Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 30.07.2019, 23:00Lainaus käyttäjältä: Kore - 30.07.2019, 22:06 Ylläpitäjiä tuskin kiinnostaa Tulin, Bunnin ja kavereiden tiedot, ei julkiset eikä salaiset. Ei tässä ole kyse siitä kiinnostaako jotakuta minun tietoni - minä en ole kuitenkaan kyseiselle foorumille tulossa. Kyse on siitä, että osa mahdollisista käyttäjistä on sellaisessa elämäntilanteessa, jossa outtaamisella voi olla todella pahoja vaikutuksia elämään - esim. työpaikan menetys. Noiden ihmisten kannalta on kohtuullista, että on etukäteen tiedossa se, jos moderaattoreissa on ihminen, jota ei kiinnosta pitää toisten yksityisiä asioita yksityisinä.Kiinnostaa bunnin tiedot tai ei, se on aivan yksi ja sama. Luultavasti jo bannit saanut tuon foorumin yp (?) on tiennyt ne jo pidemmän aikaa. Oma yksityisyytenikin on esilläoloni vuoksi todennäköisesti jo mennyttä kauraa, mutta muiden kannalta näin ei ehkä ole. Minä olen valinnut esiintyä omilla kasvokuvillani täällä ja muualla, joka jo itsessään kertoo siitä, ettei minua haittaa jos joku surkeuksissaan niitä levittelee muualle. Jollekin toiselle se riski tietojen leviämisestä voi olla saakelin iso kynnys liittyä tuonne foorumille.Suosittelen erittäin vahvasti käyttämään harkintaa. Ja ne pinkit lasit ehkä saa pois silmiltä, ehkä sitten joskus.
Lainaus käyttäjältä: Kore - 30.07.2019, 22:06 Ylläpitäjiä tuskin kiinnostaa Tulin, Bunnin ja kavereiden tiedot, ei julkiset eikä salaiset. Ei tässä ole kyse siitä kiinnostaako jotakuta minun tietoni - minä en ole kuitenkaan kyseiselle foorumille tulossa. Kyse on siitä, että osa mahdollisista käyttäjistä on sellaisessa elämäntilanteessa, jossa outtaamisella voi olla todella pahoja vaikutuksia elämään - esim. työpaikan menetys. Noiden ihmisten kannalta on kohtuullista, että on etukäteen tiedossa se, jos moderaattoreissa on ihminen, jota ei kiinnosta pitää toisten yksityisiä asioita yksityisinä.
Ylläpitäjiä tuskin kiinnostaa Tulin, Bunnin ja kavereiden tiedot, ei julkiset eikä salaiset.
No joo, itse olen kuitenkin sitä mieltä, että tällä saitilla paheksutaan ja taivastellaan enemmän kuin esimerkiksi alastonsuomi-sivustolla, jossa hardcorepikin, mutta hyvin rakennettu ilmoitus saa vain kehuja ja kannustustuksia osakseen sellaisiltakin ihmisiltä, jotka eivät itse asiasta ole kiinnostuneet. Jos nyt sattuu olemaan kiinnostutunut tästä hc tavarasta, niin nykyinen paheksunta oikeamielisen taholta ymmärrettävästi ei innosta, vaan silloin aikaansa voi kuluttaa siellä minne mullahin silmä ei näe. En ymmärrä, miksi tässä pitää vetää negatiiivisuuden tai vastakkainasettelun lietsontaa esiin, kun meillä jokaisella on omat syymme, miksi haluamme viettää aikaamme paikassa, jossa saa olla vapaasti sitä, mitä on (varsinkin kun se ei ole muilta pois).
mutta miksi keskustelua käydään nimenomaan täällä?Ja ennenmuinoin voimassa oli korpilaki ei siinnä poliiseja vaivattu...
Erittäin hyvä kysymys. Alkuperäinen aihe oli vain ilmoitus uudesta foorumista, ja siihen tultiin huutelemaan jotain aivan muuta. Korpilaki se on hyvä laki, yhtään ei kiinnosta onko syytetty syyllinen vai ei, kunhan päästään joukolla lynkkaamaan. Way to go.
Lainaus käyttäjältä: Kore - 31.07.2019, 09:07Erittäin hyvä kysymys. Alkuperäinen aihe oli vain ilmoitus uudesta foorumista, ja siihen tultiin huutelemaan jotain aivan muuta. Korpilaki se on hyvä laki, yhtään ei kiinnosta onko syytetty syyllinen vai ei, kunhan päästään joukolla lynkkaamaan. Way to go.Alkuperäinen aihe oli kyllä kolumni, josta hypättiin tähän ketjuun. Eipäs oiota siellä.
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 31.07.2019, 09:15Lainaus käyttäjältä: Kore - 31.07.2019, 09:07Erittäin hyvä kysymys. Alkuperäinen aihe oli vain ilmoitus uudesta foorumista, ja siihen tultiin huutelemaan jotain aivan muuta. Korpilaki se on hyvä laki, yhtään ei kiinnosta onko syytetty syyllinen vai ei, kunhan päästään joukolla lynkkaamaan. Way to go.Alkuperäinen aihe oli kyllä kolumni, josta hypättiin tähän ketjuun. Eipäs oiota siellä.Nope. Itse tämän ketjun aloitin. Kolumni oli kolumni. Jos siitä haluaa keskustella, voi aloittaa oman ketjun.
Kerrankin pakko kompata, vaikka en kaikkiin mielipiteisiisi olekaan yhtynyt. Minusta on Dick Move myös kaikkien oikeusturvan takia lähteä tällaisia huutelemaan. Oli sitten jollain jampalla oma 'korpilaki' tai ei. Ja tämä oikeusturva-asia koskee sekä exiä että itse 'syytetyn penkillä' istuvaa.
Lainaus käyttäjältä: Binomi - 30.07.2019, 23:38No joo, itse olen kuitenkin sitä mieltä, että tällä saitilla paheksutaan ja taivastellaan enemmän kuin esimerkiksi alastonsuomi-sivustolla, jossa hardcorepikin, mutta hyvin rakennettu ilmoitus saa vain kehuja ja kannustustuksia osakseen sellaisiltakin ihmisiltä, jotka eivät itse asiasta ole kiinnostuneet. Jos nyt sattuu olemaan kiinnostutunut tästä hc tavarasta, niin nykyinen paheksunta oikeamielisen taholta ymmärrettävästi ei innosta, vaan silloin aikaansa voi kuluttaa siellä minne mullahin silmä ei näe. En ymmärrä, miksi tässä pitää vetää negatiiivisuuden tai vastakkainasettelun lietsontaa esiin, kun meillä jokaisella on omat syymme, miksi haluamme viettää aikaamme paikassa, jossa saa olla vapaasti sitä, mitä on (varsinkin kun se ei ole muilta pois). Näin sivusta seuranneena, eikö tuo vastakkainasettelu alkanut jo siitä kolumnista. On mielestäni aika hassua huudella enää siinä vaiheessa mitään, kun omasta leiristä on heitetty ne ekat kivet tähän sivustoon liittyvän keskustelun osalta. Eka dissataan kaikkea muuta ja sitten hupsheijaa, mainostetaan omaa sivustoa. On aika odotettavissa, että tuolla saa vastareaktion, mutta sitähän tässä on haettu alusta asti.