Baarin kannatusmaksut
Nojoo, itse kyllä sisäistäisin ilman tällaista riesaakin ketkä merkitsevät ja ketkä eivät Mietin tuota, onko polyamoristin mustasukkaisuus jotenkin erilaista kuin monogamistin, tai ovatko syyt siihen toisenlaisia. Minä en ainakaan koe että mustasukkaisuuteni olisi monogamialla parannettavissa: jos olen ollakseni mustasukkainen toisen kiinnostuksesta muihin, silloin on samantekevää millaisiin toimiin se kiinnostus johtaa vai johtaako mihinkään. "Vahinko" on jo tapahtunut Siinä mielessä ei ole siis kyse siitä, saako joku toinen jotain mitä minä luonnollisesti en, kun en voi siksi toiseksi muuttua, vaan enemmänkin juuri siitä millainen se toinen on (voi olla ihan minkälainen hyvänsä ja silti se tuntuisi minusta jotenkin pahalta). Juurikin tuota tellen mainitsemaa naisellisen itsetunnon tönimistä. Toisaalta ehkä yleisin syy mustasukkaisuuskohtaukselle on minulla toisen ajankäyttö. Ettei se käytäkään kaikkea liikenevää aikaansa minuun, vaan väistämättä joskus se on juuri silloin jonkun muun kanssa kun minä haluaisin huomiota. Eihän siinä nyt ole mitään laitaa!