Baarin kannatusmaksut
Ootteko muuten aatellu, että 3 vuotta tarkottaa melkein 150 kertaa? Ja jos keskimäärin siellä on istuttu vaikka 3 tuntia, niin se tarkoittaa melkein 20 vuorokautta. Tän vuoden keskiarvo on ollu n. 20 henkeä, joten kokonaismäärä on n. 400 henkilövuorokautta. Se on enemmän kuin keskiverto työssäkävijä ehtii viettää duunipaikalla 5 vuodessa!
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 14.05.2019, 10:28Ootteko muuten aatellu, että 3 vuotta tarkottaa melkein 150 kertaa? Ja jos keskimäärin siellä on istuttu vaikka 3 tuntia, niin se tarkoittaa melkein 20 vuorokautta. Tän vuoden keskiarvo on ollu n. 20 henkeä, joten kokonaismäärä on n. 400 henkilövuorokautta. Se on enemmän kuin keskiverto työssäkävijä ehtii viettää duunipaikalla 5 vuodessa!Ohmygooosh!!! Hurjaa. Siis ihan miittinarkomaaneja kaikki, jotka viihtyy jo miitissä keskiverrosti enemmän ku töissään!!?? Pitäisiköhän pisimpään viihtyneille alottaa jo jotain vieroitushoitoo tai kuuria etteivät pian erehdy ja luule miittejä työpaikaksi ja toisinpäin? Voi olla nimittäin aika noloa huomata höhöttävänsä tissivitseille töissä tai hoitavansa paperihommia rästejä kaksion miitti pöydässä?Toki minähän en tuosta mitään tiedä.. Kun oon niin nuori ja nuhteeton vasta-alkaja ja vielä tuoreen tuoksuinen miittikävijä..
Tilastoja, tilastoja, vähän samalla tavalla kuin että Mäntyniemen virka-asunnon tontilla on keskimäärin 35,7 Suomen tasavallan presidenttiä neliökilometrillä. Ei kannata uskoa kaikkea, minkä lukee, varsinkaan jos se on mun kirjoittamaa.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 15.05.2019, 12:55Tilastoja, tilastoja, vähän samalla tavalla kuin että Mäntyniemen virka-asunnon tontilla on keskimäärin 35,7 Suomen tasavallan presidenttiä neliökilometrillä. Ei kannata uskoa kaikkea, minkä lukee, varsinkaan jos se on mun kirjoittamaa.Hahhaah. Hmm.. Miten pressa 35,7 jaetaan? Mistä kohtaa kokonaisuus pistetään poikki ja entäs mitkä osat ja palat pressoista on missäkin päin tonttia?