Kirjoittaja Aihe: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre  (Luettu 59665 kertaa)

Pip

Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #135 : 24.04.2012, 23:33 »
En ole Mixeissä koskaan käynyt, mutta luotan muiden sanaan, että siellä ei tule olemaan konflikteja normiasiakkaiden kanssa klubilla. Jos henkilökunta kerran tuntee normiasiakkaansa ja ovat monesti olleet rsykkeen klubien järjestyspaikkana, niin luotan heidän ammattitaitoonsa myöskin. Mikäli siellä olisi kauhuskenarion mukaista toimintaa tapahtunut, niin uskoisin jopa hitaiden hämäläisen ja viimeisten pirkkalaisten jo ehtineen reagoimaan tilanteeseen ja vaihtamaan bilepaikkaa. Itse aion tulla tylsässä bileasussani, eli kiltissä ja ilman paitaa. Kohteliaasti tietenkin ilmoitan kyselijöille, mitä kiltin alla on. En omaa mitään homofobiaa, joten olettaisin, että ainakin minulla tulee olemaan helvetin hauskaa siellä.

Pip

Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #136 : 24.04.2012, 23:42 »
Ja lisättäköön vielä niille tyypeille, jotka ovat asian vuoksi perumassa tulonsa, niin minun siipieni alla on sijaa olla turvassa.  >:D Siivet eivät ole isot, enkä pyri ongelmatilanteita ratkaisemaan väkivallalla, vaan siten, että rsykkeen säännöt bilekäyttäytymisestä tulevat varmasti selväksi. Tämän kaiken osaan tehdä siviilinä.  C:-)

Jarre

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 147
  • Ei pieni pervoilu pahaa tee...
  • Galleria
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #137 : 25.04.2012, 07:28 »
Mukana menossa!  8)

Purpelot

Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #138 : 25.04.2012, 08:15 »
Me oltiin pitkään mietittykin, että mixei me olla tulossa. Löytyihän se syykin lopulta :D

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #139 : 25.04.2012, 09:24 »
Nämä bileet jää väliin... aina ei voi olla joka paikassa.  >:D

KetunMetku

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #140 : 25.04.2012, 13:08 »
Mun on pakko vähän whinettää, koska nää sattuu tosiaan nyt päällekkäin Leimareiden kanssa  :'( Kuiteskin ainoat isommat homojuhlat Tampereella niin ois ihanaa, jos ei olis samaan aikaan. Oon viel duunissa leikuissa niin pitää kattoa pääsiskö loppuillaksi tännekkin!

Norja

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #141 : 25.04.2012, 13:54 »
Eli mitä Hesa edellä niin Manse perässä....
Kun Smurffit piti klubi-iltojaan DTM:ssä niin myös sinne päästettiin johonkin kellonaikaan myös vakiohomot jotka sitten pitivät kinkyjä ylimääräisenä ohjelmanumerona. Tarkoittaen että siellä sitten nämä ottivat kännykkäkuvia sessioista ja muusta porukasta ja lähettelivät niitä kavereilleen. Voi jessus sitä tirkuntaa ja kikattamista ja suoraan sanoen haukkumista näiltä persoonilta, mitä sivukorvalla sai välillä kuunnella!
Lopulta ainakin allekirjoittanut kyllästyi olemaan ilmainen friikkisirkus hinteille enkä enää käynyt niissä klubeissa.
Toivoa sopii että rsyke on ottanut smurffeista opiksi ja hoitaa parhaansa mukaan kuviot niin ettei kenenkään anonyymiteetti bileissä vaarannu eikä tarvitse muutenkaan sietää ahdasmielisiä pällistelijöitä.

Päinvastoin! Rsykkeestä kannattaa ottaa mallia edempääkin. Mixeihin sisään mennessä leimautuu jo itse vakiohomoksi jos ei mene bilerytkyissä. Kannattaa siis panostaa entreehen. Anonymiteettia voi varjella esittäytymällä muulla nimellä kuin yleensä käyttää ja jos ei kerro sukunimeä tai puhu mitään kätellessä, homma toimii hyvin. Mikä ihmeen anonymiteetti? Bileet jotka tapahtuvat mainostettuna julkisilla paikoilla eivät ole kovin anonyymeja...
Mua ei ainakaan poikkeavana exhibbarina haittais olla  ylimääräisenä ohjelmanumerona vakiohomoille sekä ilmainen friikkisirkus kikattaville ja tirskuville hinteille. Varsinkin ahdasmieliset pällistelijät ovat herkkuani :P

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #142 : 25.04.2012, 14:30 »
Mun on pakko vähän whinettää, koska nää sattuu tosiaan nyt päällekkäin Leimareiden kanssa  :'( Kuiteskin ainoat isommat homojuhlat Tampereella niin ois ihanaa, jos ei olis samaan aikaan.
Pakko tuottaa pettymys mutta ne on lähes aina leimarien kanssa samaan aikaan. Silloin mixein nimenomaan saa lauantaiksi kun kaikki homot on leimareissa.

