Baarin kannatusmaksut
Avainsana: pitäis. Ja kyllä, ehdottomasti pitäis olla itsestäänselvää, että kunnes tunnet niin hyvin, että tiedät, suostumus TÄYTYY varmistaa. Valitettavasti vain on vain kaunis haave, että kaikki oikeasti toimisi näin. Mutta onneksi osa toimii. Varovaisuutta tulevaisuuteen ja parempaa onnea! Muista, että sä et (näillä tiedoilla) tehnyt mitään väärää. Tsemppiä!
Lainaus käyttäjältä: Nuttura - 08.10.2019, 19:21Lainaus käyttäjältä: minikettu - 08.10.2019, 18:35Lainaus käyttäjältä: Nuttura - 08.10.2019, 18:30En tiedä, lohduttaako yhtään, mutta jos "pölyn laskeuduttua" tarkastelisit huonoa kokemustasi "kokemuksena". Kenties voisit todeta olevasi taas yhtä kokemusta rikkaampi (ja vahvempi)?Mä en tätä näkökulmaa ymmärrä sitten pätkääkään. Ei todellakaan ole okei tehdä toiselle yhtään mitään, mihin toinen ei ole antanut suostumustaan. Eikä sellaisen uhriksi joutumista pitäis alkaa käsitellä mitenkään "kokemuksena", että onpa nyt tämäkin koettu. Se ei ole mikään papakokeessa käynti, että tulipa koettua. Se on jotakin ihan muuta.Olen pahoillani, jos käsitit tuon tsempiksi tarkoitetun osion siten, että toisen teko olisi oikeutettu. Ei ole mitään epäselvyyttä siitä, että toinen toimi väärin.Jotenkin ratkaisukeskeisenä ihmisenä yritin tsempata eteenpäin. Toki asiaa kannattaa käsitellä ja puhua siitä niin kauan, kun se tuntuu itsestä tarpeelliselta ja mielekkäältä. Meillä kaikilla on varmasti erilaisia keinoja päästä ikävistä kokemuksista yli ja käsitellä niitä itselle luontevalla tavalla.Mikä olisi sinun mielestäsi hyvä keino päästä tuosta tilanteesta eteenpäin?Otin sen ennemmin vähättelynä. Sellasena asenteena, että tämmösiä sattuu. En oikeutuksena, tajusin kyllä ettet tarkottanut ihan sitä.Se eteenpäin meneminen taas riippuu siitä miten kukakin yleensä pääsee asioista eteenpäin. Oli se sitten asian puiminen täällä tai jonkun kaverin kanssa tai sen ihmisen kanssa joka teki väärin.
Lainaus käyttäjältä: minikettu - 08.10.2019, 18:35Lainaus käyttäjältä: Nuttura - 08.10.2019, 18:30En tiedä, lohduttaako yhtään, mutta jos "pölyn laskeuduttua" tarkastelisit huonoa kokemustasi "kokemuksena". Kenties voisit todeta olevasi taas yhtä kokemusta rikkaampi (ja vahvempi)?Mä en tätä näkökulmaa ymmärrä sitten pätkääkään. Ei todellakaan ole okei tehdä toiselle yhtään mitään, mihin toinen ei ole antanut suostumustaan. Eikä sellaisen uhriksi joutumista pitäis alkaa käsitellä mitenkään "kokemuksena", että onpa nyt tämäkin koettu. Se ei ole mikään papakokeessa käynti, että tulipa koettua. Se on jotakin ihan muuta.Olen pahoillani, jos käsitit tuon tsempiksi tarkoitetun osion siten, että toisen teko olisi oikeutettu. Ei ole mitään epäselvyyttä siitä, että toinen toimi väärin.Jotenkin ratkaisukeskeisenä ihmisenä yritin tsempata eteenpäin. Toki asiaa kannattaa käsitellä ja puhua siitä niin kauan, kun se tuntuu itsestä tarpeelliselta ja mielekkäältä. Meillä kaikilla on varmasti erilaisia keinoja päästä ikävistä kokemuksista yli ja käsitellä niitä itselle luontevalla tavalla.Mikä olisi sinun mielestäsi hyvä keino päästä tuosta tilanteesta eteenpäin?
Lainaus käyttäjältä: Nuttura - 08.10.2019, 18:30En tiedä, lohduttaako yhtään, mutta jos "pölyn laskeuduttua" tarkastelisit huonoa kokemustasi "kokemuksena". Kenties voisit todeta olevasi taas yhtä kokemusta rikkaampi (ja vahvempi)?Mä en tätä näkökulmaa ymmärrä sitten pätkääkään. Ei todellakaan ole okei tehdä toiselle yhtään mitään, mihin toinen ei ole antanut suostumustaan. Eikä sellaisen uhriksi joutumista pitäis alkaa käsitellä mitenkään "kokemuksena", että onpa nyt tämäkin koettu. Se ei ole mikään papakokeessa käynti, että tulipa koettua. Se on jotakin ihan muuta.
En tiedä, lohduttaako yhtään, mutta jos "pölyn laskeuduttua" tarkastelisit huonoa kokemustasi "kokemuksena". Kenties voisit todeta olevasi taas yhtä kokemusta rikkaampi (ja vahvempi)?
Ihmisillä on kovin erilaiset kyvyt ja taidot lukea toisten ihmisten signaaleja, etenkin siinä tilassa kun itse on kiihottunut ja himokas. Kauniin naisen seurassa.Jonkinlainen ele on minustakin tarpeen, että sillä viestitään toiselle, että hei, ei nyt. Se voi olla verbaalinen, tai se voi olla kädellä kevyt tai voimakkaampi työntö vaikkapa rinnasta tai olkapäästä. Ei väkivaltainen, vaan merkki. Viestintää.Ilman sitä selkeää viestintää joku ei välttämättä ymmärrä.
Ihmisillä on kovin erilaiset kyvyt ja taidot lukea toisten ihmisten signaaleja, etenkin siinä tilassa kun itse on kiihottunut ja himokas. Kauniin naisen seurassa.
LainausJa syy voi yhtä hyvin olla se, että mies on vanha/ruma/epätoivoinen.Ouch. Tuo ei ollut kovin nätisti sanottu -(:
Ja syy voi yhtä hyvin olla se, että mies on vanha/ruma/epätoivoinen.
LainausLainausJa syy voi yhtä hyvin olla se, että mies on vanha/ruma/epätoivoinen.Ouch. Tuo ei ollut kovin nätisti sanottu -(:Ei ollut ei, ja kieltämättä asettaa koko ketjun aloituksen vähän eri valoon. No, seurailen mielenkiinnolla keskustelun etenemistä kuitenkin Rgds, Mörkö
Ei, pelkkä passiivisuus ei tarkoita mitään. Senhän voi tulkita myös nauttimiseksi.
Ilman sitä selkeää viestintää joku ei välttämättä ymmärrä.
Jännä että se unelmien treffikumppani muuttuu aina rumaksi, karseaksi ja epätoivoiseksi, kun asiat menee ristiin .Ja tietenkin, jokaisella on velvollisuus olla ahdistelematta, mutta myös toisella osapuolella on velvollisuus sanoa tai kommunikoida muuten että jokin ei nyt tällä kertaa käykään. Ei kukaan ole ajatustenlukija.