Baarin kannatusmaksut
Kolmikymppinen kinky on kuin jokiruumis. Kun se katoaa näkyvistä, kukaan ei tiedä nouseeko se pintaan enää "koskaan. Jos se sen tekee, on tämä todennäköisesti riettaan turvonnu ja pahanvärinen, eikä sitä viitti kukaan kauempaa katella kuin sen hetken että ehtii tunnistaa"Repesin täysin! Toi oon NIIN minä!Liha mureutuu, pinta rapeutuu ja maku katkeroituu! Kaikella rakkaudella, en minä pahalla, en muita, enkä etenkään itseäni kohtaan. Elämä vaan joskus on ihan hiton raskasta, ehkä ne sitten on niitä kriisejä.
Kolmikymppinen kinky on kuin jokiruumis. Kun se katoaa näkyvistä, kukaan ei tiedä nouseeko se pintaan enää koskaan. Jos se sen tekee, on tämä todennäköisesti riettaan turvonnu ja pahanvärinen, eikä sitä viitti kukaan kauempaa katella kuin sen hetken että ehtii tunnistaa. Tuntuu totisesti, että ne ajat ovat auttamatta takanapäin, kun itsekin vielä oli kiinnostava seksuaalinen kokonaisuus. Mutta eihän nyt hullussa kukaan kiinnostukaan tyypistä, joka velloo siinä kitkeryydessä miten kaikki oli ennen niin kovin kivasti. Syöksykierre on valmis ja motivaatio sen katkaiseminen pitkässä kuusessa, kun ei oikeastaan edes usko että mikään ponnistus voisi tilannetta muuttaa ennalleen. Eikä mikään muu vain tunnu vaivan arvoiselta.
Ehkä rusalkat, kelpiet, kaikenmaailman suonoidat ja seireenit ovat vain niitä kolmekymppisiä kinkynaisia, jotka eivät nousseetkaan pintaan