Baarin kannatusmaksut
Arvostan. Myönnän kyllä rajoittuneisuuteni siinä, että arvostan miehessä nimenomaan näitä perinteisiä rakentamis- ja auton korjaustaitoja, en innostu miehestä joka osaa leipoa/ommella/laittaa taitavasti ruokaa.
Kädentaitojen arvostus puheen tasolla on suurta, mutta euroina mitattuna hipoo nollaa.Moni muukin on varmaan havainnut, että kun kunnollisista, kotimaisista materiaaleista tekee omin kätösin jotain, niin kaikki sanovat että vau hieno. Mutta yritäpäs myydä sitä, niin huomaat että olisi sittenkin kannattanut tehdä roskasta hutiloiden, niin jäisi edes muutama euro vaivanpalkkaa.
Jos markkinataloudesta puhutaan, niin se on kysyntä ja tarjonta joka kohtaa. Mitä tulee sisustusjuttuihin, niin sen pitää olla naisia miellyttävää ja trendikästä.
Lainaus käyttäjältä: -Mermaid- - 05.07.2019, 16:23Jos markkinataloudesta puhutaan, niin se on kysyntä ja tarjonta joka kohtaa. Mitä tulee sisustusjuttuihin, niin sen pitää olla naisia miellyttävää ja trendikästä.Tsekkaa minun profiilikuvista se aarrekirstu..onko se trendikäs?
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 05.07.2019, 16:30Lainaus käyttäjältä: -Mermaid- - 05.07.2019, 16:23Jos markkinataloudesta puhutaan, niin se on kysyntä ja tarjonta joka kohtaa. Mitä tulee sisustusjuttuihin, niin sen pitää olla naisia miellyttävää ja trendikästä.Tsekkaa minun profiilikuvista se aarrekirstu..onko se trendikäs?Ei ole modernia tyyliä. Moderni on ajaton ja kevyt. Voin nähdä tämän teinin huoneessa, joka harrastaa roolipelaamista tai jtn keskiaikaan liittyvää. Huuto.net tai tori.fi myyntiin vaan.
Lainaus käyttäjältä: Kahlitsija - 05.07.2019, 08:11Kyllä arvostan kovastikin, jos naisella on käsityötaitoja, mutta vielä enemmän suullisia taitoja. Runkata kun voi omillakin käsilläSiis minä luulin otsikosta ihan oikeasti että tässä puhutaan juurikin tälläisistä kädentaidoista Ajattelin sen jotenkin niin että kaikenmoiset seksilelut ja härvelit vs käsin runkkaus Mutta itse aiheeseen vastatakseni...kyllä minä arvostan paljon jos toinen on kätevä käsistään muutenkin, se on AINA plussaa! Varsinkin siis kaikki remontti-/korjaus-/puutyöt yms missä itse olen aivan onneton tapaus. Ja tietokone ongelmat, tai ylipäätään kaikki johtojen laitteiden kanssa pelaamiset!
Kyllä arvostan kovastikin, jos naisella on käsityötaitoja, mutta vielä enemmän suullisia taitoja. Runkata kun voi omillakin käsillä
Se on ihan totta että halpis massatuotannon kanssa ei oikein kotinikkarin parane lähteä kilpasille, mutta jos kattoo vaikka just bdsm-huonekalujen hintoja niin tuontitavaralla onkin äkkiä niin paljon arvoa (etenkin kuljetuksineen) että sopuhintaisille erikoisvekottimille voi hyvinkin löytyä kotimarkkinoita.