Baarin kannatusmaksut
.. Aikoinaan sai todistaa erästä "aisurisuhdetta", pariskunnan ollessa itseasiassa jopa koulukavereitani -pari vuotta tosin ylemmällä luokalla.. ( tuolloin eivät toki vielä yhdessä).. Oli hieno studio rakennettuna eiraan, aisuri buukkas panot ja kymmenet kamerat välittivät kuvaa "hotwifen touhuiluista" aisurin tumputtaessa salaisessa katseluhuoneessaan.. En ole itse kyllä koskaan tähän fantasiaan löytänyt omia kiksejä vaikken mikään alfa ole koskaan kenenkään saati omasta mielestäni ollut.. Tossa hommassa välillä tosin liikkui fyffe.. vaikka aisuri pääsääntöisesti pakotti vaimonsa "töihin" ilmaiseks... Aisuri ei kuitenkaan koskaan ollut vaimonsa kanssa dominoiva punkassa.. hmm eikä keskinäinen seksi ollut "kinkypainotteista", eivätkä myöskään swingailleet kimpas...
Tekstiä
No nyt alkaa tosiaan olla hämmentävän ikävää tarinaa. Mut juu, pakko esittää kysymys, et mistä johtuu tämä naisen tapa/tarve/tyyli selittää asioita ensin vähätellen, sit hiljalleen myöntäen mitä tuntee? Esimerkkinä:Treffien jälkeen heti: Joo suudeltiin sen kanssa, ihan ok se oli, ehkä vähän oli painostava sen tyyli. 20 min myöhemmin:Siis ku suudeltiin niin kyl se ihan hyvältä tuntui, pöksytkin kastui kyllä vähän. 3 tuntia myöhemmin:Oikeasti hämmästyn ja olen hämilläni kuinka paljon kiihotuin hänen suutelemisesta. Siis täähän on ihan ok, että kiihottuu. Sitähän haettiin. Mut tällai, sen ei paikalla olleen, näkökulmasta toi alun vähättely, ensinnäkin latistaa sitä, millasta kixejä siitä saa. Ja toiseksi sitten se laittaa miettimään, että miksi hitossa se peittelee? Kyseessä tuskin on se että on liian ihastumut toiseen ja peittelee sen takia, koska kyseessä vasta toiset treffit. Toki onhan sekin mahdollista, mut sitten tää kaikki olis ollut täyttä kusetusta mitä on puhuttu ja siihen en usko. Oon törmännyt vastaavaan jos vaikka nainen(eri kun tää) tulle baarista yöllä, aamulla selittää et parit otti vaan. Iltaan mennessä sit selviny et tappiin asti vedetty ja tansiitu pöydillä ja nakkarin kautta himaan. Ei siinäkään mitään, mut mikä jitto siinä on et pitää eka sievistellä. Varsinkin näissä kimppajutuissa, missä nöyryytystä / aisurijuttua mukana, se itse kiihotushan tulee siitä ku toinen nauttii täysillä. Miksi eka latistaa tunnelma toiselta sievistelemällä ja sit ku toine tullut ylös ”subkuopasta” alkaa hekuttamaan tapahtuneella? Onko muilla tällasta ”ongelmaa” esiintynyt?