Kirjoittaja Aihe: Mistä tunnistatte feikit?  (Luettu 23831 kertaa)

Colestramus

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #60 : 13.12.2019, 19:44 »
Kauheasti ei ole feikkejä tullut vastaan täällä kinky skenessä, mutta on kyllä tullut vastaan sellasia tapauksia, jotka lupailee vähän liikoja (tämä ei mielestäni ole ns. feikki, koska käsitän feikkinä ihmisen, joka totaalisesti valehtelee ja jopa ghostaa).

Ghostaamisesta puheen ollen, homoissa on tullu paljonkin feikkejä vastaan. En tiedä miksi homojen seksinhaku piireissä (itse siis olen bi, ja joskus saatan miesseuraa hakea), on todella paljon näitä, jotka lupaa vaikkapa tavata, mutta sitten ei ilmestytä paikalle laisinkaan, tai edes vastata viesteihin.
Helvetin ärsyttävää, ja omalla tavalla vähän pelottavaakin.

Ramington

• Vieras
« Vastaus #61 : 14.12.2019, 14:06 »
Kauheasti ei ole feikkejä tullut vastaan täällä kinky skenessä, mutta on kyllä tullut vastaan sellasia tapauksia, jotka lupailee vähän liikoja (tämä ei mielestäni ole ns. feikki, koska käsitän feikkinä ihmisen, joka totaalisesti valehtelee ja jopa ghostaa).

Ghostaamisesta puheen ollen, homoissa on tullu paljonkin feikkejä vastaan. En tiedä miksi homojen seksinhaku piireissä (itse siis olen bi, ja joskus saatan miesseuraa hakea), on todella paljon näitä, jotka lupaa vaikkapa tavata, mutta sitten ei ilmestytä paikalle laisinkaan, tai edes vastata viesteihin.
Helvetin ärsyttävää, ja omalla tavalla vähän pelottavaakin.

Itse olen tuollainen ollut miesten suhteen. Tykkään katella miesten välistä touhua ja fantasioin siitä, mutta sitten kun olisi tarkoitus mennä tapaamaan, jokin pelon tyyppinen aisti pistää hanttiin ja perun koko jutun.

Dimangi

• Vieras
« Vastaus #62 : 14.12.2019, 21:42 »
Peruminen ei ole ghostaamista

Jägermies

• Kanta-asiakas
  • Noviisi
  • Galleria
« Vastaus #63 : 18.12.2019, 21:35 »

Kuinka iso riski se nyt on jos menee halpaan tässä tapauksessa?
Homma ei välttämättä toimi vaikka henkilö olisi todellinen ja fiktiivinen hahmo ei voi tietoisesti dumpata ketään.

Hyvä kysymys, ei välttämättä kovin suuri (kuhan muistaa perusturvallisuuden, kuten muutenkin netin kautta tutustuttaessa). Mutta omaa aikaani en saa takaisin, jos haavekuvan perässä juoksen (tosin jollekin ihan se haaveilu voi olla niin hauskaa, että ei haittaa vaikka toinen ei olisikaan sitä mitä luulee).
Mutta väittäisin, että ghostaus/dumppaus tuntuu ihan yhtä pahalta riippumatta siitä onko ghostaaja se joka väittää olevansa vai ei.
Niin mutta tuo on väliaikaista siinä missä epätietoisuus on lopullista.

Armand

• V.I.P.
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
« Vastaus #64 : 21.12.2019, 10:00 »
Olipas ihan mielenkiintoisia näkökantoja. Huvitti toi et pitäisi hankkia itselle tunnettu suosittelija jotta ei olisi feikki :D no miten sen hankit jos oot uusi tai kenties asustelet jossakin perähikiällä. Toisaalta me suomen reunamilla asustelevat emme välttämättä tuu teitä etelän immeisiä ikinä kohtaamaan. Eli asialla ei kovinkaan suurta merkitystä.

Mitä taas tulee omaan kokemukseen oon joskus saanut hiljaiset pakit siitä syystä että kehuskelin liikaa omilla kokemuksilla. Ne olivat ihan paikkaansa pitäviä juttuja, mutta tajusin jälkikäteen etten osannut itseäni ilmaista oikealla tavalla ja se teksti vaikutti turhan kerskumiselta. Toivottavasti en enää sorru moiseen.

Pidän itse tärkeänä sitä että suhteellisen selkeästi tietää itse mitä on ja mitä ei ja myös osaa sen sanoa tai tänne kirjoitella. No okei tällee subbarisuuntautuneena switchinä ei ole mitenkään tunkua seurasta ja asuinpakkakin asiaan hiukkasen vaikuttaa. Useimmiten vastaan tulee kinkyjen osalta subinaisia missä tahansa seuranhakukanavassa ja olisikin paljon helpompaa itseään väittää jonkun sortin masteriksi tai vaikka rehtoriksi. Mutten usko sillä olevan pitkässä juoksussa siipiä ja miksi valehdella/feikata tärkeässä asiassa. Nimittäin mielestäni se seuranhaku ei ole hälläväliäkysymys. Ei itselle, eikä potentiaalisille kumppani tai leikkikaveriehdokkaille. Näkökantaani voisin myös lisätä sen että entäs sitten jos jokin mahdollisesti juurikin sinulle sopiva, mun tapauksessa dominointiin suuntautunut switchnainen lukee feikin seuranhakuilmoitukseni huokaisee tyyliin taas D-mies ja jatkaa eteenpäin. Eli feikkaamalla voi kävellä myös oman onnensa ohi!!!

Kesyeläin

« Vastaus #65 : 22.12.2019, 00:46 »
Feikki.
Niin, ensin täytyy päättää mitä se tarkoittaa. Minulle feikki tarkoittaa, sitä, ettei ihminen ole rehellinen. Ei toisille ihmisille tai edes itselleen.

