Baarin kannatusmaksut
Noh, itse koen kinkyn eron esim. homoseksuaaleihin olevan nimenomaan sitä, että kinkyys useimmiten rajoittuu seksin harrastamiseen, kun taas homo tai lesbo joutuu väkisinkin olemaan oma itsensä julkisesti jo parisuhde- ja perhekysymysten takia. Sinkuilla tilanne on tietty eri. Homo- tai transseksuaalisuus lokeroi ihmisen yhteisössä näkyvästi juuri siksi, että se on laajempi identiteettikysymys.Ei minuakaan suoraan sanottuna kiinnosta yhtään, mitä vaikkapa lesbopari touhuaa makuuhuoneessaan - ovatko he vaniljoja vai kinkyjä, monogamisteja vai swingereitä jne. Nämä ovat yksityisasioita, joita ei todellakaan tarvitse kertoa kenellekään. Lesboparin osalta haluan vain, että heillä on tasavertaiset oikeudet yhteiskunnassa: oikeus avioliittoon ja perheeseen, oikeus elämään ilman syrjintää ja kiusaamista töissä, suvussa, ystäväpiirissä jne.En siis laita kinkyyttä samalle ollenkaan samalle viivalle kuin em. seksuaalivähemmistöjä. Itse asiassa transvestiitit menevät ajattelussani samaan sarjaan kuin kinkyt... ehkä tämä on "väärä" mielipide, mutta en tajua miksei toisen sukuouolen kuteisiin pukeutumista voi pitää yksityisasiana... Eniveis, henkilökohtaisesti olen mielelläni kinkyydestäni hiljaa, koska se ei kuulu kenellekään eikä vaikuta arkiminääni millään lailla. Olen ihan tavallinen työssäkäyvä perheenäiti, eikä kinkyyteni liity esim. työasioihin mitenkään. Miksi ihmeessä siis pitäisin siitä töissä meteliä? Asiasta tietää puolison lisäksi vain osa kavereistani. Kysymys huoltajuuskiistasta on ihan aiheellinen, jos nyt joku älypää tuollaista käyttää exänsä mustamaalaamiseen. En näkisi että tuossakaan ongelma on kinkyys, vaan toisen vanhemman halu vetää toisen alta matto pois hinnalla millä hyvänsä. Tuossa tilanteessa liputtaisin asiallisen tiedon jakamisen puolesta.
Itse asiassa transvestiitit menevät ajattelussani samaan sarjaan kuin kinkyt... ehkä tämä on "väärä" mielipide, mutta en tajua miksei toisen sukuouolen kuteisiin pukeutumista voi pitää yksityisasiana...
Tarvitseeko muiden ihmisten tietää juuri Sinun sänkykamaritavoistasi?
Eniveis, henkilökohtaisesti olen mielelläni kinkyydestäni hiljaa, koska se ei kuulu kenellekään eikä vaikuta arkiminääni millään lailla. Olen ihan tavallinen työssäkäyvä perheenäiti, eikä kinkyyteni liity esim. työasioihin mitenkään. Miksi ihmeessä siis pitäisin siitä töissä meteliä? Asiasta tietää puolison lisäksi vain osa kavereistani.
Molemmilla on omat ongelmansa tässä yhteiskunnassa alkaen siitä, että yhä vieläkin monissa kouluissa opetetaan, että sadismi ja masokismi ovat mielisairauksia, jotka johtuvat kasvatuksesta.
Mä en näe sitä, että tykkään leikata ihmisistä paloja ja syödä niitä samalla kun runkkaan kohteen silmissä loistavalle kuolemanpelolle ihan kauheen mielellisesti terveenä, mutta se että se jonkun mielestä on sairasta, ei kiinnosta mua vittuakaan.Be yourself, by yourself.
Moni asia mitä itsekin harrastan kinkyillessä voi hyvinkin olla "mielisairasta" (puhumattakaan sitten niistä tuntemuksista ja ajatuksista mitä nämä tälläiset aktiviteetit aiheuttavat pään sisällä ). Olen itsekin monesti sitä mieltä hetkittäin että "onhan tää nyt oikeesti ihan sairasta". Mutta tärkeä ero omasta mielestäni on siinä, että onko se HALLITSEMATTOMASTI sairasta vai HALLITUSTI sairasta...? Kun puhutaan vaikka juuri sadomasokismista niin näissäkin "leikeissä" kuitenkin on aina ne turvallisuuspointit, fokus tekemisessä. Muutenhan kyllä aika paljon luettaisiin lehdistä kuinka paljon tullut ruumiita