Baarin kannatusmaksut
Kiitos täältäkin.. Nää lähti ajoissa myös kotiin kun tuli mökö ja vähä väsy.. (mökö koska kello oli vartin yli lauantai eikä enää saanu lupaa syödä herkkuja..) Jos joku henksu/narikka olis löytäny mustan valkoraidallisen kaulahuivin niin yks Batmanin kaula ois kiitollinen jos kyseinen löytäis myöhemmin jotain kautta kotiin!
Lainaus käyttäjältä: BuZu - 08.12.2019, 15:36Odotin näitä bileitä todella paljon. Halusin näyttää 3 pikkuiselleni, millaisia ovat Mixein kinkybileet.MUTTA:- bileisiin oli myyty aivan liikaa lippuja, väentungos oli ahdistava- pikkuisten huoneeseen päästettin koko ajan ulkopuolisia henkilöitä, eikä pikkuisilla ollut lainkaan omaa rauhaa värittämiseen ja askarteluun- häkkiin oli tehty jouluasetelma ja sen takia neuloituspiste vei tilaa sohvilta, kun muutenkin oli liian vähän istumapaikkojaOli ihana tavata vanhoja tuttuja ja tutustua uusiin ihmisiin, mutta päällimmäisenä tunteena jäi suuri pettymys.Hmm.. Tungos on Mixeissä melko tavallista suosituimmissa bileissä, itse allekirjoittanut on ollut kerran jopa vieläkin ahtaammin.. Häkistä jo joku taisi maintakin, se on ollut noin, koristeellisesti lukossa jo kauan ja pysyy kiinni itse ravintolan päätöksestä.. Mitä tulee siihen pienten ja petsien alueeseen olen osin itse samaa mieltä että se on ahdas huone kaikille pikkuisille ja petseille yhdessä vallata koska meitä oli nytkin paljon paljon paikalla.. Mä sanoisin että me tarvitaan lisää tilaa mutta.. Järjestelykysymys? Varsinaisesti Rsykkeen bileissä ei mikään alue ole tainnut koskaan olla täysin keneltäkään muulta suljettua tilaa, pienten ja pettien huoneessakin on aina ollut muitakin kuin meitä pelkästään, siellä käy tuttuja, ja ympärillä on meistä pienistä tai lemmikeistä kiinnostuneita omia tai tutustuvia isoja & omistajia.. Allekirjoittanut "aikuis asuun" naamioitunut pikkuinen kissanainen on kuitenkin ihan tyytyväinen iltaan.. Sinne pienten ja pettien nurkkaan söpöyden sekaan pitää vaan istua tai sukeltaa ja kysyä mahtuuko tähän ja saako tulla mukaan - kyllä se sopu sijaa antaa!
Odotin näitä bileitä todella paljon. Halusin näyttää 3 pikkuiselleni, millaisia ovat Mixein kinkybileet.MUTTA:- bileisiin oli myyty aivan liikaa lippuja, väentungos oli ahdistava- pikkuisten huoneeseen päästettin koko ajan ulkopuolisia henkilöitä, eikä pikkuisilla ollut lainkaan omaa rauhaa värittämiseen ja askarteluun- häkkiin oli tehty jouluasetelma ja sen takia neuloituspiste vei tilaa sohvilta, kun muutenkin oli liian vähän istumapaikkojaOli ihana tavata vanhoja tuttuja ja tutustua uusiin ihmisiin, mutta päällimmäisenä tunteena jäi suuri pettymys.
Kun ylhäällä oli hiukan ahdasta niin silti minusta oli alhaalla ok tilaa. Ainakin allekirjoittanut mahtui helposti roikottamaan sinne laitetusta hienosta renkaasta.