Baarin kannatusmaksut
Sub/bottom-miehethän ovat jatkuvasti ruokaketjun pohjalla (voi ironiaa), eikä esimerkiksi heidän toiveillaan ole väliä. Mitään omaa juttua ei saisi pyytää, pitäisi vaan tyytyä siihen, mitä annetaan.
Lainaus käyttäjältä: Pohja - 02.11.2019, 08:15Sub/bottom-miehethän ovat jatkuvasti ruokaketjun pohjalla (voi ironiaa), eikä esimerkiksi heidän toiveillaan ole väliä. Mitään omaa juttua ei saisi pyytää, pitäisi vaan tyytyä siihen, mitä annetaan.On mielenkiintoista, kuinka monet vihaavat markkina-arvoteorioita, vaikka ne ovat totista totta ja vaikka niiden avulla on hyvin helppo ymmärtää ihmisten käytöstä yhdestä näkökulmasta. Täällä taisi olla yksi ketju, jossa vanheneva nainen murehti iän aiheuttamaa arvonsa romuttumista. Silti tuollaisenkin naisen markkina-arvo on valtavasti suurempi kuin miessubin.Hakeutumista ihmisten pariin kummasti edistää se, jos kokee olevansa toivottu ja haluttu ja tasavertainen.
Nimimerkiltä Tosielämän fleshlight
Mua kyllä itseäni ärsyttää, jos markkina-arvo nousee vaan sen takia että mulla on pillu. Koska yksilönä haluan olla niin paljon muutakin kuin pillu. Itseasiassa ärsyttää, jos ihminen haluaa tutustua muhun vaan koska mulla on reikä, eikä mussa kiinnosta mikään muu kuin reikä. Mutta tullaanko tässä sitten jotenkin siihen kysymykseen, että markkina-arvon mukaan pelkkä reikä on parempi kuin kokonainen yksilö?Nimimerkiltä Tosielämän fleshlight
Itseasiassa jäinkin miettimään miten tämä keskustelu meni miiteistä markkina-arvoon Mutta toivon kovasti ettei kukaan ainakaan miittiin tullessa miettisi markkina-arvoaan. Tai ainakaan jättäisi siitä syystä tulematta, että ei koe olevan markkina-arvoltaan tarpeeksi.
Lainaus käyttäjältä: Brak - 02.11.2019, 12:17Lainaus käyttäjältä: Pohja - 02.11.2019, 08:15Sub/bottom-miehethän ovat jatkuvasti ruokaketjun pohjalla (voi ironiaa), eikä esimerkiksi heidän toiveillaan ole väliä. Mitään omaa juttua ei saisi pyytää, pitäisi vaan tyytyä siihen, mitä annetaan.On mielenkiintoista, kuinka monet vihaavat markkina-arvoteorioita, vaikka ne ovat totista totta ja vaikka niiden avulla on hyvin helppo ymmärtää ihmisten käytöstä yhdestä näkökulmasta. Täällä taisi olla yksi ketju, jossa vanheneva nainen murehti iän aiheuttamaa arvonsa romuttumista. Silti tuollaisenkin naisen markkina-arvo on valtavasti suurempi kuin miessubin.Hakeutumista ihmisten pariin kummasti edistää se, jos kokee olevansa toivottu ja haluttu ja tasavertainen.Mua kyllä itseäni ärsyttää, jos markkina-arvo nousee vaan sen takia että mulla on pillu. Koska yksilönä haluan olla niin paljon muutakin kuin pillu. Itseasiassa ärsyttää, jos ihminen haluaa tutustua muhun vaan koska mulla on reikä, eikä mussa kiinnosta mikään muu kuin reikä. Mutta tullaanko tässä sitten jotenkin siihen kysymykseen, että markkina-arvon mukaan pelkkä reikä on parempi kuin kokonainen yksilö?
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 02.11.2019, 15:26Lainaus käyttäjältä: Brak - 02.11.2019, 12:17Lainaus käyttäjältä: Pohja - 02.11.2019, 08:15Sub/bottom-miehethän ovat jatkuvasti ruokaketjun pohjalla (voi ironiaa), eikä esimerkiksi heidän toiveillaan ole väliä. Mitään omaa juttua ei saisi pyytää, pitäisi vaan tyytyä siihen, mitä annetaan.On mielenkiintoista, kuinka monet vihaavat markkina-arvoteorioita, vaikka ne ovat totista totta ja vaikka niiden avulla on hyvin helppo ymmärtää ihmisten käytöstä yhdestä näkökulmasta. Täällä taisi olla yksi ketju, jossa vanheneva nainen murehti iän aiheuttamaa arvonsa romuttumista. Silti tuollaisenkin naisen markkina-arvo on valtavasti suurempi kuin miessubin.Hakeutumista ihmisten pariin kummasti edistää se, jos kokee olevansa toivottu ja haluttu ja tasavertainen.Mua kyllä itseäni ärsyttää, jos markkina-arvo nousee vaan sen takia että mulla on pillu. Koska yksilönä haluan olla niin paljon muutakin kuin pillu. Itseasiassa ärsyttää, jos ihminen haluaa tutustua muhun vaan koska mulla on reikä, eikä mussa kiinnosta mikään muu kuin reikä. Mutta tullaanko tässä sitten jotenkin siihen kysymykseen, että markkina-arvon mukaan pelkkä reikä on parempi kuin kokonainen yksilö?Kuten aikaisemmin totesin, markkina-arvo ei tarkoita sitä, että ihmisen ruho leikataan osiin, annetaan kullekin osalle arvosana ja lopuksi lasketaan kaikki yhteen.Markkina-arvo on kokonaisvaltainen kokemus ihmisestä. Naisille, erityisesti nuorille ja kauniille, ei ole ylenpalttisesti kysyntää siksi, että heillä on pillu, vaan siksi, että he vetoavat miehen seksuaalisuuteen ja yleensä persoonallisuuteen kokonaisvaltaisesti. Kysymys on nimenomaan kokonaisuudesta, mutta ilman pillua ei ole kokonaisuutta. Kokonaisuuteen tarvitaan tietyt vähimmäisosat. Minusta tuntuu, että monilta naisilta puuttuu täysin ymmärrys, mitä tarkoittaa, kun on pakko siirtyä saalistettavasta kerjääjäksi. Se on useille vähintään passivoiva, mutta monille myös nöyryyttävä kokemus. Nämä ihmiset pysyvät herkästi poissa näkyvistä, koska heitä hävettää. Luovuttaneiden miitissä olisi hyvin erilaisia persoonia kuin miitissä.
en voi käydä miiteissä koska olen vanhempi dominoiva mies.