Baarin kannatusmaksut
Nimittäin paineet. Suomalainen on taipuvainen pohtimaan, mitä muut minusta ajattelee. Niinpä epävarmuus ulkonäöstä, pukeutumisen vaikeus tai itsetunto-ongelmat missä tahansa muodossa saavat aikaan sen, ettei ehkä halua asettaa itseään miittiin pällisteltäväksi. Tämä saattaa liittyä myös esim. kehon muutoksiin. Toki voi olla kuullut sata kertaa, että ei siellä muutkaan mitään malleja tai kiiltokuvaihmisiä ole, muutkin saattaa tulla meikittä ja pieruverkkareissa jne, mutta silti ihminen itse voi olla varma olevansa juuri se ruma ankanpoikanen.
Jos olisin vetäytyvä ja alistuva introverttinainen, näkisin ihmisten tapaamisessa paljon enemmän mahdollisuuksia.
Lainaus käyttäjältä: Brak - 31.10.2019, 17:27Jos olisin vetäytyvä ja alistuva introverttinainen, näkisin ihmisten tapaamisessa paljon enemmän mahdollisuuksia.Tätä oon itseasiassa myös miettinyt, että onko verkossa vallitsevien kysynnän ja tarjonnan lait myös yhteydessä oletuksiin miiteistä.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 31.10.2019, 18:49Lainaus käyttäjältä: Brak - 31.10.2019, 17:27Jos olisin vetäytyvä ja alistuva introverttinainen, näkisin ihmisten tapaamisessa paljon enemmän mahdollisuuksia.Tätä oon itseasiassa myös miettinyt, että onko verkossa vallitsevien kysynnän ja tarjonnan lait myös yhteydessä oletuksiin miiteistä.Markkina-arvo on kai nykyään kielletty sana, mutta toteanpa kuitenkin, että jos ihminen ei nauti sosiaalisuudesta, niin sen jälkeen miitteihin osallistumiseen vaikuttaa hyvin keskeisesti oma markkina-arvo.Monien mielestä on mukava mennä valintamyymälään, josta saa poimia koriin tarvitsematta maksaa. Toisessa päässä ovat ihmiset, jotka latovat taaloja tiskiin vinon pinon, mutta eivät saa vastineeksi välttämättä mitään.
Miiteissä on ollut ihan mukavaa ja mukavan tuntuisia ihmisiä mutta mulla ei oo kiinnostusta tutustua muihin kinkyihin kuin satunnaisesti johonkin mukavaan subitytteliin Miiteistä tuota tytteliä tuskin tarvii etsiä mutta jos tarve tulee niin käännän joka kiven etsiessä
Jos suhtautuu tapahtumissa käymiseen ja muihin osallistujiin pääasiassa kielteisesti, on paikalla puoliväkisin etsimässä seuraa ja näkee kaikessa kanssakäymisessä pelkkää markkina-arvon toteutumista/toteutumattomuutta, se näkyy päälle. Aina. Sellaisen ihmisen kanssa on usein myös valitettavan raskasta keskustella, mikä tietenkin ruokkii taas edelleen tätä kierrettä, jossa vältellään ihmisiin tutustumista ja vahvistetaan negatiivista mielikuvaa itsestä ja muista. Ei koske vain kinky-tapahtumia, vaan tapahtumia yms. illanviettoja ylipäätään. Liiallisesta negatiivisuudesta voi myös päästää irti jos haluaa, ei siihen tarvitse jäädä kiinni.
mutta haluan tässä muistuttaa, että luulenpa monen pillullisen olevan mielummin yksilö, kuin pillullinen olento. (Ehkä tämä meni yrityksestäni huolimatta ihan off topic -osastoon.)
Jos suhtautuu tapahtumissa käymiseen ja muihin osallistujiin pääasiassa kielteisesti, on paikalla puoliväkisin etsimässä seuraa ja näkee kaikessa kanssakäymisessä pelkkää markkina-arvon toteutumista/toteutumattomuutta, se näkyy päälle. Aina.
OT: Olen itsekin introvertti.
Lainaus käyttäjältä: bunni - 31.10.2019, 20:22OT: Olen itsekin introvertti.Introverttejäkin on kovasti erilaisia, mutta introverttien perusominaisuus on se, että he latautuvat yksinäisyydestä ja uupuvat sosiaalisuudesta. Keskusteluista he voivat pitää kovastikin niin kauan kuin ne ovat asiakeskeisiä, mutta turhanpäiväinen hölöttäminen ja pelkän viestintäkanavan auki pitäminen ei heitä kiinnosta.Mikä miiteissä olisi sellaista, joka vetoaisi introvertteihin tai yleensä epäsosiaalisiin ihmisiin?Tämä vastauksena aloituspostauksen miittikielteisyysoletukseen. Tulemattomuus ei ole kielteisyyttä. Tarjonta ei vain vastaa tarpeita.