Baarin kannatusmaksut
Tein pienen bloggauksen aiheesta. Lähdemateriaalina toimi hyvin MissMaryn kirjoitus aiheesta. Blogissa myös lyhyt sitaatti myös ylläolevasta MissMaryn kirjoituksesta, mikäli haluat sen pois ilmoita vain. Se oli vain niin hyvin jäsennelty ja sopi aiheeseen. Mainittakoon vielä, että tämä on meidän näkemys aiheesta, eikä näin edusta mitään ehdotonta totuutta jokainen kokee varmasti omalla tavallaan asiat. https://candycum.blogspot.com
Bimbofetissin toteuttaminen on huomattavasti helpompaa itseään "älykkäämmässä" seurassa.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 29.09.2019, 00:05Bimbofetissin toteuttaminen on huomattavasti helpompaa itseään "älykkäämmässä" seurassa.Ahaa-hetki minulle. Käy järkeen täydellisesti. Oivallinen huomio tuo MissMaryn toteamus.
Lainaus käyttäjältä: 101 - 26.01.2021, 00:12Lainaus käyttäjältä: MissMary - 29.09.2019, 00:05Bimbofetissin toteuttaminen on huomattavasti helpompaa itseään "älykkäämmässä" seurassa.Ahaa-hetki minulle. Käy järkeen täydellisesti. Oivallinen huomio tuo MissMaryn toteamus.Minähän tosin olen sapioseksuaali, ja kiihotun älykkyydestä. En tiedä onko sellainen kuinka yleistä bimbofettareilla. Elän muutenkin näitä fetissejäni hieman eri lailla kuin suurin osa ihmisistä. Enemmän lifestyle-juttuna, kuin yksittäisinä sessioina. Joten ei näitä mun höpinöitä kannata minään ohjenuorina ottaa.Pitäisikin taas kirjoitella tähän lankaan uusia huomioitani bimbofetissin toteuttamisesta.
Lainaus käyttäjältä: 101 - 26.01.2021, 00:12Lainaus käyttäjältä: MissMary - 29.09.2019, 00:05Bimbofetissin toteuttaminen on huomattavasti helpompaa itseään "älykkäämmässä" seurassa.Ahaa-hetki minulle. Käy järkeen täydellisesti. Oivallinen huomio tuo MissMaryn toteamus.Minähän tosin olen sapioseksuaali, ja kiihotun älykkyydestä.