Kirjoittaja Aihe: Huomio! Vanhat Tekijät, Kinkyveteraanit ja Pitkän Linjan "Legendat", sisäpiiri..  (Luettu 43280 kertaa)

Viridian

Mä tuun (jos joku majottaa, winkwink?)

Meidän kööriä tulee ainaskin mie ja Hideki, ja jos ei lähempää yösijaa löydy, niin eiköhän me voida hijackata joku pieni ja söpis mökille nuksimaan.. palautetaan sit jonnekin ku muistetaan.

Vir, veteraanilegenda vailla vertaa

Gofe

• Asiakas
  • **
  • 100% impersonaattori; Virin hovivalokuvaaja
  • Galleria
Gofe tulee myös.

Hideki

Joko ekasta Perv Parkista on muka kahdeksan vuotta?  :-[

Sindex

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Enpä tiedä täyttyykö kriteerit, mutta paikalle aion silti tulla  >:D

JetErus

• Vieras
Mä tuun (jos joku majottaa, winkwink?)

Meidän kööriä tulee ainaskin mie ja Hideki, ja jos ei lähempää yösijaa löydy, niin eiköhän me voida hijackata joku pieni ja söpis mökille nuksimaan.. palautetaan sit jonnekin ku muistetaan.

Vir, veteraanilegenda vailla vertaa

Vir, meille mahtuu parikin nus.. nukkumaan. Pinksu varmaan tietysti myös. Ehtona on, ettei saa olla koirille allerginen.

Ja me ollaan oletettavasti lähempänä kuin teitin mökki.

Ja Sindex, sä olet melkein alaikäinen vielä :D ..siis totta kai sä täytät kriteerit.

Eikä tässä jäykistellä muutenkaan. Tulkoonsa tuoreempiakin. Vaan pääidea on tosiaan että vanhat pierut pääsisivät näkemään toisiaan. Toivon mukaan löytyisi messiin myös niitä, joita kiinnostaa kuulla vanhojen vetskujen juttuja ja ehkä siten kerryttää historian tuntemustaan.

Kerrankin sisäpiiriä pääsee kertymään samaan paikkaan kilokaupalla :)

Pahoittelen, jos päivämäärä on sattunut biletapahtuman päälle, mutta vika ei ole minun vaan äänestyksen :)

Tii

Pitäisi pystyä jakautumaan yhtäaikaa monelle eri taholle.... Mutmut, vahva ehkä tälle tapahtumalle  ;)

chilinen

• Vieras
Tulossa myös! Ja täälläkin mahtuu nukkumaan, jos on paikkoja vailla.

Nepo

• Kanta-asiakas
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Jos sää suosii...voisinpa tulla!

PinkyLady

• Vieras
Hauska huomata, ettei vähän nuorempia asian harrastajia suljeta tapaamisen ulkopuolelle :) Jos kauemmin aikaa mukana ollut seuralaiseni tulee tapaamiseen, minäkin voisin tulla mukaan.

Nike

Bossman

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • In Boss we trust
  • Galleria
Voin vaan kuvitella sitä olalletaputuksen ja keskinäisen kehumisen määrää...
Voisihan olla omanlaisensa kokemus. Enpä tiedä yhtään, mitä tuolloin lienen
puuhaamassa, mutta saas nähdä.
Toinen juttu, onko mulla mitään meriittiä tähän sarjaan. En enää muista, koska
aloitin, ja paikallisten nykykykyjen mukaan olen saanut aikaan lähinnä vahinkoa,
jos jotakin.

JetErus

• Vieras
Voin vaan kuvitella sitä olalletaputuksen ja keskinäisen kehumisen määrää...
Voisihan olla omanlaisensa kokemus. Enpä tiedä yhtään, mitä tuolloin lienen
puuhaamassa, mutta saas nähdä.
Toinen juttu, onko mulla mitään meriittiä tähän sarjaan. En enää muista, koska
aloitin, ja paikallisten nykykykyjen mukaan olen saanut aikaan lähinnä vahinkoa,
jos jotakin.

Bossman, justiinsa näitä asioitahan me voidaan siellä päivitellä ja muutenkin kauhistella. Arvostellaan nuorisoa oikein olan takaa :)

Mullakin on välillä sellaiset fiilikset, että on tullut vaan tehtyä hallaa koko skenelle, vaan mitäpä tuosta ;)

Ehdottomasti on meriittiä. Kuten tässä nyt sanottiin, niin ollaan lupsakkaasti vaan kokoamassa vanhoja partoja ja parrattomia yhteen. Saa nuoremmatkin tulla.

Saadaan sitten kerrankin sitä kermojen kermaa ja spermojen spermaa sekä sisämikropiiri..

Kattinen

• Vieras
Tää on merkattuna kalenteriin ja vapaata töistä järkätty.

Guide-Master

• Vieras
Kaipas sitä vois tulla käväsemään, eli jos ei mitään muuta tule, niin tullaan cuten kanssa käväse:)

BuleBule

• Vieras
Olis ollut ihan kiva tulla hehkuttamaan, miten kaikki oli paremmin vanhoina kunnon teippari-aikoina (siis sillon, kun vielä jaksoi bilettää aamuun), mutta nyt on muuta sovittuna tuohon. Vanhuus ei tule näköjään yksin.