Baarin kannatusmaksut
Outoa, että hyvin pukeutuminen herättää näin paljon vastustusta väessä. Itseni on sitä vaikea ymmärtää, koska puku on minulle normivaate häissä, hautajaisissa, yo-juhlissa etc. Pukeutumalla kerromme arvostuksestamme tilaisuutta, juhlijoita ja kanssaihmisiä kohtaan, tai sen puutteesta.Työvaatteet sopii töihin, casual miittiin ja parempaa päälle juhliin.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 19.09.2019, 10:08Outoa, että hyvin pukeutuminen herättää näin paljon vastustusta väessä. Itseni on sitä vaikea ymmärtää, koska puku on minulle normivaate häissä, hautajaisissa, yo-juhlissa etc. Pukeutumalla kerromme arvostuksestamme tilaisuutta, juhlijoita ja kanssaihmisiä kohtaan, tai sen puutteesta.Työvaatteet sopii töihin, casual miittiin ja parempaa päälle juhliin.Mä ajattelen niin, että kinkybileisiin laitetaan vaatteet, jossa kokee olonsa seksikkääksi. Jos se sopii dresscodeen, sitten voi mukavasti käydä fettaribileistä ja jos ei, sitten ei voi. Ei siinä mitään ongelmaa ole, että ei voi, mutta siinä on jos ihmiset kuvittelee oman tapansa sopivan kaikille muille.
Nyt heitän tähän vähän kärkkäästi, että tän voisi ottaa vähän huumorilla Osa naisista panostaa asuihin aika mittavalla budjetilla (esim. eri bileisiin aina eri asu), joten onko nyt liikaa vaadittu, että mies esim. ostaisi uuden itselleen sopivan puvun? Se kuitenkin menee sen jälkeen moneen tilaisuuteen, jos ei koko suuresti muutu. Ja että jos ei sen vertaa jaksa panostaa tai jännittää liikaa esim. laittaa nahkahousut tai bootsit tai köysinippu vyölenkistä roikkumaan tai kumikraka tai mitä ikinä, niin ehkä sitten kuuluukin vielä jäädä kotiin?
Itse olen jo luovuttanut dresscodesta piittaamisen kanssa kun nahkahousut, nahkaliivit ja nahkakravatti ei ole kuulemma riittävän kinky pukeutuminen.
Pukeutumalla kerromme arvostuksestamme tilaisuutta, juhlijoita ja kanssaihmisiä kohtaan, tai sen puutteesta.
Outoa, että hyvin pukeutuminen herättää näin paljon vastustusta väessä. Itseni on sitä vaikea ymmärtää, koska puku on minulle normivaate häissä, hautajaisissa, yo-juhlissa etc. Pukeutumalla kerromme arvostuksestamme tilaisuutta, juhlijoita ja kanssaihmisiä kohtaan, tai sen puutteesta.
Mä taas ajattelen niin päin, että fettaribileet nyt eivät ole kaikkia kinkyjä varten. Ja DC-bileet on fettaribileitä. Minusta on ihanaa, että fettaribileitä järjestetään, vaikken itse niissä käykään.