Kirjoittaja Aihe: Mistä tunnistatte feikit?  (Luettu 23833 kertaa)

Laura

• Baarikärpänen
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #75 : 24.12.2019, 02:20 »
Lähes kaikki masterit on.

Olemalla masteri saa pillua ;D.

Niin totta   ;D

Höpöhöpö. Me subit pihdataan.

IsoD

« Vastaus #76 : 24.12.2019, 09:51 »
Osa täällä tuntuu tosiaan puhuvan jostain sellaisista ns. catfish-tapauksista ja osa taas jostain "epäaidosta dominoinnista", mitä ikinä se onkaan, mistä en oikein saa kiinni.

Tapahtuuko tuollaista catfishingiä paljon täällä? Musta tuntuu, että enimmäkseen niissä olisi kyse kuitenkin vaan siitä, että joko menee pupu pöksyyn, tai sitten ei osata kommunikoida ja kertoa ettei sittenkään kiinnosta, tai aika ei riitä, tai muuta vastaavaa.
No täällä on yksi epäaidon dominoinnin mestari, ellei peräti suurvisiiri tahi kuuluisa Truemaster, feikki ehkäpä kuitenkin parhaiten kuvaa tätä maisteria :D
Visaalisuus kovin minua viehättää ja osasyy tällä pastalla oloon nämä teidän mainiot kuvagalleriat. Moneen muuhun paikkaan verrattuna kuvissa on jotain yritystä, ei ole salamavalolla otettua lähikuvaa kuvaa piparista tahi kikistä juurikaan vaan monesti kuvien motiivina on jokin muu kuin tahto esitellä pakonomaisesti omia kalleuksiaan :)

Harjottamassani epäaidossa dominoinnissa on kyllä riesa sitten moinen mielenkiinto. Saatan keskenkaiken ruveta pohtimaan omassa päässäni jotain yksityiskohtaa, ideaa, tahi tunnelmaa ja se sitten tietenkin heijastuu toiselle osapuolelle. Pitäsi keskittyä vain yhteen asiaan kerrallaan mutta ilmeisen heikko olen luonteeltani. Jos kameran kanssa värkkää niin saattaa kuvan kohde saada minut valtaansa että muu unhoittuu tai sitten vastapuoli toimii muusanani että tulee kamera mieleen.
Lopputulemana tästä on sähläys, mitään en siis tee kunnolla :D
Pitäisi varmaankin löytää pikkuinen joka saa kicksinsä huonosta dominoinnista ja huonosta kameratyöskentelystä niin molemmille se olis taivas ;D

Armand

• V.I.P.
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
« Vastaus #77 : 24.12.2019, 15:11 »
Lähes kaikki masterit on.

Olemalla masteri saa pillua ;D.

Niin totta   ;D

Ja me switchit, varsinkin subisuuntautuneet jäädään ilman piparia jopa jouluna :D

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #78 : 24.12.2019, 19:52 »
Kappas, olin ajatellut että olen vastannut tähän ketjuun jo, mutta enpäs ollutkaan :o

Mulle varoitusmerkkejä on nollaprofiilit, haluttomuus tehdä nollaprofiililleen mitään, tähän liittyvät selittelyt siitä kuinka ei voi kertoa yhtään mitään tällä verkkosivustolla ettei kukaan vaan tunnista(tämä sisältää myös seikat, jotka liittyvät pelkästään kinkyyteen). Samoin profiilit, joilla ei ole mitään intressiä osallistua keskusteluihin saitilla millään tavalla, oli aihe sitten mitä tahansa.

Koska kaipaan elämääni ihmisiä, jotka eivät ole syvällä kaapissa, niin koen kiinnostuksen tapahtumiin ja miitteihin tärkeänä, mutta feikki-kriteeriksi tätä en voi listata, vaan silloin kyseinen ihminen ei vaan ole minulle sopiva. Toki ihminen voi olla vaikka kuinka truukinky, vaikka runkkaisi vaan yksin himassa kumisaappaissa. (Ja äskeinen ei ollut minkäänlainen loukkaus kumisaapas-fettareita kohtaan.)

