Baarin kannatusmaksut
Eikä meillä vielä edes ole käynnistynyt tämä kunnolla, tulossa on ensimmäiset kunnon treffit vasta, ja nekin rouvan tutustumista varten. ...Katsotaan missä ollaan ekojen treffien jälkeen, sitten on yksi steppi eteenpäin otettu ja on aika käydä tunneskaala läpi ja pohtia miten tahdotaan jatkaa, vai jätetäänkö siihen.
En ole se passiivinen puoli, vaan aloitteen tekijä, kuten varmaan nimimerkistä ymmärtää.
Katsotaan missä ollaan ekojen treffien jälkeen, sitten on yksi steppi eteenpäin otettu ja on aika käydä tunneskaala läpi ja pohtia miten tahdotaan jatkaa, vai jätetäänkö siihen.
Monesti näissä käy niin, että se taho joka on kuvitellut hallitsevansa asioita ja ohjailevansa niitä menettääkin otteensa jo heti alkumetreillä, ja juttu alkaa elämään omaa elämäänsä eikä enää vastaakaan sitä fantasiaa jota alun perin on lähdetty toteuttamaan.Loppupeleissä vahvin kuitenkin aina käyttää eniten valtaa.
En koe hyvän ja hyväksytyn suhteen olevan haitaksi parisuhteelle. Perhe arjessa jää niin vähän aikaa puolisolle. Lapset imevät huomiota ja aika on rajallinen. On ehkä hyväkin että on toinen jolta saa huomiota ja hyväksyntää. Tämä korostaa naisellisuutta ja omaa arvoa. Se on myös tavallaan sitä omaa aikaa ja rentoutumista arjen oravanpyörästä.
Koin asiassa kauan henkisiä esteitä, siinä oli siveyttä ja mitä muut ajattelee yms. ajatuksia. Myös kokemuksien jälkeen koin välillä häpeää ja halusin elää "normaalisti". Tuli ikään kuin takapakkia. Kun sain asian viimein kunnolla käsiteltyä omassa päässäni, vapauduin aivan eri tasolla nauttimaan seksiseikkailuista muiden kanssa.Sen myötä itse asiassa löysin vasta kinkyytenikin. Tällä hetkellä tuntuu, että haluamme jatkaa ehdottomasti tällä tiellä, niin paljon on omaan parisuhteeseenkin ja seksielämään tullut lisää sävyjä.Matkalla on toki ilmennyt myös ikäviä tunteita, esim. hieman mustasukkaisuutta. Välillä on jotain asioita pitänyt selvitellä keskenämme ja silloin olemme ottaneet tietoisen tauon "harrastuksesta". Kullakin parilla on omanlaiset käytännöt ja sopimukset asiassa. Olen päättänyt kumppaneistani itse, mutta miehelläkin on päätäntävaltaa (voi kieltää jonkun) ja aika tarkkaan sovimme muutenkin asiat yhdessä. Meillä kuvioon ei liity miehen alistumista/alistamista.
Onko hän tietyllä tapaa sellainen rusinat pullasta dominoiva, vai onko hän ehkä aitoakin aidompi hotwife,