Seuraa torstaimiitteihin ja niiden järjestämiseen liittyvä tiedote:
Mulla on tällä hetkellä elämässäni sellaisia isoja myllerryksiä, joiden vuoksi jään vähäksi aikaa sivuun miittien järjestämisestä. Noilla myllerryksillä on ollut myös sellainen ikävä sivuvaikutus, etten ole osannut olla sellainen yhteisön jäsen kuin haluaisin, ja siksikin katson aiheelliseksi ottaa hetken aikalisän ja aktivoitua uudestaan sitten, kun oma arki on taas tasaantunut. Tunnistan, että olen käyttäytynyt viime aikoina mulkusti monia ihania ihmisiä kohtaan, ja pyydän sitä anteeksi. Olen aloittanut ensimmäiset korjausliikkeet tämän suhteen, mutta niiden vaikutus tulee samalla lailla hitaasti kuin tuon muun elämänkin tasapainottuminen.
Enkä minä kokonaan häviä, kunhan vain näyn vähemmän miiteissä, bileissä ja workshopeissa. Olen edelleen tilattavissa opettamaan neuloja sun muuta, mutten toistaiseksi itseäni niihin erikseen tarjoa. Pyytämällä lähden kyllä!
Ariette on lupautunut huolehtimaan miittiketjut ainakin sen aikaa, kun olen itse muualla, ja enköhän minäkin niissä aina välillä käy.
Yksärilaatikkoni, sähköpostini ja niin edelleen ovat auki niille, jotka haluavat keskustella tästä (tai jostain muusta) aiheesta tarkemmin.