Baarin kannatusmaksut
Jos D tarvitsee jälkihoitoa, läheisyyttä, syliä, lämpöä, keskustelua. Mutta s ei halua eikä tarvitse.Onko D:llä vääränlainen s?Mitä voi tehdä. D hakee aftercaren muualta? Se taas olisi loukkaus subia kohtaan, vai onko?
Jos minua satutetaan tai muuten käsitellään kovasti, alkaa tilanteen jälkeen helposti vähän itkettää. Itse vain puren huulta ja yritän olla vaivaamatta toista, mutta oikeasti silloin tarvitsee syliä ja halia.
Omalla kohdalla riippuu siitä millä tasolla leikitään. Jos kyseessä on vain pientä ja viatonta esim. bile-hipsuttelua, mikä ei aiheuta syvempiä tuntemuksia, ei jälkihoidolla silloin ole tilausta. Yleensä kuitenkin päädyn leikeissäni sen verran pitkälle, että tilanteen purku on olennaista. Minulle on myös todella tärkeää, että jälkioitoon osallistuvat juuri se ihminen/ihmiset, jotka ovat minua satuttaneet. Erään kerran sauttajani jätti minut toisen paikalla olevan ei satuttaneen henkilön syliin ja poistui itse baaritiskille. Seurauksena tästä oli sitten ei todellakaan hyvät fiilikset ja todella jätetty ja hylätty olo.Joskus myös kroppani ja mieleni toimii pienellä viiveellä. Saatan sanoa, että kaikki on hyvin ja romahtaa vasta muutaman minuutin päästä. Siksikin yhteinen rauhoittuminen ja läsnäolo on tärkeää.