Baarin kannatusmaksut
Missä määrin perinteiset sukupuoliroolit ohjaavat ihmisten toimintaa? Kun täällä nyt on puhuttu, että naissubit hyväksytään "piireihin " helpommin kuin miessubit.Onko BDSM maailma lähtökohtaisesti niin konservatiinen, että miehen odotetaan olevan aina dominoiva persoona? Nainen voi olla kumpi vain. Dominoiva tai alistuva. Mutta miehen halutaan olevan se määrätietoinen, johtava tyyppi . Ja näin ollen miessubit ovat jo lähtökohtaisesti vähän eräänlaisessa "huutolaispojan" asemassa. Ja jos tähän lisää vielä sen introverttiuden, on tietynlainen pattitilanne päällä. Toki asiaan voi vaikuttaa muutkin seikat. Henkilön itsestään ulospäin luoma yleiskuva, kehon kieli. Sadalla prosentilla ei voi sanoa, että kun edustaa tiettyä sukupuolta ja suuntautumista, hyväksyttäisiin tai ei. Tottakai se ihmisen persoona ja luonne vaikuttaa myös asiaan.
Lainaus käyttäjältä: TuhmaTe - 01.11.2019, 16:01Missä määrin perinteiset sukupuoliroolit ohjaavat ihmisten toimintaa? Kun täällä nyt on puhuttu, että naissubit hyväksytään "piireihin " helpommin kuin miessubit.Onko BDSM maailma lähtökohtaisesti niin konservatiinen, että miehen odotetaan olevan aina dominoiva persoona? Nainen voi olla kumpi vain. Dominoiva tai alistuva. Mutta miehen halutaan olevan se määrätietoinen, johtava tyyppi . Ja näin ollen miessubit ovat jo lähtökohtaisesti vähän eräänlaisessa "huutolaispojan" asemassa. Ja jos tähän lisää vielä sen introverttiuden, on tietynlainen pattitilanne päällä. Toki asiaan voi vaikuttaa muutkin seikat. Henkilön itsestään ulospäin luoma yleiskuva, kehon kieli. Sadalla prosentilla ei voi sanoa, että kun edustaa tiettyä sukupuolta ja suuntautumista, hyväksyttäisiin tai ei. Tottakai se ihmisen persoona ja luonne vaikuttaa myös asiaan.Jos puhutaan ihan vaan baarimiiteistä, näättekö päällepäin kuka on (seksuaalisesti?) subi ja kuka domi? Itse oon vain pariin kerinnyt, mutta ei ole ollut suurimman osan kohdalla mitenkään ilmeistä, eikä veikkaukset välttämättä pitäneet edes, jos oon stalkannut jälkeenpäin profiilista.
Miksi mun pitäisi käydä miiteissä??Mä tunnen niissä itseni ulkopuoliseksi.Töissä ja kotonakin on ihan tarpeeksi sellainen olo ettei ketään kiinnosta mun jutut ja puhun seinille.Mä olen tosi huono small talkissa tai aloittamaan keskustelua vieraan kanssa.Ja kai mä vähän pelkään ettei mua kuunnella tai saa suunvuoroa.Mä tapaan ihmisiä mieluiten kahden kesken esim kahvilla tai kävelyllä.Se sopii paremmin mulle kuin miitit.Ja hurjan paljon olenkin tavannut ihania ihmisiä.
Lainaus käyttäjältä: TuhmaTe - 01.11.2019, 16:01Missä määrin perinteiset sukupuoliroolit ohjaavat ihmisten toimintaa? Kun täällä nyt on puhuttu, että naissubit hyväksytään "piireihin " helpommin kuin miessubit.Onko BDSM maailma lähtökohtaisesti niin konservatiinen, että miehen odotetaan olevan aina dominoiva persoona? Nainen voi olla kumpi vain. Dominoiva tai alistuva. Mutta miehen halutaan olevan se määrätietoinen, johtava tyyppi . Ja näin ollen miessubit ovat jo lähtökohtaisesti vähän eräänlaisessa "huutolaispojan" asemassa. Ja jos tähän lisää vielä sen introverttiuden, on tietynlainen pattitilanne päällä. Toki asiaan voi vaikuttaa muutkin seikat. Henkilön itsestään ulospäin luoma yleiskuva, kehon kieli. Sadalla prosentilla ei voi sanoa, että kun edustaa tiettyä sukupuolta ja suuntautumista, hyväksyttäisiin tai ei. Tottakai se ihmisen persoona ja luonne vaikuttaa myös asiaan.Kiintoisa kysymys. Itse pystyn harvoin päättelemään hlön habituksesta, mitä sukupuolta tai (kinky)suuntausta hän mahdollisesti edustaa. Pyrin itse olemaan luokittelematta ihmisiä ulkonäön/ulkomuodon perusteella enkä toivo sitä tehtävän itsellenikään. Miiteissä ollaan yleensä(?) tietyllä tavalla anonyyminä kuitenkin. Harva kai korostaa alistuvuuttaan, masteriuttaan tai muuta puoltaan tavallisessa miitissä.Laasaslaisuudesta ja miehille kaikki on vaikeinta-käsityksestä en edes aloita.
