että pitää sekä käydä miiteissä ja bileissä, että olla aktiivinen foorumilla ollakseen "aito" kinky. Joillekin se "aitous" vielä nousee uudelle tasolle vasta sitten, kun kuulut johonkin yhdistykseen.Itse näen asian niin, että on hyvä että on bileitä ja tapahtumia, kuten myös tämä ja kaltaisensa foorumit joissa jengi saa olla oma itsensä. Itse kuitenkin etenkin parisuhteessa keskityn siihen parisuhteeseen, ja muutenkin olen mielummin niiden ihmisten kanssa kuin pällistelen bileissä tai viisastelen loputtomiin internetin ihmemaailmassa. Toteutan kinkyyttäni omalla tavallani ja siihen ei kuulu täällä roikkuminen silloin, kun minulla on mahdollisuus toteuttaa itseäni ihmisen tai ihmisten kanssa joista välitän.Olen aina ollut, ja tulen aina olemaan tosi sinut itseni kanssa, eikä mua kiinnosta mitä jengi minusta ajattelee. En käy bileissä ja foorumiltakin poistun pikimmiten, kun löydän suhteen jossa saan itseäni toteuttaa. Jotkut ajaa näitä maailmoja rinnakkain ja se on tosi hienoa, mutta itse keskityn itselleni aidompiin asioihin. Se ei missään tapauksessa tarkoita, että foorumilla ja bileissä käyvät ihmiset olisi mua vähemmän kinkyjä, vaan eri tavalla. Eikä mikään ole hienompaa kuin se että ihmiset voi olla vapautuneesti omanlaisiaan.Etta mikä se kinky sitten on? Jos teet jotain itsellesi luontevaa niin olet oman arvomaailmasi mukaan normaali, vaikka se näyttäytyisi muille kuinka kinkynä. Tämä johtuu siitä, että heijastamme oman arvomaailmamme muihin ihmisiin, halusimme tai emme. Voinemme siis olla yhtä mieltä siitä, että oma kokemus itsestämme loppuviimeksi määrittää sen, keitä me olemme. Ainahan sen käsityksen voi ulkoakäsin kiistää, mutta minusta sellainen on vähän hupsua, kun voi antaa ihmisten olla omanlaisiaan ja keskittyä omiin juttuihinsa.
Feikki. Niin, ensin täytyy päättää mitä se tarkoittaa. Minulle feikki tarkoittaa, sitä, ettei ihminen ole rehellinen. Ei toisille ihmisille tai edes itselleen.