Yleensä myös ihmiset, jotka vaikuttavat liian hyviltä ollakseen totta, eivät ole totta. Tämä ei tarkoita sitä ettenkö olisi kohdannut aivan upeita yksilöitä tämänkin saitin kautta, mutta jos menee samantien todella siirappiseksi, niin onhan siinä hommassa yleensä jotain mätää. Sellainen veikeä kohtaus tuleekin tässä mieleeni, kun juttelin AS:ssä ihan potentiaalisen ihmisen kanssa ja siirryttiin KIKkiin keskustelemaan, ilmaisin näitä kriteereitäni ja niistä närkästyttyään haukkui minut todella rumasti. Vaikutti siis alunperin tosi lupaavalta tyypiltä ja sitkun ehdotin että vois nähdä ekan kerran esim. kinkymiitissä, ni meni kuppi nurin ihan 6-0. Ehkä oli siis jotain salattavaa tai vaatimukseni olivat hänestä kohtuuttomia. Hauskinta tässä on se että sama tyyppi otti muhun hetki sitten yhteyttä FetLifessä. Lähes sama nick, samat speksit, samat kuvat, mutta hän ei muka ole koskaan kanssani missään keskustellut, saatika haukkunut. Huhhei, sanon minä.

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #79 : 24.12.2019, 20:16 »
Niinjoo, ja suosittelijoista vielä muutama sananen. Mielestäni suosittelija ei ole mitenkään välttämätön, mutta erittäin hyvä esim. silloin jos haluaa tutustua netin kautta johonkin ihmiseen, mutta ei ole halua olla aktiivinen vaikkapa tällä saitilla tai käydä just niissä miiteissä tai tapahtumissa. Pelkkä sekin voi auttaa että joku voi sanoa tavanneensa sut, ei sinänsä tarvitse välttämättä olla mitään ”suosittelija” -meriittejä. Muilta subeilta tulee välillä kyseltyä että tunnetteko tätä nickkiä tai ootteko törmänneet missään. Ihminen, joka on jossain kohdattu, vaikuttaa huomattavasti luotettavammalta kuin nollaprofiili netissä.

ghettoblaster

• Vieras
« Vastaus #80 : 25.12.2019, 07:01 »
Koska kaipaan elämääni ihmisiä, jotka eivät ole syvällä kaapissa, niin koen kiinnostuksen tapahtumiin ja miitteihin tärkeänä

Pitääkö tämä käsittää niin, että jos ei käy miiteissä = kaapissa?

Minä en ole käynyt yhdessäkään miitissä, mutta en silti mielestäni pidä "kynttilääni" vakan alla. Miittailuun tai sen vähyyteen (olemattomuuteen) voi liittyä muitakin tekijöitä kuin se, ettei halua leimautua luonnonvastaiseksi.

Noh, ehkä käsitän tahallani väärin ja muuten vaan avaudun... Kyllä mä suakin voisin tavata eNGine, mutta olen asettanut itselleni säännön, että se onnistuu vain jos olet kodin ja ruokakaupan välissä odottamassa että sanon "moikkelis koikkelis".

balthazar

• Vieras
« Vastaus #81 : 25.12.2019, 08:14 »
Feikinhän yleensä tunnistaa siitä, että sellaisella on hyvinkin valmis, täydelliseksi hiottu ja helposti ymmärrettävä ja lähestyttävä katselmus yleensä niin kinkyilyyn, kuin itse maailmaankin suhtautuessa. Jos se vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se on yleensä ihan täyttä paskaa.

Mutta mikä se feikki on? Koska ne ihmisethän on omalla tavallaan aitoja ja tyylilleen uskollisia. Kulissien ylläpito on tärkeää, ja ympärille haalitaan niitä ihmisiä jotka ostaa sen paskanjauhannan. Katolleen kääntäen, feikki tunnistaa aidon siinä kohtaa kun se ihminen ei imeydykään siihen hänen rakentamaansa kulissiin. Hänen näkökulmastaan se aito ihminen on se feikki, ja yhtäläinen pettymys.

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #82 : 25.12.2019, 08:38 »
Koska kaipaan elämääni ihmisiä, jotka eivät ole syvällä kaapissa, niin koen kiinnostuksen tapahtumiin ja miitteihin tärkeänä

Pitääkö tämä käsittää niin, että jos ei käy miiteissä = kaapissa?

