Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 30.07.2019, 08:33Aika hiljasta tuolla näyttää olevan..Juuri avattu isommalle väelle ja ideointi ja kehityskin sitä myöten laajenee.
Aika hiljasta tuolla näyttää olevan..
Iso peukku tuolle foorumille. Ainut, mikä itseä harmittaa, on se että ilmeisesti sen kielenä tulee olemaan englanti. Ehdin jo innostua suomenkielisestä nimestä. Ymmärrän toki, että valtaosa englannilla pärjää. Itse en siis tähän joukkoon kuulu (oppimisvaikeuksia ym kun on). Mutta silti vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Lainaus käyttäjältä: subitar89 - 30.07.2019, 14:08Iso peukku tuolle foorumille. Ainut, mikä itseä harmittaa, on se että ilmeisesti sen kielenä tulee olemaan englanti. Ehdin jo innostua suomenkielisestä nimestä. Ymmärrän toki, että valtaosa englannilla pärjää. Itse en siis tähän joukkoon kuulu (oppimisvaikeuksia ym kun on). Mutta silti vaikuttaa mielenkiintoiselta.Ihan suomenkielinen foorumi tuo on. Hierarkian ylimmät valikot ovat englanniksi, mutta loppufoorumi on suomeksi.
Toivon, että ylläpitäjiä ei ole mukana eräs sienessä vaikuttanut, joka on mm. levittänyt minun ja joidenkin miiden nickejä ja oikeita nimiä ympäriinsä.En halua ajatella, mitä vahinkoa tuollainen ihminen voi saada aikaan, jos pääsee käsiksi ison ihmisjoukon tietoihin.
Oho, levittänyt ympäriinsä. Esim mihin?
Tämä foorumille kirjautuminen, sen pystyy tekemään täysin anonyymisti.Nikki ja sellainen säpo joka ei ole etunimi.sukunimi at jotain.
Siksi en oikein ymmärrä tuota arvelua mitä tuollainen henkilö voi saada aikaan jos pääsee käsiksi ison ihmisjoukon tietoihin.
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 30.07.2019, 11:17Toivon, että ylläpitäjiä ei ole mukana eräs sienessä vaikuttanut, joka on mm. levittänyt minun ja joidenkin miiden nickejä ja oikeita nimiä ympäriinsä.En halua ajatella, mitä vahinkoa tuollainen ihminen voi saada aikaan, jos pääsee käsiksi ison ihmisjoukon tietoihin.Mikä saa sinut ajattelemaan, että nimeämättä jäänyt sienivaikuttaja olisi Valtasuhteen ylläpidossa? Näin vakava syytös kaipaisi mielestäni taakseen jonkinlaista faktapohjaa.