Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Von - 30.07.2019, 16:40Lainaus käyttäjältä: Tuli - 30.07.2019, 11:17Toivon, että ylläpitäjiä ei ole mukana eräs sienessä vaikuttanut, joka on mm. levittänyt minun ja joidenkin miiden nickejä ja oikeita nimiä ympäriinsä.En halua ajatella, mitä vahinkoa tuollainen ihminen voi saada aikaan, jos pääsee käsiksi ison ihmisjoukon tietoihin.Mikä saa sinut ajattelemaan, että nimeämättä jäänyt sienivaikuttaja olisi Valtasuhteen ylläpidossa? Näin vakava syytös kaipaisi mielestäni taakseen jonkinlaista faktapohjaa.Tämähän on helppo selvittää. Uusi foorumi kertoo ketkä ovat ylläpidossa, niin sitten kukin voi miettiä haluaako luottaa omat tietonsa näiden käsiin.
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 30.07.2019, 11:17Toivon, että ylläpitäjiä ei ole mukana eräs sienessä vaikuttanut, joka on mm. levittänyt minun ja joidenkin miiden nickejä ja oikeita nimiä ympäriinsä.En halua ajatella, mitä vahinkoa tuollainen ihminen voi saada aikaan, jos pääsee käsiksi ison ihmisjoukon tietoihin.Mikä saa sinut ajattelemaan, että nimeämättä jäänyt sienivaikuttaja olisi Valtasuhteen ylläpidossa? Näin vakava syytös kaipaisi mielestäni taakseen jonkinlaista faktapohjaa.
Toivon, että ylläpitäjiä ei ole mukana eräs sienessä vaikuttanut, joka on mm. levittänyt minun ja joidenkin miiden nickejä ja oikeita nimiä ympäriinsä.En halua ajatella, mitä vahinkoa tuollainen ihminen voi saada aikaan, jos pääsee käsiksi ison ihmisjoukon tietoihin.
Koska minulle on tullut asiasta kyselyjä, ilmoitan tässä, että Valtasuhde ry:llä ei ole mitään tekemistä tämän uuden samannimisen foorumin kanssa. Herra Jack/ReaperJack, joka näyttää olevan uuden foorumin administrator, ei ole enää vuosiin ollut Valtasuhde ry:n hallituksessa saati edes jäsen. Sama pätee Snadistisadistiin, ei ole enää hallituksessa eikä jäsen. Tämä käynee toki ilmi ketjun otsikostakin, "vapaa" eli ei yhdistyksiin sidoksissa, mutta sekaannusten välttämiseksi nimeä olisi voinut edes hiukan viilata erilaiseksi. Mutta ei näköjään viilattu. Itse en näillä näkymin ole liittymässä kyseiseen foorumiin ( jos edes päästettäisiin). Olen nimittäin jo aiemmin yrittänyt kirjoitella ja osallistua valtasuhde-aiheisella foorumilla, jossa Jackillä oli moderointivaltaa. Melko nopeasti jouduin myöntämään täydellisen kyvyttömyyteni kirjoittaa ylläpitoa miellyttävästi. Keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa haittaa melkoisesti, jos mode muokkaa ketjuja reaaliajassa mielivaltaisesti. Mutta kansanedustajan sanoin, ihmisillä on oikeus muuttua.Eli onnea ja menestystä, ja tiedoksi liittyjille, että foorumin takana oleva voima ei ole Valtasuhde ry.Vir
Kertokaa minulle ketä tässä nyt pitää pelätä ja mistä syystä, niin voin viedä asiaa eteenpäin uuden foorumin puuhaajille.
Oletus on että mainostuksella yritetään saada täällä olevaa porukkaa liittymään, ja silloin kiinnostaa ketkä tuon ovat perustaneet ja keitä ovat ylläpitäjät.Aika kummallista kyllä että tuota ei voida kertoa vaan kierrellään asiaa kuin kissa kuumaa puuroa.