En ainakaan suosittele käsittämään asiaa niin. Kai ihminen voi olla erittäin julkikinky, vaikka ei kävisi koskaan missään. Tämä tosin vaatii ehkä erittäin aktiivista osallistumista netin syövereissä ja tunnistettavuutta profiilin keinoin.

Mr.Hedone

« Vastaus #83 : 25.12.2019, 09:34 »
Kiinnostava puheenaihe, koska juuri tänne liittyneenä tätä olen miettinyt että "kuulunko mä nyt edes tonne, olenko mä ihan feikki", lähinnä koska oma kokemus on 99-prosenttisesti yhdestä suhteesta peräisin ja ei niin rankkaa (jälkiä ei haluttu). Osa näistä kriteereistä (miiteissä käyminen, suositukset tms.) on tietysti sellaisia, että kukaan juuri liittynyt ei voi niitä täyttää, ja myöskin arvelluttaa, että miltä tasolta sitä lähdetään, koska varsinaista kokemusta niin harvan eri ihmisen kanssa. Eli jännä aihe...

Mutta siis jos idea tässä harrastuksessa on, että saa ne kiksinsä kinkymmistä jutuista (on ne sit enemmän tai vähemmän rajuja), niin pitäisin feikkinä vain ihmisiä, jotka onanoivat vain ajatuksella eivätkä ikinä tule minnekään. Harva on täysin vaniljaa kuitenkaan... sanoisin että n. puolissa naisista, joiden kanssa olen ollut tässä "vapauduttuani", on kinkypuolensa ja vähintäänkin vähän rajummat eleet uppoavat kyllä useimpiin viimeistään jossain vaiheessa. Nainen joka tykkää kiinni pitämisestä tai tukistamisesta seksin aikana tms. ottaa kokemukseni mukaaan parin tapaamien jälkeen useimmiten kiltisti kovempaa läimäytystä tai vähintäänkin laput silmille / kahteeet käisiin, ja sitten ollaankin jo lähellä sitä henkisempää puolta, mikä musta tän touhon määrittelee paremmin kuin mustelman väri... Vastaavasti onko se "piiskaan sua" uhoava mies, joka oikeasti haluaa vain pillua, edes sitten feikki, jos se oikeasti kuitenkin lähtee niihin muihin juttuihin ja on sovittu että jep, pilluakin sitten? En mä tiedä. Itse saan tästä touhusta mielihyvää niin monelta tasolta, että vaikea edes kategorisoida että mikä tässä eniten muhun vetoaa. Kaikenlaiset kategorisoinnit feikkien/aitojen jne. välillä tuntuu aika ongelmallisilta, koska helposti sitten niputetaan kokemattomuus feikiksi, vaikka kiinnostusta olisi.

Mut siis joo. Musta feikit on jengiä, joka vain puhuu, muttei oikeasti "lähde messiin", kaiketi uskalluksen takia. Semmosiakin on nyt ehtinyt tulla vastaan, kikissä pitkät juttelut toiveista ja sitten radiohiljaisuutta. Ilmeisesti käy toisin päin (miehet feidaavat) usein, mutta kerrankos sitä näinkin päin. Harmi vaan haaskata aikaa, mutta ehkäpä joku sai kiksinsä sitten jo sen hekumoinnista, että mitä olisi tarjolla, jos uskaltautuisi paikalle? Eli, hmm, oliko sekään feikki? Henkistähän tämä enimmäkseen minusta on...

No joo, mut siis en pidä itseäni feikkinä, vaikka en kyllä taida monia mittareita täyttää.  :P Feikit on ghostaajia, oisko se niin...

PS. Tarkoituksena vaihtaa tuo typerä nimimerkkini johonkin toiseen, vippasin jotain tonne rekisteröityessä... keksin jotain järkevämpää joskus. Moi kaikille  :)

balthazar

• Vieras
« Vastaus #84 : 25.12.2019, 10:16 »
En ainakaan suosittele käsittämään asiaa niin. Kai ihminen voi olla erittäin julkikinky, vaikka ei kävisi koskaan missään. Tämä tosin vaatii ehkä erittäin aktiivista osallistumista netin syövereissä ja tunnistettavuutta profiilin keinoin.
Tästä saa nyt väistämättä sellaisen käsityksen, että pitää sekä käydä miiteissä ja bileissä, että olla aktiivinen foorumilla ollakseen "aito" kinky. Joillekin se "aitous" vielä nousee uudelle tasolle vasta sitten, kun kuulut johonkin yhdistykseen.

