Baarin kannatusmaksut
Ot.Päättömiä lakeja ja normatiivisiä asetuksia on maailma täynnä joilla esim. luterilainen maailma oppeineen ja käsityksineen koettaa rakentaa "joitain rajoja" - keskimäärin fiksut ja varakkaat pystyvät kiertämään sanktioita.. Lait ja asetukset ovat keskimäärin tehty suojelemaan "heikkoja".. ps. Olen testannut tätäkin 90-luvulla: kieltäytynyt toteuttamasta useammankin mason seksuaalisia fantasioita, pelkuri kun olin !! Rikos kannattaa aina kun sen osaa oikein tehdä, jokainen meistä joutuu pohtimaan aika monessa kohtaa elämää omaa moraaliaan.ps. Ehkä on käynyt tuuri ettei koskaan nainen ole haastanut oikeuteen, mistään... vai olisko sittenkin analyyttistä taitoa ?!Monastihan sitä varsinkin suhteiden alussa ja varsinkin sillon kun harrasti 90-luvulla sessiomasterointia näiden teemojen kanssa painiskeli.. Pari kertaa oli jo varma että tulee syytettä vapaudenriistosta, seksuaalisesta väkivallasta tai toisen itsemäärääämisoikeuden loukkauksesta, jne..ps2. varmaan 20 kertaa on itse tullut jättämättä haaste pahoinpitelystä myös itseä kohtaan, suurempien ongelmien välttämiseks..Hieno avaus D-mieheltä :!
Mikä oli kirjoituksen pointti?
Mielummin päästäisin 100 kumppaniaan pahoinpitelevää ja raiskaavaa ihmistä vapaaksi jos vihtoehtona on tuomita yksikään syytön. Huonoista suhteista voi sentään aina lähteä mutta perusteetonta syytöstä ei vain pääse pakoon mitenkään kun se riittävän uskottavasti tehdään.
Lainaus käyttäjältä: finsir - 06.07.2019, 06:52Mielummin päästäisin 100 kumppaniaan pahoinpitelevää ja raiskaavaa ihmistä vapaaksi jos vihtoehtona on tuomita yksikään syytön. Huonoista suhteista voi sentään aina lähteä mutta perusteetonta syytöstä ei vain pääse pakoon mitenkään kun se riittävän uskottavasti tehdään.Eikö tästä kliseestä oikeasti koskaan päästä? Että jos on niin paskaa ja turpaan tulee niin mikset vain lähe sitte.Henkilökohtaisesti antaisin mielihyvin jonkun kerran elämäni aikana sen yhden väärin syytetyn herrasmiehen maineen levikillä n. 50 juorunnälkästä haahkaa, jos sitä vastaan apua saisi edes 10 todellista väkivaltaa kohtaavaa ihmistä viikossa. Näissä "vertailuissa" tuppaa pikkusen mittasuhteet ja realiteetit heittämään.