Baarin kannatusmaksut
Miten tutustuu ihmisiin parhaiten? Tekemällä niiden kanssa töitä.Joo voisin olla kiinnostunut narikka- tai buffahommista, saa laittaa sen verta vuoroa kun tarvii
Mä voisin ottaa tuplavuoron - roudaus ja roudaus+kasaus.
Hööh, ostin jo lipun, oisin ihan hyvin voinut hääriä apulaisena. No, saa silti nykäistä hihasta jos tarvitsette apua
Mä tiedän, että mä olen hätäinen, aina ja kaikessa...kuten ehkä nytkin. Olen hiukan huolestuneena seurannut noita nimilistoja koskien lastaamista, roudaamista, purkamista jne. Tekijöitä ilmaantunut kovin vähän. Onko pelkoa, että tapahtuma joudutaan perumaan? Aikaa h-hetkeen enää runsas viikko
Lainaus käyttäjältä: Normandie - 26.11.2019, 20:02Mä tiedän, että mä olen hätäinen, aina ja kaikessa...kuten ehkä nytkin. Olen hiukan huolestuneena seurannut noita nimilistoja koskien lastaamista, roudaamista, purkamista jne. Tekijöitä ilmaantunut kovin vähän. Onko pelkoa, että tapahtuma joudutaan perumaan? Aikaa h-hetkeen enää runsas viikko Moro,ei ole tällaisesta ollut mitään puhetta. Roudaukseen, purkamiseen ja kasaamiseen on vaikea saada avustajia muutenkin, tämä ei ole mitään uutta. Ne on ehkä nyt vahvemmin esillä koska tätä aspektia halutaan hieman korostaa. Ei bileet ole roudareiden puutteeseen ennenkään kaatuneet, JOSKAAN se ei ole kovin toivottu tilanne että sinne ei avustajia oikein saada.Rgds, Mörkö