Baarin kannatusmaksut
Tämä on olennainen pointti. Ei kinkyn tai bdsm-harrastajan tarvitse tuntea itseään yhtään sen sairaammaksi kuin vaikkapa värikuulasotaa pelaavan. Vai ajatteleeko joku, että paintballharrastaja on oikeasti väkivaltainen ja sotahullu sosiopaatti?? Samalla laillahan bdsm on leikkiä ja siinä on SÄÄNNÖT. Se että tämä leikki tapahtuu seksuaalisuuden alueella, ei tee siitä mitenkään vähemmän hallittua ja vapaaehtoisuuteen perustuvaa.
Lainaus käyttäjältä: Purppuratar - 01.07.2019, 15:24Moni asia mitä itsekin harrastan kinkyillessä voi hyvinkin olla "mielisairasta" (puhumattakaan sitten niistä tuntemuksista ja ajatuksista mitä nämä tälläiset aktiviteetit aiheuttavat pään sisällä ). Olen itsekin monesti sitä mieltä hetkittäin että "onhan tää nyt oikeesti ihan sairasta". Mutta tärkeä ero omasta mielestäni on siinä, että onko se HALLITSEMATTOMASTI sairasta vai HALLITUSTI sairasta...? Kun puhutaan vaikka juuri sadomasokismista niin näissäkin "leikeissä" kuitenkin on aina ne turvallisuuspointit, fokus tekemisessä. Muutenhan kyllä aika paljon luettaisiin lehdistä kuinka paljon tullut ruumiita Tämä on olennainen pointti. Ei kinkyn tai bdsm-harrastajan tarvitse tuntea itseään yhtään sen sairaammaksi kuin vaikkapa värikuulasotaa pelaavan. Vai ajatteleeko joku, että paintballharrastaja on oikeasti väkivaltainen ja sotahullu sosiopaatti?? Samalla laillahan bdsm on leikkiä ja siinä on SÄÄNNÖT. Se että tämä leikki tapahtuu seksuaalisuuden alueella, ei tee siitä mitenkään vähemmän hallittua tai vähemmän hyväksyttävää.
Moni asia mitä itsekin harrastan kinkyillessä voi hyvinkin olla "mielisairasta" (puhumattakaan sitten niistä tuntemuksista ja ajatuksista mitä nämä tälläiset aktiviteetit aiheuttavat pään sisällä ). Olen itsekin monesti sitä mieltä hetkittäin että "onhan tää nyt oikeesti ihan sairasta". Mutta tärkeä ero omasta mielestäni on siinä, että onko se HALLITSEMATTOMASTI sairasta vai HALLITUSTI sairasta...? Kun puhutaan vaikka juuri sadomasokismista niin näissäkin "leikeissä" kuitenkin on aina ne turvallisuuspointit, fokus tekemisessä. Muutenhan kyllä aika paljon luettaisiin lehdistä kuinka paljon tullut ruumiita
Miksi bdsm olisi vain leikki?
Lainaus käyttäjältä: Heippis - 01.07.2019, 18:52Miksi bdsm olisi vain leikki?Ei minulle olekaan kyse leikistä ("uuh oon ollut tuhma tyttö voisiks sillee leikisti rankaista mua iih" Ei siis näin ) Haluan että tilanteet pysyy aitoina, esim kärsimys on aitoa eikä näyteltyä. Siksi aiemmin pistin lainausmerkkeihin sanan "leikeissä". Bdsm ja ylipäätään kinkyys ei ole minulle mikään "rooli" vaan osa minun persoonallisuuttani En harrasta teatteria.
Vaikka pidän omat mieltymykset omana tietona ihan vapaaehtoisesti - enkä siksi, että kokisin olevani siihen pakotettu - niin kyllähän tätä miettii aina ajoittain, ihan jo sellaisena ajatusleikkinä: seksi vilahtelee joskus työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa, mutta se on hyvin hetero- ja vaniljapitoista se aiheesta vitsailu. Ja yleensähän se on sellaista hyväntahtoista. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä että miten suhtautuminen muuttuu, jos sitten puhe kääntyisikin kinkyilyyn. Tai itselle se kiinnostava puoli tässä on se suhtautuminen asiaan: periaatteessahan samasta asiasta kyse, mutta suhtautuminen on niin kovin erilainen.
Eikö BDSM sitten ole tosielämää..? Aika monelle meistä se on, eikä silti sulje pois konsensuaalisuutta.
Lainaus käyttäjältä: AlmostAverageJoe - 01.07.2019, 21:31Vaikka pidän omat mieltymykset omana tietona ihan vapaaehtoisesti - enkä siksi, että kokisin olevani siihen pakotettu - niin kyllähän tätä miettii aina ajoittain, ihan jo sellaisena ajatusleikkinä: seksi vilahtelee joskus työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa, mutta se on hyvin hetero- ja vaniljapitoista se aiheesta vitsailu. Ja yleensähän se on sellaista hyväntahtoista. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä että miten suhtautuminen muuttuu, jos sitten puhe kääntyisikin kinkyilyyn. Tai itselle se kiinnostava puoli tässä on se suhtautuminen asiaan: periaatteessahan samasta asiasta kyse, mutta suhtautuminen on niin kovin erilainen.Kyllä meillä töissä heitetään joskus aika kinkyäkin juttua... juuri silleen hieman vihjailevasti ja hyväntahtoisesti. Minä olen kyllä silloin visusti hiljaa... Ties vaikka siellä olisi muitakin kinkyjä, kun esim. ruoskiminen ja dominat vilahtelevat toisinaan rivien välissä!
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 01.07.2019, 20:03Eikö BDSM sitten ole tosielämää..? Aika monelle meistä se on, eikä silti sulje pois konsensuaalisuutta.Tätä minäkin hain. Ei kyse ole mistään irrallisesta osasta ainakaan kaikille. Se ei ole rooli jonka vetää päälle makkarissa kuin jonkin hepeneen vaan kuuluu osaksi jokapäiväistä minää.
Kyllä meillä töissä heitetään joskus aika kinkyäkin juttua... juuri silleen hieman vihjailevasti ja hyväntahtoisesti. Minä olen kyllä silloin visusti hiljaa... Ties vaikka siellä olisi muitakin kinkyjä, kun esim. ruoskiminen ja dominat vilahtelevat toisinaan rivien välissä!
Mutta eikö olisi kiva jos ei tarvitsisi varmuuden vuoksi olla visusti hiljaa vaan uskaltaisi halutessaan osallistua keskusteluun?