Baarin kannatusmaksut
Itselläkin on kokemuksia aistiyliherkkyyden kanssa elämisestä kun erään 'vanilja'ystäväni kanssa opeteltiin vuoden ajan hänen kehon toimintaa ja mielen vauhtia. Selvittiin useasta tilanteesta jälkihoidolla, keskustelemalla ja opeteltiin kieppien aikana halaaminenkin. Vaikein asia tuntui olevan orgasmi, joka tuntui irrottavan mielen kehosta ja pelotti siksi suunnattomasti. Hän ei elämänsä aikana ehkä koskaan ole kokenut orgasmia ja se on minusta ikävä asia estää ihmiseltä. Valitettavasti sinne ei myöskään päästy koska hän kyllästyi opetteluun ja mielenkiinto suhteen jatkamiseen loppui samalla. Jälkiviisaana myös mietin että olin itse ehkä liian tunteella tuossa suhteessa ja innostunut siihen nähden että se oli toiselle vain kokeilu. Mutta tuskin oltaisiin siihen luottamuksen tasoon päästy ilmankaan. Jos pelaa kaiken varman päälle niin elämä ei tuntuisi miltään.
^Ynspi, sä kirjoitat niin kivasti. Ihan mun fiiliksistä!Hienosti osaat sanoittaa oloja. Orkesterivertaus oli kuvaava ♥️
Täällä yksi autisti näppäimistön takana. On kuulo/näkö/haju/maku/tuntoyliherkkyydet, eli kaikki mitä kuvitella saattaa. Stressi ja ylikuormitus vaikuttaa niiden "vaikeuteen", joten joka hetki ei ole paha olla.
Miten olette omissa suhteissanne ja leikeissänne kokeneet tulleenne ymmärretyiksi? Koitatteko vain kestää olojenne kanssa mahdollisimman pitkään vai sovitteko jotain rajoja ja toimintatapoja etukäteen? (Oon ymmärtänyt, että "kauppalistasubit eivät ole hirveän mieluisia, mutta kyllä jotenkin tekee mieli itseä suojella...)
Lainaus käyttäjältä: PhantomOfFinland - 04.08.2019, 11:01Itselläkin on kokemuksia aistiyliherkkyyden kanssa elämisestä kun erään 'vanilja'ystäväni kanssa opeteltiin vuoden ajan hänen kehon toimintaa ja mielen vauhtia....Ymmärsinkö siis oikein, että sä toimit ns. normaalein aistein aistiyliherkän kanssa?Miltä se tuntui? Turhauduitko? Hermostuitko? Oliko helppo asettua hitaaseen moodiin, tuntea empatiaa?
Itselläkin on kokemuksia aistiyliherkkyyden kanssa elämisestä kun erään 'vanilja'ystäväni kanssa opeteltiin vuoden ajan hänen kehon toimintaa ja mielen vauhtia....