Baarin kannatusmaksut
Mä taas ajattelen niin päin, että fettaribileet nyt eivät ole kaikkia kinkyjä varten. Ja DC-bileet on fettaribileitä. Minusta on ihanaa, että fettaribileitä järjestetään, vaikken itse niissä käykään.
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 18.09.2019, 11:46Mä taas ajattelen niin päin, että fettaribileet nyt eivät ole kaikkia kinkyjä varten. Ja DC-bileet on fettaribileitä. Minusta on ihanaa, että fettaribileitä järjestetään, vaikken itse niissä käykään.Tuli tiivistää täydellisesti. Jos ei ole mielenkiintoa asuihin, niin ei kai asustuksen ympärillä pyörivät bileet ole silloin tätä kyseistä ihmistä varten?
LVH™:n vaatekaapista ei löydy goottireleitä, mutta varustelekaa
Lainaus käyttäjältä: Kahlitsija - 18.09.2019, 12:16Lainaus käyttäjältä: Tuli - 18.09.2019, 11:46Mä taas ajattelen niin päin, että fettaribileet nyt eivät ole kaikkia kinkyjä varten. Ja DC-bileet on fettaribileitä. Minusta on ihanaa, että fettaribileitä järjestetään, vaikken itse niissä käykään.Tuli tiivistää täydellisesti. Jos ei ole mielenkiintoa asuihin, niin ei kai asustuksen ympärillä pyörivät bileet ole silloin tätä kyseistä ihmistä varten?Valtaosa bileistä kait on dresscodella, vaikka eivät varsinaisia fettari- tai asustuksen ympärillä pyöriviä bileitä olekaan. Uskoisin että aika moni bileisiin osallistuva ei ole asufetissit edellä, vaan bileisiin tullaan tapaamaan kavereita, tutustumaan ihmisiin ja sessioimaan. Pukeutuminen on vain osa tunnelmaa ja pienenkin panostuksen vaatiminen pitää pahimmat uteliaat öykkärit pois bileistä.