Baarin kannatusmaksut
No nyt alkaa tosiaan olla hämmentävän ikävää tarinaa. Mut juu, pakko esittää kysymys, et mistä johtuu tämä naisen tapa/tarve/tyyli selittää asioita ensin vähätellen, sit hiljalleen myöntäen mitä tuntee? Esimerkkinä:Treffien jälkeen heti: Joo suudeltiin sen kanssa, ihan ok se oli, ehkä vähän oli painostava sen tyyli. 20 min myöhemmin:Siis ku suudeltiin niin kyl se ihan hyvältä tuntui, pöksytkin kastui kyllä vähän. 3 tuntia myöhemmin:Oikeasti hämmästyn ja olen hämilläni kuinka paljon kiihotuin hänen suutelemisesta. Siis täähän on ihan ok, että kiihottuu. Sitähän haettiin. Mut tällai, sen ei paikalla olleen, näkökulmasta toi alun vähättely, ensinnäkin latistaa sitä, millasta kixejä siitä saa. Ja toiseksi sitten se laittaa miettimään, että miksi hitossa se peittelee?
No nyt alkaa tosiaan olla hämmentävän ikävää tarinaa. Mut juu, pakko esittää kysymys, et mistä johtuu tämä naisen tapa/tarve/tyyli selittää asioita ensin vähätellen, sit hiljalleen myöntäen mitä tuntee? Esimerkkinä:Treffien jälkeen heti: Joo suudeltiin sen kanssa, ihan ok se oli, ehkä vähän oli painostava sen tyyli. 20 min myöhemmin:Siis ku suudeltiin niin kyl se ihan hyvältä tuntui, pöksytkin kastui kyllä vähän. 3 tuntia myöhemmin:Oikeasti hämmästyn ja olen hämilläni kuinka paljon kiihotuin hänen suutelemisesta. Siis täähän on ihan ok, että kiihottuu. Sitähän haettiin. Mut tällai, sen ei paikalla olleen, näkökulmasta toi alun vähättely, ensinnäkin latistaa sitä, millasta kixejä siitä saa. Ja toiseksi sitten se laittaa miettimään, että miksi hitossa se peittelee? Kyseessä tuskin on se että on liian ihastumut toiseen ja peittelee sen takia, koska kyseessä vasta toiset treffit. Toki onhan sekin mahdollista, mut sitten tää kaikki olis ollut täyttä kusetusta mitä on puhuttu ja siihen en usko. Oon törmännyt vastaavaan jos vaikka nainen(eri kun tää) tulle baarista yöllä, aamulla selittää et parit otti vaan. Iltaan mennessä sit selviny et tappiin asti vedetty ja tansiitu pöydillä ja nakkarin kautta himaan. Ei siinäkään mitään, mut mikä jitto siinä on et pitää eka sievistellä. Varsinkin näissä kimppajutuissa, missä nöyryytystä / aisurijuttua mukana, se itse kiihotushan tulee siitä ku toinen nauttii täysillä. Miksi eka latistaa tunnelma toiselta sievistelemällä ja sit ku toine tullut ylös ”subkuopasta” alkaa hekuttamaan tapahtuneella? Onko muilla tällasta ”ongelmaa” esiintynyt?
Se jos haetaan vain toisella pääsääntöisesti sitä nautintoa, tyyliin hottis vaan panee ja nauttii, tai aisuri vaan saa kuulla jutut ja saa siitä jotain. Ei oikein sovi meille, me halutaan et molempien pitää saada ns. yhtä paljon ja se tästä tekeekin niin helvetin hankalaa. Mutta me keskustellaan ja sorvataan asioita aina pitkään ja hartaasti, erehdytään ja onnistutaankin välillä. Mut se kaikki tehdään yhdessä ja yhteisten keskustelujen pohjalta.
Nyt homma on siinä pisteessä, et pidetään tuumaustauko ja makustellaan tuntemuksia ja taas keskustellaan. Ja sit katsotaan mitä tehdään, on taas saatu jokin kokemus yhdessä ainakin, vaikka homma sitten jäisikin tähän. Tai jatkuisi toisella tapaa tai sit ihan samalla setillä, nähtäväksi jää.
Jos vaimo on Domme, niin ottaako hän kolmanneksi pyöräksi toisen alistuvan? Vai vaniljan? Jos kolmas pyörä on Dom, niin onko vaimo aisurin tapaan bottom? Jokin minun päässä ei vain mätsää siinä loppupäässä. Käsitykseni mukaan tässä ei ole kyseessä polyamoriasta, eikä välttämättä edes avoimesta suhteesta.En tiedä, helpottuuko, jos kaikki osapuolet vaan "switchaa" vasemmalle ja oikealle.
Itse ajattelen, että toimiva hotwife/aisuri -kuvio edellyttää varsinkin hotwifelta halua ja omistautumista tuohon järjestelyyn. Molempien osapuolten täytyy toki olla siihen sitoutuneita ja aidosti kokea saavansa tyydytystä, mutta koska hotwife on tässä leikissä se aktiivinen vallankäyttäjä ja leikin pystyynpanija, hänen työpanoksensa ja motivaationsa lopulta ratkaisee järjestelyn onnistumisen. Jos idea ei ole hänestä itsestään lähtöisin - ja varsinkin jos hän suostuu toteuttamaan tosiasiallisesti vain aisurista lähtöisin olevaa fantasiaa - riskit epäonnistumiseen epäilemättä kasvavat. Joko leikki ei lähde lentoon ensinkään tai hotwife saattaa törmätä seikkailuillaan hänen seksuaalisiin tarpeisiinsa paremmin vastaavan uroon ja jäädä sille tielleen.En usko että leikki voi toimia ilman, että hotwifella on sekä valta että aitoa halua käyttää sitä. Jos mies ajaisi minut tapaamaan toista miestä ja pyytäisi jälkeenpäin saada kokeilla märkyyttäni, en todellakaan kokisi olevani sekä omani että aisurini seksielämän ylin päättäjä. Toki tämä voi toimia joillekin ja hyvä niin. Itse olen sitä mieltä, että todellinen hotwife valitsee itse, keitä haluaa panna, panee miten haluaa ja sanelee kuka hänet jälkeenpäin nuolee puhtaaksi, jos nuolee. Kun leikitään, helvetti on irti. Hotwife rietastelee juuri niin kuin haluaa, eikä ole tilivelvollinen kellekään; aisuri saa runtua: siveysvyötä, pakotettua selibaattia, rikottuja orgasmeja, riuduttavia murusia alfanaaraansa seikkailuista, pakotettua sivustaseuraamista, kaikkea sitä mikä alleviivaa hänen alistettua asemaansa. Jos hän sanoo turvasanan, vieraissa juokseminen loppuu siihen, mutta niin loppuvat myös härnäämiset, lypsämiset ja muut herkut. Tällainen leikki ei sovi rusinoita pullasta ronkeloivalle Subille...Nautinnollisia tutkimusmatkoja toivottaen,Myskirotta