Baarin kannatusmaksut
Onko kellään kokemuksia master series captus metallisesta siveysvyöstä / penishäkistä?Onko vehkeen peseminen ja virtsaaminen helpompaa, kuin cb6000 vyös kanssa?Tai jos jollain on suositella pienikokoista vyötä, jossa pesu / virtsaaminen onnistuisi kohtuudella. Se, jos vyössä pystyy itselleen orgasmin tuottamaan, ei haittaa.
Huippukivassa on myynnissä 2.0 vyö. Ilmeisesti holy trainer kopio.Onko kellään kokemusta vastaako holy trainer vyön ominaisuuksia?
Noita saa aliexpressistä kympillä. Askarteluveitsellä vaan terävät saumat veks ja jostain toimiva lukko, niin toimii halpana vaihtoehtona. Materiaali ei ole sitä biohartsia mitä aidossa on.
Pitäisi löytää kestävä ja ennenkaikkea varma siveysvyö. Vilkaisu pankkitilille rajaa Latowskit ja Steelwörksin putket unelmien puolelle. Metallinen mielummin, tulee 24/7/365 käyttöön, cb3000 ja cb6000 curve olleet nyt käytössä mutta viime mainittu halkesi putki osastaan ja myös muovitapeistaan. Saisi olla siis hyvä ja hieman maksaakkin, ei kuitenkaan tuhansia. Millaisia malleja tulisi suosituksina, nettiä koluttu jo muutama vuosi mutta mitään kivaa ja varmaa ei ole tullut eteen.Mahdollisia käyttökokemuksia saa esittää myös!
Olen käyttänyt S-koon siveysvyötä, ja nyt tuntuu, että pippelini on kutistunut pienemmäksi! Siis silloinkin, kun en vyötä käytä. Onkohan tämä plaseboa vai tottuuko muna siihen vyön muotoon? Muilla kokemuksia?Lepotilasta kyse siis. Kyllä se erektiossa ihan ennallaan taitaa olla.
Ei välttämättä ajankohtainen aihe, mutta lisään suositukseni.https://www.ebay.com/itm/304090947750Mulla ollut tuo käytössä, tuolla pienimmällä häkillä nyt 3kk. Painoa on jonkun verran, mutta rengas on niin hyvin muotoiltu että painosta huolimatta sitä tuskin edes huomaa, eikä ala ns. valumaan. Ei tarvitse rasvailla/öljyillä ollenkaan. Ei myöskään pullottele vaatteista, koska häkki suunnattu kunnolla alaviistoon. Tiukemmissa vaatteissa luo mukavan tasaisen etumuksen. Olen tätä joutunut pitämään niin trikoiden, kuin uimapuvunkin alla 😁Käytössä ollut vice, joka halkesi muutaman kuukauden käytön jälkeen ja holytrainer nano, sekä muutamia muita metallisia kiinalaisia. Tämä kyseinen vyö pesee mukavuudessaan nuo kaikki edellä mainitut 10/0 👌