Lasher

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #143 : 25.04.2012, 15:07 »
Jos joku on klubin jälkeen kulkemassa autolla Jyväskylään ja olisi paikka tarjolla, niin olisi hieno homma. Osallistun luonnollisesti (ja tarvittaessa myös luonnottomin ja kieroutunein tavoin) bensakuluihin.

chilinen

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #144 : 25.04.2012, 17:19 »
Mä olen joka tapauksessa tulossa, ja ennenkin Mixeissä bilettäneenä voin sanoa, ettei se paikan oma vakkariporukka ole ikinä aiheuttanut DTM:n tyyppistä ongelmaa. Päinvastoin, mukavaa on ollut!

BlackFairy

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #145 : 25.04.2012, 18:02 »
Uujea pääsee näkeen taas ties ketä ihanuuksia!  :love:

Jos jollain on vielä autossa tilaa niin 2kpl lauantaina Helsingistä lähtijöitä ottais mielellään kyydin ainakin menosuuntaan.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 783
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #146 : 25.04.2012, 19:14 »
Taidanpa tuonne suunnistaa, kun junatkin näyttävät yöaikaan liikkuvan.

Joitain edellisiä kommentteja mukaillen, niin minunhan kanssani saavat niin tutut kuin tuntemattomatkin tulla sessioimaan, kunhan eivät ole liian humalassa, eikä pelkkä juttelukaan ole kiellettyä.

Mixeihin tulen ekaa kertaa, mutta se, että joskus vuosia sitten toisessa homobaarissa on ollut ongelmia, ei ole kovin suuri haittatekijä. Muutenkin luulen, että kaikenlaiset vuosia sitten sattuneet häiriökokemukset, joilla vieläkin joskus perustellaan jotain dresscodea, kannattaisi jo jättää historiankirjoihin. Kinkyys ei ole niin uutta erikoista ja tuomittavaa kuin se joskus oli.

KetunMetku

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #147 : 25.04.2012, 21:09 »
Mun on pakko vähän whinettää, koska nää sattuu tosiaan nyt päällekkäin Leimareiden kanssa  :'( Kuiteskin ainoat isommat homojuhlat Tampereella niin ois ihanaa, jos ei olis samaan aikaan.
Pakko tuottaa pettymys mutta ne on lähes aina leimarien kanssa samaan aikaan. Silloin mixein nimenomaan saa lauantaiksi kun kaikki homot on leimareissa.

Niinhän se on totta et on tyhjillään, mutta voi pylly.. No ei mahda mitään :/

Qumma

Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #148 : 25.04.2012, 21:11 »
Mun on pakko vähän whinettää, koska nää sattuu tosiaan nyt päällekkäin Leimareiden kanssa  :'( Kuiteskin ainoat isommat homojuhlat Tampereella niin ois ihanaa, jos ei olis samaan aikaan.
Pakko tuottaa pettymys mutta ne on lähes aina leimarien kanssa samaan aikaan. Silloin mixein nimenomaan saa lauantaiksi kun kaikki homot on leimareissa.

Niinhän se on totta et on tyhjillään, mutta voi pylly.. No ei mahda mitään :/



Ai no sit voiski tulla paikalle ;)  ;D

Nenne

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #149 : 25.04.2012, 21:12 »
Bile-infopäivityksiä:

Järjestävä taho käy keskiviikkona 25. kuluvaa kuuta tsekkaamassa riiputussidonta mahdollisuudet, ellei muuten saada jengiä kattorakenteisiin killumaan, niin vähintään vinssin poikkipuussa on roikotettu ennenkin. Infoa tulee keskiviikkoiltana tämän infon jatkoksi.


Mixein kattoa pannaan ja koeponnistetaan huomenna parilla riiputus-sidontakoukulla  ;D  ....kerron sen jälkeen miten kävi ... ... joko ihan tästä kotisohvalta, tai rakennustyömaalta ...  8)