Baarin kannatusmaksut
Eikä siinä vielä kaikki! Jos saavut paikalle ensimmäisen kymmenen minuutin aikana, saat kaupan päälle yhden (1) huonon vitsin!
Lainaus käyttäjältä: Moph - 15.04.2019, 11:28Eikä siinä vielä kaikki! Jos saavut paikalle ensimmäisen kymmenen minuutin aikana, saat kaupan päälle yhden (1) huonon vitsin! ohoh! Pitäiskö olla ajoissa? Kuka tän huonon vitsin luovuttaa? Onko siihen käyttöoikeuksia ja mitä se sisältää? Saako sisällön päättää itse?
Onko muuten tuo peniksen kasvu kumulatiivista vai koskeeko se vain tätä kyseistä kokoontumiskertaa? Saako teihin (tai lääkäriin) ottaa yhteyttä vaikkei kasvu ylittäisikään odotuksia?
Lainaus käyttäjältä: Sammy - 17.04.2019, 07:04Onko muuten tuo peniksen kasvu kumulatiivista vai koskeeko se vain tätä kyseistä kokoontumiskertaa? Saako teihin (tai lääkäriin) ottaa yhteyttä vaikkei kasvu ylittäisikään odotuksia?Mää oon ollu miitissä yli 150 kertaa, mutta 12,01 metrin sijaan mun penis on edelleen 9-senttinen. Eli vaikka kasvutulos olisi maksimaalinen, lopputulos voi silti olla valtavapieni pettymys.
Jos yhteyden saat, kerro meillekin. Tyypillisesti miitinjärjestäjät on niin juroja ja sisäänpäin kääntyneitä että on helpompi kommunikoida vaikka kuun pimeän puolen kanssa.
Itsekin haluaisin kasvattaa erityisesti tuota henkistä kyrpääni, mielenkiinnolla odotan tuloksia.