Baarin kannatusmaksut
Äänestäjiä yhteensä: 57
En ole ennen tämän aiheen lukemista tiennyt mikä eturauhanen on joten piti googlettaa. En siis voi suoraan kommentoida.
Yleensä ei tule minkäänlaisia kiksejä eturauhasvibroista.
Todellakin!Se on aivan jumalaista varsinkin jos yhdistää suihinottoon.
No siis se on miellyttävän tuntuista. Riippuu tietysti mitä tarkoitat 'kikseillä', en minä mitään päivälehtien super-orgasmia ole saanut. Eikä värinä yleensä riitä, pitää kouria itse väkivaltaisesti tai sitten tökkiä kirurgisen tarkoilla sormi-iskuilla. Jälkimmäinen ei onnistu kuin toisen tekemänä.
Tiesittekö, että naisillakin on G-piste? Yhtälailla kuin miehillä, sen räplääminen ei onnistu käsipelillä yksin ilman lisälaitteita.
Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 14.09.2019, 11:29No siis se on miellyttävän tuntuista. Riippuu tietysti mitä tarkoitat 'kikseillä', en minä mitään päivälehtien super-orgasmia ole saanut. Eikä värinä yleensä riitä, pitää kouria itse väkivaltaisesti tai sitten tökkiä kirurgisen tarkoilla sormi-iskuilla. Jälkimmäinen ei onnistu kuin toisen tekemänä.Joku tällainen voisi olla aika kova kapistus: http://www.xrbrands.com/Merchant2/merchant.mvc?Store_Code=XRB&Screen=PROD&Product_Code=AF914
Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 14.09.2019, 11:29Tiesittekö, että naisillakin on G-piste? Yhtälailla kuin miehillä, sen räplääminen ei onnistu käsipelillä yksin ilman lisälaitteita. Jos nyt nussitaan pistettä (!) niin oon kyllä ollut todistamassa tilannetta jossa anoo lisälaite on omat sormet. (ja ei, ei sekotu u ja g -piste keskenään (tai ees a ja o) ).(ja ei, en ota kantaa onko se olemassa vai onko kyse klitoriksen osasta)
Kyllä. Pelkkä eturauhasen stimulointi ei yksin ole kovin kummoista, mutta kun siihen yhdistää peniksen stimuloinnin, orgasmit ovat paljon parempia kuin pelkällä peniksen stimuloinnilla.
Lainaus käyttäjältä: Baldie - 14.09.2019, 22:58Kyllä. Pelkkä eturauhasen stimulointi ei yksin ole kovin kummoista, mutta kun siihen yhdistää peniksen stimuloinnin, orgasmit ovat paljon parempia kuin pelkällä peniksen stimuloinnilla.Näin minullakin aluksi, mutta pikku hiljaa opin että penikseen ei välttämättä tarvitse koskea kuin ihan aluksi. Mutta kiihotustilan pitää olla aikamoinen että homma toimii - enkä mene lupaamaan että kaikilla toimii.