Baarin kannatusmaksut
Flaikun takapuolen Sidontakilpailun "ohjeet kotisivulla" teksti tulee heti kun viikonlopun jäsentapahtuma on rellestetty alta pois
Lainaus käyttäjältä: Nenne - 21.02.2012, 22:57Flaikun takapuolen Sidontakilpailun "ohjeet kotisivulla" teksti tulee heti kun viikonlopun jäsentapahtuma on rellestetty alta pois Sidontakisainfoa flaikun takapuolelta Bileissä järjestetään sidontakilpailu! Sidonnan voi tehdä joko ennen bileisiin tulemista kotona, hotellilla tai mistä tuletkin tai paikan päällä bileissä. Voit osallistua kilpailuun näyttämällä valmiin sidonnan klo 00.00 mennessä Mixeissä tuomareille, jotka ovat Milla ja Pip. Jätä heille myös nimimerkkisi. Sen jälkeen sidonnan voi purkaa tai hillua silleen aamuun saakka. Voittaja julistetaan klo 01.00. Palkinto kerrotaan paikan päällä. Tuomarit löydät rintamerkistä tai kysymällä staffilaisilta. Pip tuomaroi sidonnan teknisen ja allekirjannut visuaalisen osa-alueen.
Ei ilmeisesti ole dresscodea, vai?
Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 24.02.2012, 17:20Ei ilmeisesti ole dresscodea, vai?Ei dresscodea, mutta pukeutua saa tottakai! Mä en ainaskaan farkuissa tuu paikalle
Lainaus käyttäjältä: Shae - 24.02.2012, 20:26Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 24.02.2012, 17:20Ei ilmeisesti ole dresscodea, vai?Ei dresscodea, mutta pukeutua saa tottakai! Mä en ainaskaan farkuissa tuu paikalle Saanko mä tulla farkuissa, henskeleissä ja tukkimiäs-lanellipaidassa?
Saanko mä tulla farkuissa, henskeleissä ja tukkimiäs-lanellipaidassa?
Lainaus käyttäjältä: slavegirl - 24.02.2012, 22:01Saanko mä tulla farkuissa, henskeleissä ja tukkimiäs-lanellipaidassa? Jeii! Tostahan me tehdään pukeutumiskoodi illaksi!Mä voin tuoda parit tylsähköt kirveet ja vesurit tullessani, ehkä moottorisahankin?