Baarin kannatusmaksut
D/s-suhteissa on joskus vaikea tietää miten lähestyä. Vaikka lilyn esimerkit kuulostavat hankalilta, niitä voi osin sympata. Jos kokee, että dominoiva on yksin oikeutettu tekemään päätökset kanssakäymisen määrän, huomion antamisen ja tapaamisten suhteen, sub voi päätyä aika epämiellyttäviin tapoihin vinkua ikäväänsä. Itse näkisin, että usein fiksuinta olisi vain kertoa, että on ikävä. Itselle kalskahti vähän korvaan tuo viimeisin, liittyen asiaan, jota sub haluaa käsitellä kasvotusten. Kaikissa suhteissa tulee varmaan vaikeita paikkoja ja mikäli dominoiva haluaa vältellä tapaamista keskustelun pelossa, en pidä sitä kauhean reiluna meininkinä. Voi miettiä, miten vastuullisena ja välittävänä sellainen käytös näyttäytyy toiseen suuntaan? Toki sillä on eroa, sanooko noin vain silloin, kun on oikeasti jotain tärkeää vai onko tapana vedota sellaiseen vähän väliä.Vaikka itse en ole dominoiva, olen huomannut yhden asian saavan tasavertaisissa suhteissa minut raivon partaalle. Jos ihminen käyttää aikaansa valvoen, milloin olen paikalla missäkin viestintäsovelluksessa ja utelee siitä jatkuvasti. Olin joskus tilanteessa, jossa sekä ex, että potentiaalinen tuleva harrasti tuota. "Miksi olet hereillä? Kenelle oikein viestittelet tähän aikaan? Näin, että olit käynyt facessa/mesessä/whatsappissa aikaan x, mutta et vastannut viestiini." Jokin tuossa korpeaa ihan hirveästi.
Lainaus käyttäjältä: lemmikki - 16.06.2019, 15:03D/s-suhteissa on joskus vaikea tietää miten lähestyä. Vaikka lilyn esimerkit kuulostavat hankalilta, niitä voi osin sympata. Jos kokee, että dominoiva on yksin oikeutettu tekemään päätökset kanssakäymisen määrän, huomion antamisen ja tapaamisten suhteen, sub voi päätyä aika epämiellyttäviin tapoihin vinkua ikäväänsä. Itse näkisin, että usein fiksuinta olisi vain kertoa, että on ikävä. Itselle kalskahti vähän korvaan tuo viimeisin, liittyen asiaan, jota sub haluaa käsitellä kasvotusten. Kaikissa suhteissa tulee varmaan vaikeita paikkoja ja mikäli dominoiva haluaa vältellä tapaamista keskustelun pelossa, en pidä sitä kauhean reiluna meininkinä. Voi miettiä, miten vastuullisena ja välittävänä sellainen käytös näyttäytyy toiseen suuntaan? Toki sillä on eroa, sanooko noin vain silloin, kun on oikeasti jotain tärkeää vai onko tapana vedota sellaiseen vähän väliä.Vaikka itse en ole dominoiva, olen huomannut yhden asian saavan tasavertaisissa suhteissa minut raivon partaalle. Jos ihminen käyttää aikaansa valvoen, milloin olen paikalla missäkin viestintäsovelluksessa ja utelee siitä jatkuvasti. Olin joskus tilanteessa, jossa sekä ex, että potentiaalinen tuleva harrasti tuota. "Miksi olet hereillä? Kenelle oikein viestittelet tähän aikaan? Näin, että olit käynyt facessa/mesessä/whatsappissa aikaan x, mutta et vastannut viestiini." Jokin tuossa korpeaa ihan hirveästi.Ainakaan tarkoituksella en tarkoittanut antaa sitä kuvaa että Dominoiva päättää tapaamisista, ennemminkin sitä että jos on eilen nähty, mutta tänään ja huomenna on esim muuta menoa tai vaikkapa elannon hommaamiseen hyödyllistä(työtä) niin ei ole kovin kivaa viettää useampaa tuntia puhelimessa vakuuttelemassa että kyllä olen töissä vaikka olinkin käynyt 2 tuntia aiemmin bdsm baarissa..Ja mitä symppaamiseen tulee niin toki, ja ehdottomasti, ellei tosiaan satu tilanne olemaan niin että tällä konstilla vaan saadaan "tahto läpi" ja tavataan nopeammin, vaikka asia olikin sitten tyyliin:"vietämmekö joulun yhdessä, onhan nyt jo helmikuu kuitenkin".Se myös että jos kaikkia osapuolia kunnioitetaan suhteessa niin tää ei enää mene siihen, eikä varsinkaan siihen että pitäisi sympatiaa ja vaan olla "pitkittämättä" tapaamista, jolloin sitten onkin jo se välinpitämätön Domme, joka ei vaan pidä huolta subistaan..Jos haluan avuttomana läheisriippuvaisen draamailijan niin hommaan whippet pennun, se sentään kasvaa isoksi(joskus/ehkä)
Mun mielestä (potentiaalisten) suhteiden alkuvaiheiden kommunikaation dynamiikka voi olla haastavaa kun ainakaan itse en haluaisi olla liian paljon huomiota vaativa ja sitten taas toisaalta haluaisi vahvistusta siitä, onko Toinenkin yhtä lailla kiinnostunut. Sellaiset suhteet/kanssakäymiset on helpoimpia, joissa ”kaikki” alkaa saman tien tavattua, eikä ole mitään sen kummempia soidinmenoja.