Lainaus käyttäjältä: Kinkajou - 01.11.2019, 20:34Lainaus käyttäjältä: TuhmaTe - 01.11.2019, 16:01Missä määrin perinteiset sukupuoliroolit ohjaavat ihmisten toimintaa? Kun täällä nyt on puhuttu, että naissubit hyväksytään "piireihin " helpommin kuin miessubit.Onko BDSM maailma lähtökohtaisesti niin konservatiinen, että miehen odotetaan olevan aina dominoiva persoona? Nainen voi olla kumpi vain. Dominoiva tai alistuva. Mutta miehen halutaan olevan se määrätietoinen, johtava tyyppi . Ja näin ollen miessubit ovat jo lähtökohtaisesti vähän eräänlaisessa "huutolaispojan" asemassa. Ja jos tähän lisää vielä sen introverttiuden, on tietynlainen pattitilanne päällä. Toki asiaan voi vaikuttaa muutkin seikat. Henkilön itsestään ulospäin luoma yleiskuva, kehon kieli. Sadalla prosentilla ei voi sanoa, että kun edustaa tiettyä sukupuolta ja suuntautumista, hyväksyttäisiin tai ei. Tottakai se ihmisen persoona ja luonne vaikuttaa myös asiaan.Kiintoisa kysymys. Itse pystyn harvoin päättelemään hlön habituksesta, mitä sukupuolta tai (kinky)suuntausta hän mahdollisesti edustaa. Pyrin itse olemaan luokittelematta ihmisiä ulkonäön/ulkomuodon perusteella enkä toivo sitä tehtävän itsellenikään. Miiteissä ollaan yleensä(?) tietyllä tavalla anonyyminä kuitenkin. Harva kai korostaa alistuvuuttaan, masteriuttaan tai muuta puoltaan tavallisessa miitissä.Laasaslaisuudesta ja miehille kaikki on vaikeinta-käsityksestä en edes aloita.Ei toki suoranaisesti korosta tai huutele, mutta jos miittiin tulee henkilö, joka on nyt edes siteeksi ollut aktiivinen forumilla tai chatin puolella, niin voisi olettaa että profiili on tsekattu moneen kertaan. Että millainen ihminen on kyseessä. Lisäksi on sitten kaikki muu, mistä voi saada informaatiota. Millaisiin ketjuihin henkilö on kommentoinut, mitä on kommentoinut, jäsenesittely, mahdollisesti sivustolle postatut kuvat. Eli se tietopankki, mistä sitä dataa voi saada, on loppupeleissä aika laaja. Kokonaan eri juttu sitten tietysti on se, jos henkilön profiilissa ei lue juuri mitään, eikä ole ollut kovinkaan osallistuva forumilla.
Lainaus käyttäjältä: kuunlilja - 27.10.2019, 23:17Miksi mun pitäisi käydä miiteissä??Mä tunnen niissä itseni ulkopuoliseksi.Töissä ja kotonakin on ihan tarpeeksi sellainen olo ettei ketään kiinnosta mun jutut ja puhun seinille.Mä olen tosi huono small talkissa tai aloittamaan keskustelua vieraan kanssa.Ja kai mä vähän pelkään ettei mua kuunnella tai saa suunvuoroa.Mä tapaan ihmisiä mieluiten kahden kesken esim kahvilla tai kävelyllä.Se sopii paremmin mulle kuin miitit.Ja hurjan paljon olenkin tavannut ihania ihmisiä.Tämä. Niiiiin paljon.En ole uskaltautunut koskaan mihinkään miitteihin, mutta olen silti täältäkin tavannut joskus ihmisiä kahvilla/baarissa jne.
miessubit ovat jo lähtökohtaisesti vähän eräänlaisessa "huutolaispojan" asemassa.