Baarin kannatusmaksut
Siks toisekseen alkuun mulla oli tapana kirjoittaa sellane kirje Domille illalla tai seuraavana päivänä, jossa kävin omia fiiliksiä läpi. Ni sit kerran, kun sitä ei otettukaan hyvin vastaan..., veihän se inasti haluja antaa enää palautetta jälkeen päin.
Mua kuitenkin vähän tympii, että osa on sitä mieltä, että ihmisten pitäisi oppia pois jähmettymisestä sen sijaan, että toiset opettelisi kyllän olevan kyllä. Eikä seksuaalisuus ole mikään jyräävä voima, jolla on oikeus ylittää se "väärä" selviytymismalli.
Lainaus käyttäjältä: toysnstuff - 08.10.2019, 22:43Ihmisillä on kovin erilaiset kyvyt ja taidot lukea toisten ihmisten signaaleja, etenkin siinä tilassa kun itse on kiihottunut ja himokas. Kauniin naisen seurassa.Ja syy voi yhtä hyvin olla se, että mies on vanha/ruma/epätoivoinen.
Ihmisillä on kovin erilaiset kyvyt ja taidot lukea toisten ihmisten signaaleja, etenkin siinä tilassa kun itse on kiihottunut ja himokas. Kauniin naisen seurassa.
Lainaus käyttäjältä: Jenn - 09.10.2019, 12:15Lainaus käyttäjältä: toysnstuff - 08.10.2019, 22:43Ihmisillä on kovin erilaiset kyvyt ja taidot lukea toisten ihmisten signaaleja, etenkin siinä tilassa kun itse on kiihottunut ja himokas. Kauniin naisen seurassa.Ja syy voi yhtä hyvin olla se, että mies on vanha/ruma/epätoivoinen.Anteeks, mutta mitäköhän hemskuttia mä just luin...Kolikolla on aina 2 kääntöpuolta, mutta ikävät kokemukset ei oikeuta toista haukkumaan. Mietin, että onkohän tässä asiassa kääntöpuolella samanlainen juttu kerrottavana. En ota osaa enkä kantaa, mutta hyvin lapsellista käytöstä nyt. Huhhuijaa.
Mä nyt sanon suoraan, etten ihan usko asian olevan näin.
Lainaus käyttäjältä: Dark Foxi - 10.10.2019, 18:04Mä nyt sanon suoraan, etten ihan usko asian olevan näin.Minust tuntuu siltä, että nyt jää aloittajalta paljon kertomatta ja aika surutta kipataan vastuu toisen niskaan.
Lainaus käyttäjältä: SaTu - 10.10.2019, 18:44Lainaus käyttäjältä: Dark Foxi - 10.10.2019, 18:04Mä nyt sanon suoraan, etten ihan usko asian olevan näin.Minust tuntuu siltä, että nyt jää aloittajalta paljon kertomatta ja aika surutta kipataan vastuu toisen niskaan.Tämäpä. Ja AP:n vastaukset ovat olleet enemmän lynkkaamista, kuin itse asiasta puhumista.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 09.10.2019, 19:01Olisiko pitänyt kysyä lupa jokaiseen toimenpiteeseen erikseen. Olisiko pitänyt kysyä lupa koske hänen alastonta kehoa.No olisi varmaan pitänyt ennen sessiota keskustella siitä, mitä siinä sessiossa saa tehdä. Tämä ei varsinaisesti riipu henkilöiden sukupuolista.
Olisiko pitänyt kysyä lupa jokaiseen toimenpiteeseen erikseen. Olisiko pitänyt kysyä lupa koske hänen alastonta kehoa.
Eli sisäpiirin tietoa, mistä on kyse? Meinaatteko, että alkuperäinen tarkoitus olisi mustamaalata jotain henkilöä, jonka tutut osaa yhdistää aloittajaan. Vai mikäs teillä on pointti? Joskus (usein) toivoisi ihmisten puhuvan suoraan. Ehkä tein itsekin vääriä tulkintoja nyt
Lainaus käyttäjältä: Submit - 10.10.2019, 19:30Eli sisäpiirin tietoa, mistä on kyse? Meinaatteko, että alkuperäinen tarkoitus olisi mustamaalata jotain henkilöä, jonka tutut osaa yhdistää aloittajaan. Vai mikäs teillä on pointti? Joskus (usein) toivoisi ihmisten puhuvan suoraan. Ehkä tein itsekin vääriä tulkintoja nyt En tunne aloittajaa, mutta jotenkin ohut on kertomus.Ja kaikissa tarinoissa on aina 2 puolta. Jokseenkin nopeasti aloittajan vastaukset muuttui hyökkääviksi.En väitä ymmärtäväni miltä tuntuu kokea tulleensa ahdistelluksi, enkä tiedä vaikka tilanteen yli pääsemiseksi hyökkäävä vastaustyyli olisikin avuksi.Sanoin vain, että minusta tuntuu että paljon jää kertomatta.
Lainaus käyttäjältä: Dark Foxi - 10.10.2019, 19:19Lainaus käyttäjältä: SaTu - 10.10.2019, 18:44Lainaus käyttäjältä: Dark Foxi - 10.10.2019, 18:04Mä nyt sanon suoraan, etten ihan usko asian olevan näin.Minust tuntuu siltä, että nyt jää aloittajalta paljon kertomatta ja aika surutta kipataan vastuu toisen niskaan.Tämäpä. Ja AP:n vastaukset ovat olleet enemmän lynkkaamista, kuin itse asiasta puhumista.Eli sisäpiirin tietoa, mistä on kyse? Meinaatteko, että alkuperäinen tarkoitus olisi mustamaalata jotain henkilöä, jonka tutut osaa yhdistää aloittajaan. Vai mikäs teillä on pointti? Joskus (usein) toivoisi ihmisten puhuvan suoraan. Ehkä tein itsekin vääriä tulkintoja nyt