Kirjoittaja Aihe: Huomio! Vanhat Tekijät, Kinkyveteraanit ja Pitkän Linjan "Legendat", sisäpiiri..  (Luettu 43323 kertaa)

peikkotyttö

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Poly, mutta varattu
  • Galleria
Yksi Tampereen portaikkodarkkari-bileitä järkkäämässä ollut nostaa tassunsa ylös!

Kiinnostaa kyllä. Kesäkuun viikonlopuista ei vain vielä ole mitään tietoa, joten en pysty ajankohtaa kommentoimaan. Määrätkää ajankohta ja yritän säätää itteni paikalle. :)

peikkis

JetErus

• Vieras
Yksi Tampereen portaikkodarkkari-bileitä järkkäämässä ollut nostaa tassunsa ylös!

Lievästi sanoen, ehkä paras darkkarikokemukseni :) Tosin ei johtunut yksistään niistä portaista.. ja sohvallahan siinä suurin osa ajasta oltiin :)

mastervsop

• Vieras
Fettari Clubilla ekaa kertaa alkuvuodesta 2003 sitten Smurffien bileissä Gentlemanissa näin ns "skenen" puitteissa, muuten omissa suljetuissa piireissä jo 80 luvulla. Ominaista tälle touhulle on ollut DM fanitus silloin joskus joka toi yhteen paljon kinkyjä.
Alusta oli taukoa kun perheen kanssa oli omat kiireet mutta erottuani ns vahinkoa otettu takaisin, koluttu Bizarret Wildclubit etc läpi mutta nyt taas vuoden ollut vähän mietintää jatkaako ympyröissä vai ei.
Sanotaan näin että Sinkkuna heiluminen ei välttis ole mun juttu mutta en ole ihan varma haluanko sitoutuakkaan ihan noin vaan.

* Still haven't found what I'm lookin for soi edelleen päässä...

Fixx

• Vieras
Sanotaan näin että Sinkkuna heiluminen ei välttis ole mun juttu mutta en ole ihan varma haluanko sitoutuakkaan ihan noin vaan.
Miten tuo liittyy bileissä käymiseen ja skenessä heilumiseen? *ymmällään*

Terhenneito

• Vieras
Jos osuu kohdille, niin tulen miittiin. Viime vuodet olen ansiokkaasti torjunut kaikki kekkerit, mutta alussa sitä tuli käytyä kaikissa. Ekat bileet mun kohdalla taisivat olla Turussa tammikuussa 2003 ja olin sitä PervPark kakkosta jopa vähän järkkäämässä. Liikkumishiipuminen alkoi jo jotakuinkin 2007.

nimim. kuvioissa vsta 2002

MissSense

• Vieras
Joo, minä tulen kyllä mukaan, ehkä tuo suruaika on hellittänyt kesään mennessä... Äänestin kesän ekaa aikaa ihan sen takia, että viimeistään silloin on hyvä kesäkausi aloittaa, ja ehditään järkätä kesän päättäjäisetkin vielä jos niikseen tulee  ::)

JetErus

• Vieras
Muistakaahan viestitellä tästä myös niille, jotka eivät ole aktiivisesti täällä tai muutoin.

Fixx

• Vieras
eiköhän fb-kamuille tule asiasta kerrottua.

mastervsop

• Vieras
Miten tuo liittyy bileissä käymiseen ja skenessä heilumiseen? *ymmällään*

Sulle ei aukea mutta mulla on omat päätelmäni.

JetErus

• Vieras
eiköhän fb-kamuille tule asiasta kerrottua.

Mainiota. Itse kun en tuota naamakirjaa käytä.

Kattinen

• Vieras
Jettistä voikin syyttää aika monesta pahasta  ;D
[/quote]

Miten niin pahasta??!  ::)
Kyllä se plussan puolella tää juttu taitaa olla  ;D

Kerpele, pitääkö tuota lainaamista ihan opetellakin että osais??

Saara_65

Ekassa Pervparkissa olin, ellen sitten toisessa, sitten lieka kiristyi sen verran tiukalle, ettei moneen vuoteen tarvinnut. Cityn kinkybaariin taisin ilmestyä joskus vuoden 2002 tienoilla. Aion siis tunkea mukaan tapaamiseen, jos vaan päivä osuu kohdalleen  :D

Mr.Vic

Jettistä voikin syyttää aika monesta pahasta  ;D

Miten niin pahasta??!  ::)
Kyllä se plussan puolella tää juttu taitaa olla  ;D

Pahalla oli tässä tapauksessa ehkä hieman eri merkitys...  >:D

Kerpele, pitääkö tuota lainaamista ihan opetellakin että osais??

Täytyy järjestää joku koulutus.  8)

sonja_tv

• Asiakas
  • **
  • Switch/sub korsetti- ja korkofetissillä
  • Galleria
Teipparilla ensimmäisen kerran mukaan eksyneenä ja vähän Taffisäädöissä joskus avustaneena olen varmaan sellainen jos ei nyt vanha, niin edes keskiäkäinen parta? Nick on vähän matkan varrella muuttunut, mutta kukapa meistä nyt paikalleen jämähtäisi. Mukaan tulen kuitenkin, jos vain mitenkään pääsen.

Switchblade_m

• Vieras
Hello,

olen varmaan syyllistynyt kaikkeen Jettiksen mainitsemaan.On TAFF teatteri keikkaa, Kaisaniemen bileitä, erittäin hienot PervPark bileet, kai niitäkin oli kaksi,  ja sitten sitä sun tätä pitkin ja poikin Suomea. Eihän sitä Masteri kotkotuksitaan eroon pääse. Harrastaminen vaan on jäänyt enemmän kotioloihin. Kaivaudun kuitenkin täältä dunkkaristani taas kohti julkisempaa näkyvyyttä joten joo, tavataan ihmeessä, upotetaan vanhat synnit olueeseen ja suunnitellaan uusia kataluuksia . =o)