Baarin kannatusmaksut
Allekirjoitan tässä myös aiemman pointin siitä, että avoimuus ja keskustelu joita kaikkia osapuolia miellyttävä kinkyily yleensä edellyttää, auttaa paljon parisuhteessakin.
Voi voi on niitäkin kinkyjä jotka eivät osa puhua mistään tärkeästä vaikka lässyttävät itse siitä puhumisen ja avoimuuden tärkeydestä ja toisen huomioon ottamisesta ja toisen kunnioittamisesta. Tai jos puhuvat nii puhuvat puuta heinää minä sylki suuhun tuo, pelkkää paskaa. En lähtis yleistämään että jommassa kummassa ryhmässä olisi enemmän keskustelu taitoisia ihmisiä. Keskustelutaito ja hyvät käytöstavat ovat täysin riippumattomia piirteitä siitä kumpaan ryhmään kuuluu.
Juurin näin,"Omien, syvien mieltymysten paljastamiseen liittyy häpeää ja jos kumppani paheksuu niitä ja kertoo ettei halua edes kokeilla, on se todella haavottavaa. Toki se kipinä ei pysy ikuisesti yllä, jos on tällainen ohittamisen kokemus missä tahansa suhteessa ja omat toiveet jäävät toteutumatta"Kyllä kinkyissäkin on tyyppejä jotka haluat tietää mieltymyksesi ja salaisimmatkin haaveesi. Vaikka ne olisi vaikeakin kertoa toiselle niin silti ne ignoorataan kun on ne uskaltanut kertoa. Ensin arvostellaan kun ei ole avoin ja kerro ja kun kertoo niin ne asiat jää toteuttamatta tai toteutumatta. Sit voikin seurata sivusta kun ne asiat toteutetaankin jonkun muun kanssa. Juuri ne asiat jotka olit kertonut itse haluavasi kokea. Siinä jää vaan miettimään et miks vitussa toinen on halunnut edes tietää tai on kysynyt. Onko oma mielikuvitus jonkun muun kanssa loppunut kesken ja tarvitaan lisä ideoita muilta. Vai onko tarkoitus tahallaan nolata toista ja aiheuttaa pahaa mieltä kun saa toisen kertomaan todella henkilökohtaisia asioita joita ei kaikille huudella.