Baarin kannatusmaksut
Oliko Gallerian/profiili kuvien kanssa vastaava vain kavereille ominaisuus kanssa. Joku tais mainita mutta en ole perehtynyt? Varmaan aika vähän käytetty ominaisuus muutenkin.
Mielestäni on aika selvää, että kaveripyyntö lähetetään ainostaan ihmiselle, jonka tuntee / on tavannut. Tai jos ei näin ole, niin laittaa viestin, jossa perustelee, miksi haluaisi "kaveriksi". Ajatus siitä, että joku lähettää kaveripyyntöjä "seuloakseen" jäseniä on mielestäni outo. Mutta kukin tyylillään.
Olen pyytänyt alistavia naisia kaveriksi. Perusteena, että heidät on helpompi löytää tästä valtavasta jäsenmäärästä.
Lainaus käyttäjältä: Mik-1969 - 25.07.2021, 17:05Olen pyytänyt alistavia naisia kaveriksi. Perusteena, että heidät on helpompi löytää tästä valtavasta jäsenmäärästä.Miksi heidät pitää löytää?
Mulle on joskus sanottu että jos en löydä seuraa niin syy voi löytyä kaverilistaltani .Siellä oli silloin kuulemma joku joka ei oikein ollut suosiossa. Minä ja ajatukseni ei kuitenkaan ole sama kuin kaverilistani.Ei sitä kaverilistaa liian tarkkaan pidä vahtia ja jättää sen takia tutustumatta toiseen.