Kirjoittaja Aihe: Huomio! Vanhat Tekijät, Kinkyveteraanit ja Pitkän Linjan "Legendat", sisäpiiri..  (Luettu 43319 kertaa)

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
1980-luvun puolestavälistä scenessä mukana... MSC:n hallitus, Kinky Club aktiivi, perustamassa SMFR:ää.

Taidan olla se skenen muumio :)

t. Rautis

Niin onko meitä muita juurikaan jäljellä,aletaan lähennellä "elävää legendaa" 8)

Pitäskö ne kaivaa ne clubin lehdetkin esiin.  :)) Ja Jaska... vai miten se kirjoitetaan.

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Mulle jäi epäselväksi, onko tämä tarkoitettu meillekin, jotka tultiin vasta vuoden 2005 tienoilla mukaan?

No silloinhan se baari vasta kunnolla toimikin. Cityssä meinaan. Toki jo ennen internetin valtakautta tuli kuuluttua KinkyClubiin. No siitä piti sitten kyllä luopua hiukan pakon edessä. Mutta aika pitkäksi se parta on kasvanut jo vuodesta 2005-lähtienkin joten eiköhän sitä sisäpiirin kuulu jos on edes jotain ollut touhuamassa silloin.

Erästä Yliopistokustannuksen tyyppiä olen hiukan kaipaillut... Hän kait on niin onnellien masterinsa kanssa ettei juuri enää vanhat nettitutut kiinnosta.

JetErus

• Vieras
Muahahahaaa..entäs sitten ne väliinputoajat jotka ovat harrastaneet asioita pimeissä makkareissaan peiton alla ilman bileitä, käyneet ehkä ekoissa hämyisissä bileissään 90-luvulla ja aktivoituneet taas 2000 luvun puolenvälin aikoihin :D
Ja kenet pitää tuntea kuuluakseen johonkin ja ketä ei ..ja miksi NYT kun käy pippaloissa tuntuu ettei tunne enää ketään, siis ihan hirmusti uusia naamoja joka kerta...

Eiks ois nyt palaverin paikka! ;)

Joo, semmoiset mitkä on olleet noin kaapissa, eivät saa tulla :D

Huumoria kehiin. Jahka tässä on aikamme jahkailtu ja tuumailtu tuota ajankohtaa, niin järjestän jotakin.

Pitäisikö äänestää, että mennäänkö piknikille, nakurannalle, vain parille rauhalliselle terassille vai mitäkö tehtäisiin? Olisiko semmoinen hiljainen kokoontuminen kirjastossa tai peräti kirkossa hienoa??? Hä?

Piknikki ja siitä radalle, voisi olla yksi vaihtoehto, vai mittee tuumitte?

Ja hei, beeteewee, se 2000-2005 oli lähinnä heitto. Joskin juuri tuolla aika välillä on itselläni eniten niitä suloisia muistoja suloisista rakkaista sisäpiiriläisistä, joista niin monet ovat jo menneet perhe-elämäänsä viettämään (ja varmaan kaapissa)..

Mr.Vic

Jos TUNTUU siltä että kuulut tähän joukkoon, niin mukaan vain. Mutta jos olet tullut kuvioihin vasta parisen vuotta sitten tai kinkyiset ystäväsi ovat muodostuneet vasta parin viimeisen vuoden aikana, niin joudut tulemaan paikalle vain turistina :D

Mua on kalvanu jo pidempään se että osa jengistä vaihtuu hirveen nopeesti, osan ollessa aktiivisesti kuvioissa vain pari vuotta. Vaihtuvuuden ollessa suurta en rehellisesti sanottuna ees muista enää kaikkia ihmisiä joihin olen tutustunut joskus 2005 klubilla...  :-\

JetErus

• Vieras

Mua on kalvanu jo pidempään se että osa jengistä vaihtuu hirveen nopeesti, osan ollessa aktiivisesti kuvioissa vain pari vuotta. Vaihtuvuuden ollessa suurta en rehellisesti sanottuna ees muista enää kaikkia ihmisiä joihin olen tutustunut joskus 2005 klubilla...  :-\

Olen samaa mieltä. Mutta kasvoja muistan paljonkin, nikkejä tai nimiä en niinkään. Mutta jotkut jotka pyörivät vain sen 2-3 vuotta kuvioissa, ovat jääneet enemmänkin mieleen. Osaan näistä "kadonneista" pidän itse vielä yhteyttä, kuten varmaan muutkin.

