Baarin kannatusmaksut
Nyt tipuin kyllä taas kokonaan kärryiltä.
Kaikki me ollaan foorumillakin tasa-arvoisia vai miten se menee ? KUSIPÄÄ
Tätä muuten hetken mietin itsekin.En ole nähnyt aiemmin noin suoraa provokaatiota,enneminkin ylläpito laittanut kiinni vastaavia lankoja,joissa näin suoraan tykitellään F U Toota. Jos anonyymillä nickfoorumilla mennään lisäanonymiteetin taakse,ja sitä kautta lydään päähän, ja arvostellaan vielä jonkun henkilökohtaista kinkysuuntautumista,niin ei ole kovin:a. Aikuistab. Fiksuac. Rooliin sopivaad. Neutraalia
LainausTätä muuten hetken mietin itsekin.En ole nähnyt aiemmin noin suoraa provokaatiota,enneminkin ylläpito laittanut kiinni vastaavia lankoja,joissa näin suoraan tykitellään F U Toota. Jos anonyymillä nickfoorumilla mennään lisäanonymiteetin taakse,ja sitä kautta lydään päähän, ja arvostellaan vielä jonkun henkilökohtaista kinkysuuntautumista,niin ei ole kovin:a. Aikuistab. Fiksuac. Rooliin sopivaad. NeutraaliaNiin mitenkä et ole aiemmin nähnyt? Tuohan on aivan suoraan lainattu tuosta IKRM:n aiemmasta kirjoituksesta, siinä on vaan "kolumnistin" tilalle vaihdettu "IKRM" ja "Truumaster"
En ymmärtäny kaikkia kommentteja, mutta ei se kait ketään haittaa
Todella monet (minun havaintojeni mukaan mutta eivät silti välttämättä todellisuudessa kaikki) poikina kasvatetut cis-heteromiehet kärsivät näistä ongelmista (erityisesti seksuaalisuuteen kietoutuvasta pelosta epäonnistua ja näyttäytyä epämiehekkäänä suhteessa muihin miehiin) enemmän tai vähemmän, tavalla tai toisella, jossain elämänsä vaiheessa ja/tai joissain tilanteissa. Ja se on ikävää ja epäreilua ennen kaikkea heitä itseään kohtaan.
Lainaus käyttäjältä: MsMincepie - 14.11.2019, 23:13En ymmärtäny kaikkia kommentteja, mutta ei se kait ketään haittaa Perustetaanko kerho?
Tulee hirveä suru ja hätä niiden puolesta, jotka ovat joutuneet kasvamaan valtakulttuuriin. Voimia.
Vau. Tän ketjun luettua en osaa oikein muuta tuntea kuin helpotuksensekaista euforiaa siitä, ettei mun ole koskaan tarvinnut olla cisheterokulttuurin kanssa missään tekemisissä seksi- tai rakkaussuhdeasioiden kohdalla. Mitä enemmän siitä kuulen, sitä vaikeampi mun on uskoa, että jotkut ihan oikeasti elää näillä ajatusradoilla. Mutta toisaalta se selittää murheellisen paljon ihmisten toiminnasta ja esim. cisheteroiden tekemän fiktion teemoista, joita oon ihmetellyt suunnilleen läpi elämäni. Tulee hirveä suru ja hätä niiden puolesta, jotka ovat joutuneet kasvamaan valtakulttuuriin. Voimia.