Baarin kannatusmaksut
Jotkut tai oikeastaan aika moni kokee BDSM-skenen suurimmaksi ongelmaksi pienet piiret. Suositaan lähinnä konkareita ja uusien on vaikea päästä niihin mukaan. Mitä itse tunnen porukkaa, niin vain hyvin harva pyörii näissä piireissä. Kinkyjä on paljon enemmän kuin mitä koko skene antaa ymmärtää, täälläkin on vain murto-osa.Eli tuskin kyse mistään pelosta (toki uudet tilanteet saattaa ahdistaa), vaan tuosta mistä mainitsin.
Jotkut tai oikeastaan aika moni kokee BDSM-skenen suurimmaksi ongelmaksi pienet piiret. Suositaan lähinnä konkareita ja uusien on vaikea päästä niihin mukaan. Mitä itse tunnen porukkaa, niin vain hyvin harva pyörii näissä piireissä. Kinkyjä on paljon enemmän kuin mitä koko skene antaa ymmärtää, täälläkin on vain murto-osa.Eli tuskin kyse mistään pelosta (toki uudet tilanteet saattaa ahdistaa), vaan tuosta mistä mainitsin. Tällaisen kuvan ja käsityksen olen saanut.
Miksi mun pitäisi käydä miiteissä??
Tämä ”miitti-kielteisyys” kiinnostaa minua aiheena kovasti, ehkä erityisesti siksi että koen skenen yhteisöllisyyden minulle tärkeäksi. Vaikka en olekaan millään lailla ekstrovertti olento, koen silti mielekkääksi käydä miitissä, vaikka viettäisinkin siellä aikaa esimerkiksi vain puoli tuntia.