Baarin kannatusmaksut
mitä silloin tehdään kun tooga on liian pieni? ei miuta niinkään kiinnosta se onko naapurin tooga isompi vaiko eikö, vaan kun entäs jos kun oma tooga on vain yleisesti ottaen niin pieni ja surkea (vai onko oma perse vain liian leveä ) ja kun entäs sitten kun mitä jos kun. toimiiko tähänkin se leveä nahkavyö?
Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 08.05.2019, 20:54mitä silloin tehdään kun tooga on liian pieni? ei miuta niinkään kiinnosta se onko naapurin tooga isompi vaiko eikö, vaan kun entäs jos kun oma tooga on vain yleisesti ottaen niin pieni ja surkea (vai onko oma perse vain liian leveä ) ja kun entäs sitten kun mitä jos kun. toimiiko tähänkin se leveä nahkavyö?Mun mielestä pieni tooga kuulostaa vaan hyvältä!
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 08.05.2019, 21:23Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 08.05.2019, 20:54mitä silloin tehdään kun tooga on liian pieni? ei miuta niinkään kiinnosta se onko naapurin tooga isompi vaiko eikö, vaan kun entäs jos kun oma tooga on vain yleisesti ottaen niin pieni ja surkea (vai onko oma perse vain liian leveä ) ja kun entäs sitten kun mitä jos kun. toimiiko tähänkin se leveä nahkavyö?Mun mielestä pieni tooga kuulostaa vaan hyvältä! Mun mielestä pelkkä leveä nahkavyö!
Tulossa, toogan koko vielä vähän auki