Baarin kannatusmaksut
Täällä yksi joka vältteli aikoinaan miittejä, koska monen muun tapaan koen seksin ja kinkyilyn yksityisasioiksi. Nyt päälle vuosi miitteilyä takana, parit bileetkin ja edelleen yksityisasiat ovat yksityisiä En jaa kokemuksiani niin avoimesti kuin monet muut enkä touhua bileissä. Ei ole ollut ongelma kenellekään. Sen sijaan olen tutustunut upeisiin ja mielenkiintoisiin ihmisiin, joihin tuskin olisin törmännyt missään muualla, käynyt kiinnostavia keskusteluja monenlaisista asioista ja nauranut monet naurut. Minut on myös otettu miiteissä hyvin vastaan niin Oulussa kuin Tampereellakin. Kokemukseni mukaan uudet kyllä otetaan hyvin vastaan jos vain avaa suunsa ja ottaa kontaktia muihin. Voi vaikka sanoa että moi oon uusi ja jännittää, niin ihmiset tietää ottaa rohkeammin mukaan juttuun. Tai jos haluaa seurailla ensin hiljaa sivusta niin sekin sallitaan. Kenenkään ei toki tarvitse käydä miiteissä jos ei koe omaksi jutukseen, mutta tässä vähän näkökulmaa että miitteihin mahtuu monenlaisia ihmisiä.
Lainaus käyttäjältä: ofelia - 28.10.2019, 18:49Täällä yksi joka vältteli aikoinaan miittejä, koska monen muun tapaan koen seksin ja kinkyilyn yksityisasioiksi. Nyt päälle vuosi miitteilyä takana, parit bileetkin ja edelleen yksityisasiat ovat yksityisiä En jaa kokemuksiani niin avoimesti kuin monet muut enkä touhua bileissä. Ei ole ollut ongelma kenellekään. Sen sijaan olen tutustunut upeisiin ja mielenkiintoisiin ihmisiin, joihin tuskin olisin törmännyt missään muualla, käynyt kiinnostavia keskusteluja monenlaisista asioista ja nauranut monet naurut. Minut on myös otettu miiteissä hyvin vastaan niin Oulussa kuin Tampereellakin. Kokemukseni mukaan uudet kyllä otetaan hyvin vastaan jos vain avaa suunsa ja ottaa kontaktia muihin. Voi vaikka sanoa että moi oon uusi ja jännittää, niin ihmiset tietää ottaa rohkeammin mukaan juttuun. Tai jos haluaa seurailla ensin hiljaa sivusta niin sekin sallitaan. Kenenkään ei toki tarvitse käydä miiteissä jos ei koe omaksi jutukseen, mutta tässä vähän näkökulmaa että miitteihin mahtuu monenlaisia ihmisiä.Ihan pakko kommentoida Moni sanoo juurikin, ettei halua avautua seksuaalisuudestaan muille. Ilmeisesti sekoittavat miitit AA-kerhon kokouksiin. Mut niinkuin kirjoitit osa puhuu, jotkut paljonkin ja osa kuuntelee. Toki miitissä yhdistyy kasvot ja baarin profiili.Hyvä, et olet kokenut olevasi tervetullut miitteihin. Siinä on kanssa vaikea juttu: toiset haluu istua syrjempään ekalla kertaa ja katsella, kuunnella; toiset taas kokee hyvin negatiivisena jossei heti joku tule moikkaamaan.
Mä olen tosi huono small talkissa tai aloittamaan keskustelua vieraan kanssa.Mä tapaan ihmisiä mieluiten kahden kesken esim kahvilla tai kävelyllä.
Mä kävin kerran miitissä ja en suunnittele ainakaan meneväni seuraavaan.Bileissä on sentään jotenkin omana "turvana" se, että musiikki on kovemmalla, on mahdollisesti vähän pimeämpää ja ihmiset ennemminkin tuntuvat moikkailevan tuttuja. Vaikka kyllä sitä uusiinkin tyyppeihin tutustuu tietenkin välillä mikä myös on ihan kivaa. Miiteissä keskustelut on laajempia, kun on jatkuvasti monia ihmisiä mukana. En selkeesti ole vaan tarpeeksi social butterfly ja ekstrovertti, että tykkäisin hengailla puolituttujen seurassa. Ennemmin käytän voimavarani yhden ihmisen kanssa tutustumiseen, tai pyörin jo valmiiksi tuttujen seurassa.