Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Rautaperse - 23.02.2012, 22:181980-luvun puolestavälistä scenessä mukana... MSC:n hallitus, Kinky Club aktiivi, perustamassa SMFR:ää. Taidan olla se skenen muumio t. RautisNiin onko meitä muita juurikaan jäljellä,aletaan lähennellä "elävää legendaa"
1980-luvun puolestavälistä scenessä mukana... MSC:n hallitus, Kinky Club aktiivi, perustamassa SMFR:ää. Taidan olla se skenen muumio t. Rautis
Mulle jäi epäselväksi, onko tämä tarkoitettu meillekin, jotka tultiin vasta vuoden 2005 tienoilla mukaan?
Muahahahaaa..entäs sitten ne väliinputoajat jotka ovat harrastaneet asioita pimeissä makkareissaan peiton alla ilman bileitä, käyneet ehkä ekoissa hämyisissä bileissään 90-luvulla ja aktivoituneet taas 2000 luvun puolenvälin aikoihin Ja kenet pitää tuntea kuuluakseen johonkin ja ketä ei ..ja miksi NYT kun käy pippaloissa tuntuu ettei tunne enää ketään, siis ihan hirmusti uusia naamoja joka kerta...Eiks ois nyt palaverin paikka!
Jos TUNTUU siltä että kuulut tähän joukkoon, niin mukaan vain. Mutta jos olet tullut kuvioihin vasta parisen vuotta sitten tai kinkyiset ystäväsi ovat muodostuneet vasta parin viimeisen vuoden aikana, niin joudut tulemaan paikalle vain turistina
Mua on kalvanu jo pidempään se että osa jengistä vaihtuu hirveen nopeesti, osan ollessa aktiivisesti kuvioissa vain pari vuotta. Vaihtuvuuden ollessa suurta en rehellisesti sanottuna ees muista enää kaikkia ihmisiä joihin olen tutustunut joskus 2005 klubilla...
saa syyttää tuota Jettistä
Lainaus käyttäjältä: Kattinen - 15.03.2012, 01:49 saa syyttää tuota Jettistä Jettistä voikin syyttää aika monesta pahasta
Lainaus käyttäjältä: Mr.Vic - 15.03.2012, 02:56Lainaus käyttäjältä: Kattinen - 15.03.2012, 01:49 saa syyttää tuota Jettistä Jettistä voikin syyttää aika monesta pahasta Mitään en tunnusta.
Jettistä voinee osoittaa sormella myös paljosta hyvästä Ja semmoiset voi kyllä tunnustaa
Mutta tosiaan, kyllä se vaihtuvuus on aika suurta. Mitähän siinäkin aina tapahtuu?
Perhe se kai lienee pääsyy.