Baarin kannatusmaksut
Ymmärrän Nennen ajatuksen (jopa minäkin), mutta en hyväksy sitä, että kuuluakseen johonkin,pitää juosta bileissä, näyttää muutama kuva "tässä mää sessioin"-ton xx-kanssa ja sitten meoltiin etkoilla ja jatkoilla siellä, sun täällä.Olen kyllä "näyttäytynyt", bileissä, ennen nti nenneä, mutta en silti pidä sitäminään ihmeellisenä , "kuulun kinkyihin"-meriittinä.Joten aloitetaankos ihan alusta...
Skene on lauma..Yksinäinen susi on susi vaikka ei ole laumassa. Skenessä se ei ole.
Ja minun puolestani tämä jaarittelu saa loppua, jatkakoon ken haluaa.
Minä olen aina nimennyt kinkyporukat niin, että "skeneen" kuuluu kaikki kinkyt, mutta "sisäpiiri" on porukkaa, joka tekee aktiivisesti jotain kinkyskenen puolesta, esim. järjestää bileitä tai ylläpitää kinkyfoorumeita. Kirjoitin aiheesta joku aika sitten off-topic-ketjuun. Mutta tiedän, että olen luultavasti ainoa, joka nimeää asiat näin.
Ja jotkut vaan näemmä ovat hyvin ihastuneita kaiken mahdollisen määrittelyyn, luokitteluun, analysointiin ja kartoittamiseen. Olipa kyseessä sanat, ihmiset, tavat, mieltymykset tai pukeutuminen.