Itse näen asian niin, että on hyvä että on bileitä ja tapahtumia, kuten myös tämä ja kaltaisensa foorumit joissa jengi saa olla oma itsensä. Itse kuitenkin etenkin parisuhteessa keskityn siihen parisuhteeseen, ja muutenkin olen mielummin niiden ihmisten kanssa kuin pällistelen bileissä tai viisastelen loputtomiin internetin ihmemaailmassa. Toteutan kinkyyttäni omalla tavallani ja siihen ei kuulu täällä roikkuminen silloin, kun minulla on mahdollisuus toteuttaa itseäni ihmisen tai ihmisten kanssa joista välitän.

Olen aina ollut, ja tulen aina olemaan tosi sinut itseni kanssa, eikä mua kiinnosta mitä jengi minusta ajattelee. En käy bileissä ja foorumiltakin poistun pikimmiten, kun löydän suhteen jossa saan itseäni toteuttaa. Jotkut ajaa näitä maailmoja rinnakkain ja se on tosi hienoa, mutta itse keskityn itselleni aidompiin asioihin. Se ei missään tapauksessa tarkoita, että foorumilla ja bileissä käyvät ihmiset olisi mua vähemmän kinkyjä, vaan eri tavalla. Eikä mikään ole hienompaa kuin se että ihmiset voi olla vapautuneesti omanlaisiaan.

Etta mikä se kinky sitten on? Jos teet jotain itsellesi luontevaa niin olet oman arvomaailmasi mukaan normaali, vaikka se näyttäytyisi muille kuinka kinkynä. Tämä johtuu siitä, että heijastamme oman arvomaailmamme muihin ihmisiin, halusimme tai emme. Voinemme siis olla yhtä mieltä siitä, että oma kokemus itsestämme loppuviimeksi määrittää sen, keitä me olemme. Ainahan sen käsityksen voi ulkoakäsin kiistää, mutta minusta sellainen on vähän hupsua, kun voi antaa ihmisten olla omanlaisiaan ja keskittyä omiin juttuihinsa.

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #85 : 25.12.2019, 10:19 »
Tästä saa nyt väistämättä sellaisen käsityksen, että pitää sekä käydä miiteissä ja bileissä, että olla aktiivinen foorumilla ollakseen "aito" kinky. Joillekin se "aitous" vielä nousee uudelle tasolle vasta sitten, kun kuulut johonkin yhdistykseen.

Itse näen asian niin, että on hyvä että on bileitä ja tapahtumia, kuten myös tämä ja kaltaisensa foorumit joissa jengi saa olla oma itsensä. Itse kuitenkin etenkin parisuhteessa keskityn siihen parisuhteeseen, ja muutenkin olen mielummin niiden ihmisten kanssa kuin pällistelen bileissä tai viisastelen loputtomiin internetin ihmemaailmassa. Toteutan kinkyyttäni omalla tavallani ja siihen ei kuulu täällä roikkuminen silloin, kun minulla on mahdollisuus toteuttaa itseäni ihmisen tai ihmisten kanssa joista välitän.

Olen aina ollut, ja tulen aina olemaan tosi sinut itseni kanssa, eikä mua kiinnosta mitä jengi minusta ajattelee. En käy bileissä ja foorumiltakin poistun pikimmiten, kun löydän suhteen jossa saan itseäni toteuttaa. Jotkut ajaa näitä maailmoja rinnakkain ja se on tosi hienoa, mutta itse keskityn itselleni aidompiin asioihin. Se ei missään tapauksessa tarkoita, että foorumilla ja bileissä käyvät ihmiset olisi mua vähemmän kinkyjä, vaan eri tavalla. Eikä mikään ole hienompaa kuin se että ihmiset voi olla vapautuneesti omanlaisiaan.

