Baarin kannatusmaksut
Eli mitä Hesa edellä niin Manse perässä....Kun Smurffit piti klubi-iltojaan DTM:ssä niin myös sinne päästettiin johonkin kellonaikaan myös vakiohomot jotka sitten pitivät kinkyjä ylimääräisenä ohjelmanumerona. Tarkoittaen että siellä sitten nämä ottivat kännykkäkuvia sessioista ja muusta porukasta ja lähettelivät niitä kavereilleen. Voi jessus sitä tirkuntaa ja kikattamista ja suoraan sanoen haukkumista näiltä persoonilta, mitä sivukorvalla sai välillä kuunnella!Lopulta ainakin allekirjoittanut kyllästyi olemaan ilmainen friikkisirkus hinteille enkä enää käynyt niissä klubeissa. Toivoa sopii että rsyke on ottanut smurffeista opiksi ja hoitaa parhaansa mukaan kuviot niin ettei kenenkään anonyymiteetti bileissä vaarannu eikä tarvitse muutenkaan sietää ahdasmielisiä pällistelijöitä.
Mun on pakko vähän whinettää, koska nää sattuu tosiaan nyt päällekkäin Leimareiden kanssa Kuiteskin ainoat isommat homojuhlat Tampereella niin ois ihanaa, jos ei olis samaan aikaan.
Lainaus käyttäjältä: KetunMetku - 25.04.2012, 13:08Mun on pakko vähän whinettää, koska nää sattuu tosiaan nyt päällekkäin Leimareiden kanssa Kuiteskin ainoat isommat homojuhlat Tampereella niin ois ihanaa, jos ei olis samaan aikaan. Pakko tuottaa pettymys mutta ne on lähes aina leimarien kanssa samaan aikaan. Silloin mixein nimenomaan saa lauantaiksi kun kaikki homot on leimareissa.
Lainaus käyttäjältä: Oranssilyhty - 25.04.2012, 14:30Lainaus käyttäjältä: KetunMetku - 25.04.2012, 13:08Mun on pakko vähän whinettää, koska nää sattuu tosiaan nyt päällekkäin Leimareiden kanssa Kuiteskin ainoat isommat homojuhlat Tampereella niin ois ihanaa, jos ei olis samaan aikaan. Pakko tuottaa pettymys mutta ne on lähes aina leimarien kanssa samaan aikaan. Silloin mixein nimenomaan saa lauantaiksi kun kaikki homot on leimareissa.Niinhän se on totta et on tyhjillään, mutta voi pylly.. No ei mahda mitään :/
Bile-infopäivityksiä:Järjestävä taho käy keskiviikkona 25. kuluvaa kuuta tsekkaamassa riiputussidonta mahdollisuudet, ellei muuten saada jengiä kattorakenteisiin killumaan, niin vähintään vinssin poikkipuussa on roikotettu ennenkin. Infoa tulee keskiviikkoiltana tämän infon jatkoksi.