Baarin kannatusmaksut
Karun kompaktilta nimittäin vaikuttaa se karsina johon miehet toisensa ajavat. Kun jokaista lähikontaktia leimaa perustukseen valettu pelko paitsi epäonnistumisesta myös olemuksellisesta nöyryytyksestä ja henkisestä kastroitumisesta, ei ole suurikaan ihme jos se joskus johtaa todelliseen persepäisyyteen.Toisaalta onneksi positiivisilla luottamuksen ja läheisyyden kokemuksilla sellaiselta voi selvästi kasvaa välttymään, koskapa on olemassa valtavasti ihania ihmisiä, joihin tämä myrkky vaikuttaa hyvin harvoissa tilanteissa. En silti rehellisesti sanottuna tiedä, onko kolleja joita se ei koskaan kouristaisi ollenkaan. Se on samperin surullista. Älykkäät, sydämelliset ja avoimeen kommunikaatioon kykenevät kaverit saattavat jossain ahtaassa paikassa alkaa käyttäytyä kuin kumilenkki kivesten ympärillä.
Miehetkö tai sukupuoletko itse itseään ja toisiaan ajavat karsinoihin? Vaiko traditiot, joissa monoteistiset uskonnot (islam,kristinusko) opettavat tiettyä rainaa vuosituhannesta toiseen- esimerkiksi.
Jos IKRM törmäät sellaiseen lukijaan, voit vinkata että minulta voi tulla ihan reippaasti suoraan kysymään Kerron mielelläni lisää tekstuaalisista ratkaisuistani. Siinä on sen sijaan tuotettava pettymys, etten valitettavasti voi eritellä reittejä ajatuksiin joita minulla ei ole taikka tekoihin joita en omikseni tunnista.
Sinänsä olen iloinen että sukupuolittunut yleistäminen koetaan näin voimakkaasti negatiivisena.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 12.11.2019, 22:35Sinänsä olen iloinen että sukupuolittunut yleistäminen koetaan näin voimakkaasti negatiivisena. Mitä jos jättäisit sen sukupuolittuneen negatiivisen yleistämisen sitten tulevaisuudessa tekemättä? Vaihtoehtoisesti tässä pitää päätellä, että teet sen tarkoituksella välittämättä siitä, mitä mielipahaa aiheutat niille, joista kirjoitat - ja se ei kerro sinusta mitään hyvää.
Kuten olen tehnyt selväksi, se on tekstuaalinen keino eikä väite jonka allekirjoittaisin.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 13.11.2019, 08:21 Kuten olen tehnyt selväksi, se on tekstuaalinen keino eikä väite jonka allekirjoittaisin. Eli ihan puhdasta riidan haastamista ?IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 13.11.2019, 09:15Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 13.11.2019, 08:21 Kuten olen tehnyt selväksi, se on tekstuaalinen keino eikä väite jonka allekirjoittaisin. Eli ihan puhdasta riidan haastamista ?IKRMTykkään enemmän termistä kirjoittaminen. Jos sinusta tuntuu tuolta niin minusta olisi hauska bass tietää mistä tässä riidellään
Miten sinua tuntemattomat lukijat voivat tietää tarkoitatko noita juttuja vai et? Kirjoittaminen on viestinnän väline ja provosoiva kirjoittaminen ei ole laadukasta viestintää. Sinäkin osaisit kirjoittaa ilman näitä tarpeettomia kärjistyksiä, mutta kun niitä teet niin koko hieno aihe menee myttyyn - ja taas tässä on samat riidat käynnissä kuin aina näissä. Kumpi olisi tärkeämpää jutella tästä tärkeästä asiasta vai saada ihmiset puuttumaan tarpeettomin kärjistyksiin?
Että annetaanko niitten kaikkien kukkien kukkia tässäkin