Etta mikä se kinky sitten on? Jos teet jotain itsellesi luontevaa niin olet oman arvomaailmasi mukaan normaali, vaikka se näyttäytyisi muille kuinka kinkynä. Tämä johtuu siitä, että heijastamme oman arvomaailmamme muihin ihmisiin, halusimme tai emme. Voinemme siis olla yhtä mieltä siitä, että oma kokemus itsestämme loppuviimeksi määrittää sen, keitä me olemme. Ainahan sen käsityksen voi ulkoakäsin kiistää, mutta minusta sellainen on vähän hupsua, kun voi antaa ihmisten olla omanlaisiaan ja keskittyä omiin juttuihinsa.

Pahoitteluni, ei ole ollut tarkoitus kyseenalaistaa kenenkään olemassaoloa tai kinkyyttä, kuten olen yrittänyt jo kirjoituksissani kertoa. Kirjoituksissani tuon tosin helposti esiin millaisia kinkyjä ihmisiä itse elämääni kaipaan ja he tuppaavat yleensä olemaan toiveissani jossain määrin myös aktiivisia kemuissa kävijöitä. En valitettavasti aina muista tähdentää, mitkä ovat henkilökohtaisia preferenssejäni ja mitkä yleismaailmallista pohdintaa.

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #86 : 25.12.2019, 10:58 »
Olisko feikki sellainen joka joutuu selostamaan olemassaoloaan taikka kinkyyttään erikseen Ii-joki sarjalla?

Toisesta tukasta kiinni pitäminen on kinkyä, toiselle vasta paskalla koristeleminen sitä...kumpikin yhtä väärässä. Feikin määrittelee 2 ihmistä lopulta, kohde ja tekijä.
TosiKinkyt ja OikeassaOlijat tietää oikean vastauksen kun ne on siinä mystisessä mustassa kinkykirjassa mistä kaikki löytyy.

JuoMaitoaPerkele

« Vastaus #87 : 25.12.2019, 11:27 »
Feikkien osalta subeuista ei ole kokekusta mutta wanabee dommet tunnistaa siitä että ne antaa liikaa myöntäviä vastauksia kun puhutaan mieltymyksistä. Vai oliko toi vain mun naiviutta alkuikoina näissä piireissä  :o EI

irhe

• Asiakas
  • **
  • Lumoava kirous
  • Galleria
« Vastaus #88 : 27.12.2019, 13:35 »
Jännittävä keskustelu. Jäin miettimään tuota pitkään, mitä feikki tässä yhteydessä oikein tarkoittaa ja oma näkemykseni on kai lähellä tätä:
Feikki.
Niin, ensin täytyy päättää mitä se tarkoittaa. Minulle feikki tarkoittaa, sitä, ettei ihminen ole rehellinen. Ei toisille ihmisille tai edes itselleen.

En ole aktiivinen miittailija, vasta nyt uskaltauduin rekata foorumille vaikka kiinnostus kinkyilyyn ja sen aktiivinen toteuttaminen on syttynyt jo vuosia sitten. En silti miellä noita ollenkaan, kenenkään kohdalla, merkiksi feikkiydestä, puhumattakaan suosittelijoista tms. Kaipa se rehellisyys on määrittävä tekijä. Se kyllä paljastuu ennen pitkää, jos ihminen ei ole rehellinen toisille eikä itselleen.

arkinenalistuja

• Vieras
« Vastaus #89 : 02.01.2020, 15:45 »
Feikillä itse ymmärrän epäaidon ihmisen joka filmaa haluavansa samaa, kuin sinä (Googlen kääntäjä antoi sanalla Fake tuloksen ; Väärennös) syitä tähän filmaamiseen voi olla niin monia, että ei jaksa kaikkia luetella, mutta yleisin on varmasti se, että haluaa miellyttää toista, jotta saa toisen koukkuun, jonka jälkeen feikkaaminen loppuu ja tyyppi on ansassa. Suurimman osan tunnistaa aika helposti.

Edit :

en ota kantaa miten tunnistaa, se voi olla vaikea prosessi, koska myöskin ujo tai arka saattaa vaikuttaa feikiltä.

Edit :

Yleiseillä tasolla voidaan kait sanoa, että nettirunkkareita on kyllä paljon, sekä naisissa, että miehissä...
« Viimeksi muokattu: 02.01.2020, 20:41 kirjoittanut arkinenalistuja »