Baarin kannatusmaksut
Laitoin jo narikkaankin ilmoitusta, mutta epätoivon ajamana laitan vielä tännekin; eli kahta iltajuhla lippua vaille jäätiin, itse olen Smurffien jäsen. Jos jollekulle vaikka suunnitelmat muuttuu nii laittakkee viestiä, olen halukas ostelemaan lippuja. (Ei tarvitse olla jäsenlippu, kelpaa normikin)
Pikkuisten alueKaikki söpöt mukaan! Söpöläisten alueelle sopivat petit ja pikkuiset peuhamaan ja puuhaamaan. Ohjelmaa on luvassa ainakin klo 21.30 tietovisan merkeissä ja 22.30 taas lauletaan kitaran kanssa tunnettuja Disneyklassikoita. Lisäksi on askarreltavana popcornpurkkeja - ja jos saat tehtyä oikein hienot, saat siihen poppareita! JOO! JEE!
Lainaus käyttäjältä: MinttuKaneli - 05.09.2019, 13:48Laitoin jo narikkaankin ilmoitusta, mutta epätoivon ajamana laitan vielä tännekin; eli kahta iltajuhla lippua vaille jäätiin, itse olen Smurffien jäsen. Jos jollekulle vaikka suunnitelmat muuttuu nii laittakkee viestiä, olen halukas ostelemaan lippuja. (Ei tarvitse olla jäsenlippu, kelpaa normikin) Niin ja kelpaa myös semmoinen päivä+ilta lippu