Baarin kannatusmaksut
Tänään tänne
Hei!Onkohan tää miitti mahdollisesti tänään?Ja onkohan ketään menossa?
Lainaus käyttäjältä: LemonTree - 23.07.2020, 18:14Hei!Onkohan tää miitti mahdollisesti tänään?Ja onkohan ketään menossa?On miittii tänään!! Saapi nähä ketä tulee paikalle, miä ainakin tuun C:
Lainaus käyttäjältä: CherruPie - 23.07.2020, 18:26Lainaus käyttäjältä: LemonTree - 23.07.2020, 18:14Hei!Onkohan tää miitti mahdollisesti tänään?Ja onkohan ketään menossa?On miittii tänään!! Saapi nähä ketä tulee paikalle, miä ainakin tuun C:Kiva 😊Oon ite tulossa myös. Ekaa kertaa miittiin. Mistähän sieltä mahtaa porukka löytyy tai tunnistaa ketä on täältä?
Lainaus käyttäjältä: LemonTree - 23.07.2020, 18:32Lainaus käyttäjältä: CherruPie - 23.07.2020, 18:26Lainaus käyttäjältä: LemonTree - 23.07.2020, 18:14Hei!Onkohan tää miitti mahdollisesti tänään?Ja onkohan ketään menossa?On miittii tänään!! Saapi nähä ketä tulee paikalle, miä ainakin tuun C:Kiva 😊Oon ite tulossa myös. Ekaa kertaa miittiin. Mistähän sieltä mahtaa porukka löytyy tai tunnistaa ketä on täältä?Joo, tota meillä on oma pöytä siel takana DJ boxin vieressä oikealla tiskiltä katottuna. Josset oo varma nii voit venaa tiskil et pikkune brune rastapää saapuu Mä lähen kohta himasta talloo Kannuu päi, yleensä siellä on jo tähä aikaa joku.
Lainaus käyttäjältä: CherruPie - 23.07.2020, 18:52Lainaus käyttäjältä: LemonTree - 23.07.2020, 18:32Lainaus käyttäjältä: CherruPie - 23.07.2020, 18:26Lainaus käyttäjältä: LemonTree - 23.07.2020, 18:14Hei!Onkohan tää miitti mahdollisesti tänään?Ja onkohan ketään menossa?On miittii tänään!! Saapi nähä ketä tulee paikalle, miä ainakin tuun C:Kiva 😊Oon ite tulossa myös. Ekaa kertaa miittiin. Mistähän sieltä mahtaa porukka löytyy tai tunnistaa ketä on täältä?Joo, tota meillä on oma pöytä siel takana DJ boxin vieressä oikealla tiskiltä katottuna. Josset oo varma nii voit venaa tiskil et pikkune brune rastapää saapuu Mä lähen kohta himasta talloo Kannuu päi, yleensä siellä on jo tähä aikaa joku.Oon just Espoontorilla ja tästä lähös käveleen. Enköhän mä löydä ☺️