Mutta tosiaan, kyllä se vaihtuvuus on aika suurta. Mitähän siinäkin aina tapahtuu? Jotenkin itse olen tässä vähitellen varmaan myös katoamassa, mutta lähinnä laiskuuden, elämänkokemuksen ja sen semmoisen myötä, kun tosiaan ilmaantuu tuota muutakin järkevää tekemistä.

Osahan veteraaneista käy vielä silloin tällöin bileissä ja toiset ovat lakanneet kokonaan käymästä.

Käykö kaikille aikanaan niin, että tulee sitä parempaa tekemistä ja elämänkokemusta, ettei tarvitse enää hulluna heilua ihmisten ilmoilla, chateissa, foorumeilla ja niin edelleen?

Perhe se kai lienee pääsyy. Mitäs menette lisääntymään.. Onneksi älysin lisääntyä jo nuorempana, niin voi näin vanhempana riekkua ja raakkua.

Uniform

• Vieras
Mä vielä niiiiin vanha, mutta mukana jos vaan almanakka natsaa C:-)

Kattinen

• Vieras
Mukana jos tosiaan päivä natsaa. Kesäkuun alku on todnäk sellainen, etten pääse. Mutta olisin ehdottomasti piknikin kannalla!
Ekat bileet oli Kaisiksen Dance Macabre 2003, ja sille tielle jäämisestä saa syyttää tuota Jettistä ;)

Mr.Vic

saa syyttää tuota Jettistä ;)

Jettistä voikin syyttää aika monesta pahasta  ;D

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Picnic suomenlinnassa silellähän "legeda" oikestaan alkoi levitä.

JetErus

• Vieras

>:D Mitään en tunnusta.

Tii

>:D Mitään en tunnusta.
Jettistä voinee osoittaa sormella myös paljosta hyvästä  ::)

Ja semmoiset voi kyllä tunnustaa  ;)

JetErus

• Vieras
Jettistä voinee osoittaa sormella myös paljosta hyvästä  ::)

Ja semmoiset voi kyllä tunnustaa  ;)

Oho, nyt kyllä.. missä se punastumishymiö on..  kiitokset ja kuin myös.

knotti

• Vieras
Kysymys...

Mutta tosiaan, kyllä se vaihtuvuus on aika suurta. Mitähän siinäkin aina tapahtuu?

...ja vastaus...

Perhe se kai lienee pääsyy.

...tulivatkin samasta suusta.

Itselläkin ovat parisuhteet katkaisseet mm. chatissa roikkumisen lähes täysin. Ainoastaan yksin ollessa, eli tylsyyden vallassa, etsin keskusteluseuraa. Nämä tauot ovat myös vaikuttaneet siihen, etten oikeastaan koskaan ole päässyt siihen pisteeseen, että saapuisin tapahtumiin ja miitteihin. Olen minä yhdessä tapahtumassa ollut noin 10 vuotta sitten, mutta silloin oli kuun sekä planeettojen asennot sopivan kohtalokkaat onnistuneeseen kokemukseen. Iso kiitos vaan kaikille "syyllisille".

Dominatrix

• V.I.P.
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Hei!
Mä taidan kuulua tähän porukkaan. Ekat pileet oli joulukussa 1999 KC:n Hernesaaren tiloissa. Ja on teipparit, mustatpuolikuut, ja aika monet pileet nähty. Ja aika monissa pileissä tullut tehtyäkin jotain ja chäteissäkin tullut roikuttua. Tulee kyllä monta nikkiä mieleen, että ketä olisi kiva nähdä. Ja muutamia onkin jossain pileissä vuosien jälkeen tullut nähtyä.

Piknik kuulostaa oikein hyvältä ajatukselta ja siitä sitten paariin, ihan siviilit päällä. Ellei sitten ko. päivänä olisi vaikka Smurffien klubia yms. toimintaa.

Dominatrix ja DaMonsta
Naimisissa vuodesta 2008, Cityn Kinkybaarista toisensa löytäneet

Purpelot

Me taidetaan olla liian uusia tälläiseen. Ei olla tekijöitä, näkijöitä, veteraaneja eikä sisäpiiriäkään. Mutta hieno ajatus pitkään mukana olleille ja pitäkäähän kivaa.