Tällä perusteella tunnistan "oman" feikkini ristiriidoista tai valeista, sitten jos niitä ilmenee.

Täällä mainittu "suosittelija", niitä olen kyllä kysellyt. Lähinnä sellaisten ihmisten suhteen, joiden kanssa etäisyys on tehnyt pikaisen kevyen kahvittelun (tms) mahdottomaksi. Se on itselleni (miittien ohessa) mieluisin tapa tunnustella ihmistä. Mutta suosittelija ei ole vielä tähän mennessä ollut edellytys, tuskin tulee olemaankaan.

Kinkykundi

« Vastaus #66 : 22.12.2019, 03:07 »
Mielenkiintoinen kysymys. Vastauksia lukiessa tulee väkisinkin mieleen se, että lähes jokainen esittää netissä sitä mitä haluaisivat olla, eivätkä sitä mitä ovat, mikä tekee lähes jokaisesta feikin, jos nyt asiaa oikein mietitään ketjun tiukimpien tulkintojen kautta. Toki kyse on osin siitäkin, että uskotaan tällaisen tuovan etua seuranhaussa.

Hyviä neuvoja on toki tullut, ja noin yleisesti ottaen yhtään kokemusta omaavat huomaavat feikin yleensä juttujen perusteella, kun kaikki joko menee kuten strömsössä.tai mikään ei mene. Tai muuten vain jutut ovat päättömiä ja BDSM elämäntapa, mitä korostetaan kotona ja työpaikalla, ja alaikäisten lasten kanssa naureskellaan piiskan jäljille eri puolilla kehoa tjsp. Näissä tapauksissa voisi sanoa kyse olevan 99% varmuudella feikistä.

Toki täytyy muistaa, että osa porukasta hakee vain normaalielämästä poikkeavia elämyksiä, jolloin tällainen ihminen ei ymmärrettävästi halua tuoda minäänsä mukaan, eikä halua toisen/toisten osapuolen/ten sitä.myöskään tuovan mukaan.

damm05

« Vastaus #67 : 23.12.2019, 14:45 »
Feikki on minulle se, joka väittää olevansa jotakin muuta kuin todellisuudessa on. Useimmiten mies esiintyy naisena, on minun kokemukset. Tästä pääsee yli sillä, että ehdotan hiukkasenkaan haiskahtavan ihmisen kanssa puhelua. Tällä pääsee suunnilleen jyvälle toisen sukupuolesta. Se naisena esiintyvä mieshän ''ei juuri nyt pysty soittamaan'', koska... Tämä ei toki poista mahdollisuutta ghostaamisesta, mutta ainakin ollaan askel eteenpäin.

Tunnetaanko minua skenessä ja voisiko joku suositella minua. Näillä kriteereillä saatan joillekin olla feikki. Pidän joitakin asioita enimmäkseen minun ja hänen välisinä asioina, eikä niistä ole tarvetta hankkia suosituksia. Tunnettuus omalla kohdalla on myös melko rajoittunutta, muutamaa satunnaista lähialueen miittiä lukuunottamatta. Enkä näistäkään tuttavuuksista usko kenenkään tuntevan minua niin hyvin, että kokisin varsinaisesti suosittelijaksi ketään. Samoin toisinpäin, jos joku kysyy minulta, että tiedänkö hänet tai tuon, en koe tarpeelliseksi levitellä toisten asioita.

Master_Mind

• Vieras
« Vastaus #68 : 23.12.2019, 16:09 »
Yksi subiehdokas joskus sanoi ihan hyvin: kaikkihan nyt satuttaa osaa, mutta se henkinenpuoli? Se jää usein hyvin vajaaksi

Ori

• Vieras
« Vastaus #69 : 23.12.2019, 16:39 »
Tuoksusta/hajusta

Norja

• Rsyke
  • Uusi asiakas
  • *
  • Tampere Hard Core
  • Galleria
« Vastaus #70 : 23.12.2019, 19:08 »
Lähes kaikki masterit on.

Mooky

• Vieras
« Vastaus #71 : 23.12.2019, 23:32 »
Yksi subiehdokas joskus sanoi ihan hyvin: kaikkihan nyt satuttaa osaa, mutta se henkinenpuoli? Se jää usein hyvin vajaaksi
Tämä on kyllä jonkin verran kemioistakin kiinni, mutta muuten samaa mieltä

Jayteasee

• PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
« Vastaus #72 : 23.12.2019, 23:53 »
Ihan lähtökohtaisestikin voisi kysyä, että mikä se sellainen feikki sitten on. Kävin tässä läpi tämän keskustelun tähän asti, ja joka ikinen vastaus on ollut enemmän tai vähemmän subjektiivinen. Eli koko kysymyksen asettelu "mistä tunnistatte feikit" haiskahtaa jo sinällään aika feikiltä.

Tästä keskustelusta on välillä tullut sellainen fiilis, että feikki on myös sellainen, joka ei ole satavarmasti kartalla omasta jutustaan... tai aloittelija, jolla on enemmän intoa kuin kokemusta. Fettaritkin saavat osansa tästä helkkarin feikkiysjutusta. Ne, jotka eivät kerro henkilötietojaan tai anna puhelinnumeroitaan kovin helposti, ovat feikkejä. Jos subi sovittaa domihousuja, hää on feikki.

Jeskamandeera. Menee vähän vaikeaksi.

Rautaperse

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
« Vastaus #73 : 24.12.2019, 01:27 »
Lähes kaikki masterit on.

Olemalla masteri saa pillua ;D.

Jukkis