Baarin kannatusmaksut
Mikä on feikin määritelmä?
Hyvä kysymys deittaillessa: Onko sinulla joku tunnettu henkilö tässä skenessä kuka suosittelisi sinua?
Laitan feikkiosastoon myös kaikki, jotka eivät kerro oikeaa nimeään, perhesuhteitaan jne. Tyyliin "En voi kertoa omia tietojani työni takia tms."
Itsehän olen totaallisen feikki, koska en paljasta oikeita henkilötietojani ihmisille ennen kun tunnemme todella hyvin. Ja koska silloin, kun harrastin vielä deittailua, ei minua tuntenut "skenessä" kukaan. Olen myös feikki, koska en pidä yleisistä miiteistä.
Hauska aihe.Hyvä kysymys deittaillessa: Onko sinulla joku tunnettu henkilö tässä skenessä kuka suosittelisi sinua?
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 22.11.2019, 09:03Hyvä kysymys deittaillessa: Onko sinulla joku tunnettu henkilö tässä skenessä kuka suosittelisi sinua?Tämähän kertoo ainoastaan onko tyypillä joku tunnettu henkilö skenessä kuka suosittelisi. Kaikki ei hengaa skenessä ja ei ole kavereita tai tuttuja skenestä, vaikka mitään salattavaa tai feikkiä ei hommassa olisikaa.
Feikkejähän on monenlaisia. Eniten kyrsii, kun haaskaat aikaasi kaikenlaisiin runkkareihin. Juttu luistaa niin kauan hyvin, kunnes pitää tavata. Jotkut katoaa jo siinä vaiheessa, kun pitäisi vaihtaa sähköposti, puhelimeen.En henk kohtaisesti ymmärrä, jos ihminen on vaikka ujo, voihan sitä nähdä vaikka kahvilla, lman sen suurempia suunnitelmia. Mutta jos olet kaukana siitä mitä olet kertonut, ethän voi näyttää lärviäsi.