Baarin kannatusmaksut
Ja jotkut vaan näemmä ovat hyvin ihastuneita kaiken mahdollisen määrittelyyn, luokitteluun, analysointiin ja kartoittamiseen. Olipa kyseessä sanat, ihmiset, tavat, mieltymykset tai pukeutuminen. Enkä viittaa aloittajaan nyt yhtään
Oma mielipiteeni on melkosamaa kuin muillakin eli skenen muodostavat ihmiset jotka osallistuvat siihen millään tavalla, oli se sitten foorumikirjoituksin, miitteihin tai bileisiin eksymällä tms. Sisäpiiri määritelmästä koen hieman erimielisyyttä. Sanoisin että skenessä kuin skenessä on erikseen ns. aktiiviset ihmiset jotka pyörittävät asioita hyvinkin kirjavista syistä ja kirjavin panoksin. Sen lisäksi aina muodostuu sisäpiirejä, enkä välttmättä näe että sisäpiiri muodostuisi ihmisistä jotka aktiivisesti tekevät jotain.
Bizarre-toverit ry.
Tulipä vielä tällainenkin mieleeni, että jos Suomessa olisi ollut vahva kinky-skene jo itsenäisyyden alkuaikoina, niin olisiko yhdistyksille käynyt samoin kuin urheiluseuroille: porvaristolle ja työväestölle omansa? Sen seurauksena meillä voisi olla nyt esim. Turun Työväen Baletti ry tai Bizarre-toverit ry. Ajatusleikkiä voisi jatkaa miettimällä, miten porvari-kinkeily olisi eronnut työläis-kinkeilystä. Porvaristolla olisi ainakin ollut paremmat varusteet. Työläisillä olisi varmaankin D/s-jutut olleet melkoisen no-no, sen sijaan olisi keskitytty enemmän fetisseihin (vrt. sosialistinen realismi).
Tämäpä tosiaan mielenkiintoinen ajatus. Itselläni tulee mieleen kuinka porvareilla olisi tuhannen säännön sääntökirja, piiskausta harrastettaisiin aina puku päällä ja hansikkaat kädessä
Unohdit suussa olevan sikarin, jonka tuhkia varten olisi erikseen työväenluokkaan kuuluva orja.
Tämäpä tosiaan mielenkiintoinen ajatus. Itselläni tulee mieleen kuinka porvareilla olisi tuhannen säännön sääntökirja, piiskausta harrastettaisiin aina puku päällä ja hansikkaat kädessä, tiukat säädöskoodit joista poikkeavia katsottaisiin paheksuvasti. Kisällistä mestariksi varmaan sopisi myös herrasmiehille. Välineitä ja asuja tilattaisiin jostain Pariisista tai Lontoosta, ehkäpä räätälit tekisivät osan asuista mittatilaustyönä.Työväen tovereilla sen sijaan menisi sessiot useimmiten puhtaaksi alkoholin nauttimiseksi sekä ryhmäpanoksi, helma heiluis ja pakarat läiskyisi. Sessioiden tekeminen menisi enemmän ex tempore -tyylillä ja materiaaleina olisi enemmän näitä joka kotitalosta löytyviä vermeitä. Vaatteiden ja välineiden hommaamiseen ei olisi erikseen panostettu rahallisesti, joten uskon tuon fettariuden olevan ainakin joiltakin osilta vähäisempää työväellä. Sen sijaan välineiden turvallisuus ei välttämättä olisi yhtään huonompi sillä ne olisivat itse rakennettuja ja työvälineistä muokattuja.
Ajatusleikkiä voisi jatkaa miettimällä, miten porvari-kinkeily olisi eronnut työläis-kinkeilystä. Porvaristolla olisi ainakin ollut paremmat varusteet. Työläisillä olisi varmaankin D/s-jutut olleet melkoisen no-no, sen sijaan olisi keskitytty enemmän fetisseihin (vrt. sosialistinen realismi).
Kyllähän tuostakin kelpo kinkylarpin taitaisi saada käsikirjoitettua. Ehkä jopa sellaisen Agatha Christien hengessä käsikirjoitetun pervomurhamysteerin ;P
Sitten tulee joku vaatimaan työn orjia nousemaan sorron yöstä ja kaikki menee pieleen...http://www.youtube.com/watch?v=xW9VBLH-0_s
Hah. ..mä olen varmaan sitten wanname-porvari koska olemattomasta tulotasosta huolimatta olen jonkin tason fettari (nahkahansikkaita löytää myös edukkaasti), puolison nahka-asut eivät ole olleet halpoja..ja olen myös hyvinkin epärietas sadisti (kun prolet nussii himokkaana kaikkea mikä liikkuu?) Mutta poikkeus vahvistaa säännön?